päättivät jo pienenä hiekkalaatikolla leikkiessään mennä isona naimisiin ja muuttaa kaupunkiin asumaan. Ja kun heille tuli ikää riittävästi, he menivät naimisiin ja saivat kuin saivatkin Liisan äidiltä luvan muuttaa kaupunkiin asumaan...mutta yhdellä ehdolla...Liisan oli joka viikko lähetettävä kortti kotiin ja kerrottava miten siellä kaupungissä oikein menee Kallen kanssa. Kalle kun oli vähän sellainen "vinsketti".
Viikko kului ja Liisa lähetti äidilleen kortin jossa luki: Hei äiti, meillä menee Kallen kanssa hyvin täällä kaupungissa. Kalle rakastaa minua niin paljon että eilenkin illalla naitiin ainakin 6 kertaa.
Tästähän Liisan äiti vimmastui ja matkusti Liisan luo kaupunkiin torumaan tyttöään. "Ei tuollaisia sa kortissa kertoa, kun meidän kylällä niin rolli posteljoonikin, joka kertoo kaikille, miten olet kova tyttö niissä hommissa"
He sopivat että ko. asiat kerrotaan salakielellä-kyllä äiti ymmärtää jutun juonen.
Viikko meni taas Ja Liisan äiti luki uudesta saamastaan kortista. Meillä menee Kallen kanssa vielä paremmin kuin ennen ja Kalle rakastaa minua vielä enemmän. Ja rakastaa niin paljon, että eilenkin illalla paistettiin lettuja peräti seitsemän kertaa. Kalle tykkää letusta ja letunpaistosta niin paljon, että aina letunpaiston lopuksi nuoleskelee rasvaisen lettupannunkin puhtaaksi.
Pikku-Kalle ja Pikku-Liisa ...
"Kalle"46
0
1561
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482