Onks kellän kokemusta siitä, kun koira, 8 viikkonen, kutsuu kissaa leikkiin? No meillä kerran oli sellane tapaus, että meiän sandy koira kutsu meiän peppi kissaa leikkiin.... Mä olin just laittaa ripsariii, kun yhtäkkii sandy alko haukkuu..... Sandy ja peppi oli molemmat olohuonees, ja sandy halus vissiin leikkii pepin kaa.... No peppi meni kaapin alle piiloon, ja sandy meni tietty perään. No eihän peppi ny sieltä pois päässy, sandy oli tiellä, joten sit peppi raapas sandya, ja sandy muris, ja lähti vinkuen mun jalkojen väliin. Sit meiän kani, puppe, sai häkin oven ihmeellisesti auki, vaik ei ollu enne saanu, ja tuli sieltä ulos. Peppi lähti jahtaan sitä, ja sit kun mä sain pupen kiinni, ja otin syliin, se ihan tärisi, laitoin sen omaan koppiin, oven kii, sit vein pepin sen kuljetus koppiin rauhottuun, sandyn pentuaitaukseen, kun mä otin sen ja pepin vapaaks, ne oli ihan normaalei, paitsi sandyy kyl vähä ehkä pelotti. Sen jälkee ne on ollu iha normaalei, ja vaikka sandy välil jahtaa peppii, ei se kyl ala raapii:-)
parsonrussellin terrieri ja kissa ja kanit
haditsaaaa
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423