Moi,
Olemme varaamassa Pilha 85.1 lomatalon Ultimatemarketilta. Olisiko kenelläkään kokemuksia kuinka sujuu Ultimatemarketin kanssa. Ennakkoon ei makseta mitään, vaan kaikki vasta kun tavara on rahdin kuljettajalle.
Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.
Pilha 85.1 lomatalo
8
86
Vastaukset
- Timpermanni57v
Yhde olen pystyttänyt, tavara oli kunnollista, eikä määrissä nuukailtu, toimitus oli sopimuksen mukainen. Tästä tosin jo 15v.. en tiedä tämän päivän tilannetta!
- kontio135
Köyhälle sopiva....
- kontio315
Kädettömälle sopiva..
- Tämmönentapaus
Oletteko olleet valmiissa mökissä? Kannattaa. Korkeassa mökissä ainut hyvä puoli on että jos on maisemia mitä ylhäältä ihailla. Muuten on pimeää ja ahdasta. Lämpö karkaa alhaalta yläkertaan- kuumaa. Mutta komea katsella maisemia.
- tyttö66
Meillä on tuollainen. Myyjän puolelta kaikki ok. Muutettiin olohuoneen ja keittiön pohjaa, sekä laitettiin tuplavillat, lattialämmitys ja eristettiin kunnolla. Asutaan edullisesti, siististi läpi vuoden.
- Asuasaa
No juu, niin mekin asutaan. Mutta karvas totuus on että yläkerta on matalaa tilaa. Ja pimeetä. Entä eteis-ja säilytystilat? Mutta kukapa sitä sanoisi että haksahdin halpaan?
- eivalittamista
Minulla on Pilhan piirustuksilla tehty hirsimökki, jonka sorvasin itse, eli käytin vain lupakuvina niitä piirustuksia ja lopun tein itse. Pienillä muutoksilla ihan hyvä, ei valittamista, tein 175mm pyöröhirrestä. Ilmaiset lupakuvat ja loppu omaa työtä, ei tullut kallis mökki
- diplagrologi
että oikein ilmaiset lupakuvat. Jos elämä on tällä tasolla niin onneksi olkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819