Rock Kivitalot- uskaltaako luottaa

Uskaltaako

Minkälaisia urakoitsijoita käyttää?

13

341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkkiPKS

Ei käytä minkäänlaisia kun ei toimitakaan mitään. Eikä käyttäisi muutenkaan, kun ei itse urakoi. Ovat vain tavarantoimittajan roolissa. Kivitalopuolella on muutenkin todella vähän toimijoita, jotka hoitavat sekä materiaalitoimituksen, että urakoinnin... Jos pieniä rakennusliikkeitä, jotka gryndaavat pääasiassa, oteta huomioon.

Taitaa tämä rock olla muutenkin huonossa jamassa, joten itse tilaisin joltain muulta toimijalta homman

• Nettitietää

Erittäin päteviä ja ammattitaitoisia urakoitsijoita suosivat.

• huuhaaporukkaa

Tarkoitat varmaankin suosittelevat, sillä he eivät urakoi itse... Eivät taida edes kyetä vaikka haluaisivatkin. Kiinteistövälittäjiä ja muita koijareita firma täys. On oikeitakin kivitalotoimittajia, joten miksi pitää näiltä huuhaa porukoilta mitään tilailla edes?

• Sulovilen
        huuhaaporukkaa kirjoitti:

Tarkoitat varmaankin suosittelevat, sillä he eivät urakoi itse... Eivät taida edes kyetä vaikka haluaisivatkin. Kiinteistövälittäjiä ja muita koijareita firma täys. On oikeitakin kivitalotoimittajia, joten miksi pitää näiltä huuhaa porukoilta mitään tilailla edes?

Kun saa halvalla........

• Äläuskohuijaria

Paskat mitään halvalla saa... Kirjoittelevat vaan paperiin mitä sattuu, niin eiköhän simppeli rakentaja oleta saavansa halvalla. Ovelia kettuja ovat ja ongelmia ostat jos jotain niiltä ostat. Ja takuut voit unohtaa.

• 12453147

En käyttäisi ko yritystä

• kallu62

Nyt kyllä kannattaa jokaisen rakentamista edes harkitsevan mietti osto-osoite tarkkaan. Näit Rockin tyylisiä halpisfirmoja tulee välttää viimeiseen asti. Rakennustarvikkeet ja työ maksaa 5% sisällä aina saman verran. Se mikä maksaa on sähläys. Sitä välttääkseen kannattaa ostaa kokeneelta toimijalta ja maksaakin tuo ehkä 5% kalliimpi hintakin... niin ja valita toimitus aina yhdellä sopimuksella suunnitteluineen, asennuksineen ja määrävastuineen.

• jaajämeräävai

Ja maksaa jollekin Jämerälle ylimääräistä siitä, että hoitavat asioita jotka vähänkään viitseliäs rakennuttaja osaa itsekin hoitaa, kuten laskea määriä ja käyttää puhelinta? Kyllä pitää sen verran viitsiä jos rakentamaan rupeaa... Muuten kannattaa ostaa valmis talo.

• talonteettänyt
        jaajämeräävai kirjoitti:

Ja maksaa jollekin Jämerälle ylimääräistä siitä, että hoitavat asioita jotka vähänkään viitseliäs rakennuttaja osaa itsekin hoitaa, kuten laskea määriä ja käyttää puhelinta? Kyllä pitää sen verran viitsiä jos rakentamaan rupeaa... Muuten kannattaa ostaa valmis talo.

Harvalla omaa taloa hankkivalla on minkäänlaista kokemusta rakentamisesta joten kannattaa käyttää avuksi ihmisiä jotka tekevät sitä työkseen. Sen ajan kun soittelisi ja selvittelisi itse muiden aiheuttamia sotkuja voisi sen sijaan keskittyä omaan leipätyöhönsä minkä itse hallitsee. Esimerkiksi hammaslääkärin kannattaa tehdä mieluummin juurihoitoja kun soitella pikkuasioita pitkin Suomea (ja Viroa). Niin siinä kuitenkin käy että saman hinnan lopulta maksat vaikka hyväksyisit halvimman tarjouksen.

• rockisdead

Eiks tää rock menny jo kerran konkkaan... milläs y tunnuksella ne nyt peuhaa?

• Eirokkaa

Rock kivitaloyhtiön takana on pelkkiä huijareita ja kusettaja kiinteistönvälittäjä, erkoinen kombo.

• Eiluottoanoille

Kannattaa joo tarkistaa taustat. Hauskalla Akuankkamarkkinoinnilla ei ole rakentamisen kanssa mitään tekemistä. Karhukoplaa se vaan on toi rokkiporukka

• Vissionnäin

Vanhaa Ikaalisten tehtaan haisevaa ja kostunutta Siporexia yrittävät hyväuskosille kaupata muka halvalla. Rakenneosat vajaavaisia ja muitenkin toiminta melko villiä. En tuohon mopoon sijoittaisi rahojani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      43
      4889
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      66
      2829
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      1844
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      1756
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1679
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1246
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1219
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1162
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1137
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1127
    Aihe