DataPrepaid-liittymän PIN-koodi?

pukkia_pukkaa

Mikä on DNA DataPrepaid-liittymän vakio PIN-koodi? Kortissa on vain raaputettava kohta jossa lukee PUK ja sen alla on kahdeksannumeroinen PUK-koodi. Ohjeissa lukee, että PIN-koodi pitäisi löytyä kortista raaputettavana, mutta ei ole kuin PUK.

5

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiles12

      Kokeile 0000, 1234,12345 koodeja.

      Jos ei toimi kokeile puk-koodia kun puhelin sitä kysyy. ( Jos pin-koodi menee max 3 kertaa väärin)

    • Hei pukkia_pukkaa!

      Aloituspakkauksen mukana tulleessa kortissa on prepaid -liittymillä ilmoitettu PIN1, PIN2, PUK1 ja PUK2 -koodit, nämä löytyvät raaputettavan pinnan alta.

      Numerot ovat 4 numeron ryppäissä, PIN -koodit ovat 4 numeroa ja PUK -koodit ovat 8 numeroa.

      Iiro / DNA Palvelu
      https://tuki.dna.fi

    • Voiko sitä pin koodia vaihtaa toiseksi?

      • varoittava.esimerkki

        Kyllä, mutta PIN-koodin vaihto on kännykän ominaisuus. Katso kännykän ohjekirjasta.


    • samajuttutäällä

      Ei muuten löydy! Dataprepaidissa on kehyksen takana VAIN PUK1 koodi eikä mitään muuta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe