Moi,
Olemme varaamassa Pilha 85.1 lomatalon Ultimatemarketilta. Olisiko kenelläkään kokemuksia kuinka sujuu Ultimatemarketin kanssa. Ennakkoon ei makseta mitään, vaan kaikki vasta kun tavara on rahdin kuljettajalle.
Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.
Pilha 85.1 lomatalo
8
60
Vastaukset
- Timpermanni57v
Yhde olen pystyttänyt, tavara oli kunnollista, eikä määrissä nuukailtu, toimitus oli sopimuksen mukainen. Tästä tosin jo 15v.. en tiedä tämän päivän tilannetta!
- kontio135
Köyhälle sopiva....
- kontio315
Kädettömälle sopiva..
- Tämmönentapaus
Oletteko olleet valmiissa mökissä? Kannattaa. Korkeassa mökissä ainut hyvä puoli on että jos on maisemia mitä ylhäältä ihailla. Muuten on pimeää ja ahdasta. Lämpö karkaa alhaalta yläkertaan- kuumaa. Mutta komea katsella maisemia.
- tyttö66
Meillä on tuollainen. Myyjän puolelta kaikki ok. Muutettiin olohuoneen ja keittiön pohjaa, sekä laitettiin tuplavillat, lattialämmitys ja eristettiin kunnolla. Asutaan edullisesti, siististi läpi vuoden.
- Asuasaa
No juu, niin mekin asutaan. Mutta karvas totuus on että yläkerta on matalaa tilaa. Ja pimeetä. Entä eteis-ja säilytystilat? Mutta kukapa sitä sanoisi että haksahdin halpaan?
- eivalittamista
Minulla on Pilhan piirustuksilla tehty hirsimökki, jonka sorvasin itse, eli käytin vain lupakuvina niitä piirustuksia ja lopun tein itse. Pienillä muutoksilla ihan hyvä, ei valittamista, tein 175mm pyöröhirrestä. Ilmaiset lupakuvat ja loppu omaa työtä, ei tullut kallis mökki
- diplagrologi
että oikein ilmaiset lupakuvat. Jos elämä on tällä tasolla niin onneksi olkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252588Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231886Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua201308Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 601023
- 2581013
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161010- 53950
- 146923