Rock Kivitalot- uskaltaako luottaa

Uskaltaako

Minkälaisia urakoitsijoita käyttää?

13

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkkiPKS

      Ei käytä minkäänlaisia kun ei toimitakaan mitään. Eikä käyttäisi muutenkaan, kun ei itse urakoi. Ovat vain tavarantoimittajan roolissa. Kivitalopuolella on muutenkin todella vähän toimijoita, jotka hoitavat sekä materiaalitoimituksen, että urakoinnin... Jos pieniä rakennusliikkeitä, jotka gryndaavat pääasiassa, oteta huomioon.

      Taitaa tämä rock olla muutenkin huonossa jamassa, joten itse tilaisin joltain muulta toimijalta homman

    • Nettitietää

      Erittäin päteviä ja ammattitaitoisia urakoitsijoita suosivat.

      • huuhaaporukkaa

        Tarkoitat varmaankin suosittelevat, sillä he eivät urakoi itse... Eivät taida edes kyetä vaikka haluaisivatkin. Kiinteistövälittäjiä ja muita koijareita firma täys. On oikeitakin kivitalotoimittajia, joten miksi pitää näiltä huuhaa porukoilta mitään tilailla edes?


      • Sulovilen
        huuhaaporukkaa kirjoitti:

        Tarkoitat varmaankin suosittelevat, sillä he eivät urakoi itse... Eivät taida edes kyetä vaikka haluaisivatkin. Kiinteistövälittäjiä ja muita koijareita firma täys. On oikeitakin kivitalotoimittajia, joten miksi pitää näiltä huuhaa porukoilta mitään tilailla edes?

        Kun saa halvalla........


      • Äläuskohuijaria

        Paskat mitään halvalla saa... Kirjoittelevat vaan paperiin mitä sattuu, niin eiköhän simppeli rakentaja oleta saavansa halvalla. Ovelia kettuja ovat ja ongelmia ostat jos jotain niiltä ostat. Ja takuut voit unohtaa.


    • 12453147

      En käyttäisi ko yritystä

      • kallu62

        Nyt kyllä kannattaa jokaisen rakentamista edes harkitsevan mietti osto-osoite tarkkaan. Näit Rockin tyylisiä halpisfirmoja tulee välttää viimeiseen asti. Rakennustarvikkeet ja työ maksaa 5% sisällä aina saman verran. Se mikä maksaa on sähläys. Sitä välttääkseen kannattaa ostaa kokeneelta toimijalta ja maksaakin tuo ehkä 5% kalliimpi hintakin... niin ja valita toimitus aina yhdellä sopimuksella suunnitteluineen, asennuksineen ja määrävastuineen.


      • jaajämeräävai

        Ja maksaa jollekin Jämerälle ylimääräistä siitä, että hoitavat asioita jotka vähänkään viitseliäs rakennuttaja osaa itsekin hoitaa, kuten laskea määriä ja käyttää puhelinta? Kyllä pitää sen verran viitsiä jos rakentamaan rupeaa... Muuten kannattaa ostaa valmis talo.


      • talonteettänyt
        jaajämeräävai kirjoitti:

        Ja maksaa jollekin Jämerälle ylimääräistä siitä, että hoitavat asioita jotka vähänkään viitseliäs rakennuttaja osaa itsekin hoitaa, kuten laskea määriä ja käyttää puhelinta? Kyllä pitää sen verran viitsiä jos rakentamaan rupeaa... Muuten kannattaa ostaa valmis talo.

        Harvalla omaa taloa hankkivalla on minkäänlaista kokemusta rakentamisesta joten kannattaa käyttää avuksi ihmisiä jotka tekevät sitä työkseen. Sen ajan kun soittelisi ja selvittelisi itse muiden aiheuttamia sotkuja voisi sen sijaan keskittyä omaan leipätyöhönsä minkä itse hallitsee. Esimerkiksi hammaslääkärin kannattaa tehdä mieluummin juurihoitoja kun soitella pikkuasioita pitkin Suomea (ja Viroa). Niin siinä kuitenkin käy että saman hinnan lopulta maksat vaikka hyväksyisit halvimman tarjouksen.


    • rockisdead

      Eiks tää rock menny jo kerran konkkaan... milläs y tunnuksella ne nyt peuhaa?

    • Eirokkaa

      Rock kivitaloyhtiön takana on pelkkiä huijareita ja kusettaja kiinteistönvälittäjä, erkoinen kombo.

      • Eiluottoanoille

        Kannattaa joo tarkistaa taustat. Hauskalla Akuankkamarkkinoinnilla ei ole rakentamisen kanssa mitään tekemistä. Karhukoplaa se vaan on toi rokkiporukka


    • Vissionnäin

      Vanhaa Ikaalisten tehtaan haisevaa ja kostunutta Siporexia yrittävät hyväuskosille kaupata muka halvalla. Rakenneosat vajaavaisia ja muitenkin toiminta melko villiä. En tuohon mopoon sijoittaisi rahojani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe