Biletys loma?

Party Animal

Tässä olen kelannut kaverin kanssa, että olis kiva päästä bailaamaan oikein kunnolla johonkin lämpimään. Suomessa kun joutuu venaa taksia pakkasessa ja katselemaan toppa pilottiinsa oksentavaa amista. Ei! haluan: klubeja, shampanjaa, hyvää ruokaa, kauniita naisia, naurettavia hawaji-paitoja ja etenkin lämpöä. Onko ehdotuksia tai kokemuksi kuvailemastani lomasta?

17

6678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kröhöm

      MOI! Mun kaverit on ollu Maltal ja Ibizalla ja niitten mielest ne on ollu ensinäkin lämpimii paikkoi ja niis on ollu kauniita naisia ja siel on baareja ja klubeja nurille! Nä matkat ei mitää halvimpii oo, mut siel ainaki pääsee bilettää!!

    • lady

      maltalla on tullut vietettyä useita kertoja pitempiäkin aikoja, muutenkin kuin lomaillessa siis. En suosittele biletyslomapaikaksi. Ihan jees, muttei millään tavoin erityinen. pieni, täynnä kännisiä teinejä ja hampurilaispaikkoja...
      Itse useissa Euroopan kohteissa käyneenä suosittelen Marbellaa ja Istanbulia! Aivan erilaiset, mutta molemmissa vahvasti sitä jotakin!

      • mii

        Maltalla olen ollut nyt 2kesän peräkkäin kielikurssill.. ja se oli kyl TODELLISTA biletystä :D.... sinne ehdottomast kesäll jos tykkää lämpimäst ja bilettämisest nuorten parissa ;D

        alanyassa olimme nytten pari kuukautta sitten ja sielläkin oli ihan kivaa.. että kyllä noita varmast löytyy noit bilepaikkoi...;)

        olisi kiva tietää millainen paikka toi istanbul on nytten näin talvisin, ku sinne viikon päästä suuntaan... ?


      • Zimbo^
        mii kirjoitti:

        Maltalla olen ollut nyt 2kesän peräkkäin kielikurssill.. ja se oli kyl TODELLISTA biletystä :D.... sinne ehdottomast kesäll jos tykkää lämpimäst ja bilettämisest nuorten parissa ;D

        alanyassa olimme nytten pari kuukautta sitten ja sielläkin oli ihan kivaa.. että kyllä noita varmast löytyy noit bilepaikkoi...;)

        olisi kiva tietää millainen paikka toi istanbul on nytten näin talvisin, ku sinne viikon päästä suuntaan... ?

        - Rio de Janeiro, Brasilia
        - Mykonos, Kreikka
        - Ayia Napa, Kypros
        - Goa, Intia
        - Pärnu, Viro (kesällä)

        ?


      • Party Animal
        Zimbo^ kirjoitti:

        - Rio de Janeiro, Brasilia
        - Mykonos, Kreikka
        - Ayia Napa, Kypros
        - Goa, Intia
        - Pärnu, Viro (kesällä)

        ?

        Eesti, Eesti, Eesti sinne kaipaan niin perkeleesti, Eesti on my mind.
        Oletko tosissasi? Voiko Virossa bilettää hyvässä seurassa? ja perusteluja olis kiva saada noihin etelän kohteisiin.


    • ...

      Gran Canaria, Playa del Ingles, varsinkin talvella, jolloin siellä on paras meno ja meininki. Suosittelen!!!

      • Nounou

        Jos haluaa kauas pois suomalaisten seurasta niin kannattaa välttää Alanyaa ja Playa del Inglesiä,niita siellä nimittäin riittää!!!!!


    • löytyy!

      Mene Koh Phanganin saarelle Thaimaaseen. Siellä on aina täyden kuun aikaan ISOT bailut jonne tulee porukkaa ympäri maailmaa, tuhansittain.
      Siellä bailataan biitsillä ja baareissa kolme päivää putkeen. Tarjolla myös "tatti-keittoa" sekä muita huumehia. Netistä löytyy paljon linkkejä kyseisistä bailuista. Itse olin siellä 2002 ja hauskaa oli...;-)

    • Bilehile

      Lahialueilta parhaat bilemestat loytyy Moskovasta tai Pietarista. Kannattaa menna kuitenkin kesalla ellei halua persettaan jaadyttaa. Jokaisena viikonloppuna trendiklubit taynna euroopan ja uuden mantereen parhaita tiskijukkia. Porukka pukeutunut parhaimpiinsa ja klubit nayttavat palatseilta.

      Naisilla on maailman lyhimmat minihameet ja maailman pisimmat saaret. Viina ja kaikki muukin on siedettavan hintaista ja mestat ovat aki niin pitkaan kun porukkaa riittaa.

      Moskovassa suosittlen Propagandaa tai Angry Duckia. Viimeksi mainitussa yleiso saa stripata baaritiskilla ja sitahan se siella tekeekin. Pietarissa kannattaa kayda Par.spb:ssa ja Jet Set klubilla. Viimeksi mainittuun taytyy tosin olla kutsu jonka saa netista lahettmalla omistajille valokuva. Jos naama miellyttaa, niin kutsu kilahtaa kannykkaan.

      • xxxx8888

        Kannattaa testiä sharm el sheikiä Egyptissä, taatusti lämmintä ja bileet on mitä mainoimpia. Löytyy monenlaisia paikkoja...tavallisista baareista aina vähän isompiin kuvioihin. Esim. pachasharm, echo temple etc...ja sit beach partyt sun muut.
        http://www.pachasharm.com/

        Tuolla pitää kuitenkin ne parhaat bileet itse löytaa, eikä niitä aina tyrkytetä. Ja oikea ajoitus oikeaan paikkaan on tärkeää sillä jollain kerran yhdessä paikassa on loisto bileet, mutta toisella kertaa ne ovatkin jo jossain aivan muualla. Mutta kyselemällähän nämä selviää.


    • delusio73

      Havanna on legenda, siellä on 2 maailman kuulusimpiin kuuluvaa baaria, isoja hotelleja ja kauniita naisia. Eikä jonotusta.

    • Moikka.

      Magaluf number one. Muita vaihtoehtoja ei ees oo :D
      Sekin varmaan kertoo jo jotain että Euroopan suurin ja (parhain) clubi BCM löytyy Magalufista.. Siellä on kesän kuumimmat, ja ehkä myös törkeimmät bileet.
      Paras matkustuskausi heinäkuussa, toki kesäkuussakaan mitään vikaa ole. BCM artisti listalta löytynyt esim. Tiesto, Example, Deadmau5, David Guetta jnejne...
      SUOSITTELEN ! ;)

    • TMP-KUN

      Jos Baltia kiinnostaa, niin suosittelen Kaunasia. Opiskelijakaupunkina yökerhot tarjoavat reipasta menoa (Ei havajipaitoja!)
      Jos majoitut esim Kaunas-hotelliin, niin yökerhot ovat mukavan lähellä. Esim Barbar.

      Ryanair, Going Out:

      13/04/2012 21:50hrs

      Tampere - Kaunas


      Coming Back:

      15/04/2012 20:05hrs

      Kaunas - Tampere


      Total Cost

      66.98 EUR

    • -hnna

      Itse suosittelen kyllä Kyproksen Ayia Napa!!
      Kävin itse 9/2012 ja oli ihan huippu mesta! Etenkin nuorille bilettäjille.
      On halpaa juoda ja baarit lähes ympäri vuorokauden auki (mm. kun tilas 10 shottii nii sai 6 kaupan päälle ja kaupoissa mm. breezerit 90 snt)!
      Ja on niitä komeita miehiä ja kauniita naisia!
      Ruokakin on todella hyvää. (suosittelen ainaki käydä pitsalla Hugry horse, en oo ihan äsken nii hyvää pitsaa syönyt!!)
      Lämmintäki riittää. :))

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1404
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1109
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      77
      780
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      721
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe