miten näppylät pois otsast??

enkestäenää

mul on otsas jotai näppylöit aika paljo eikä lähe vissii ikinä pois... monta kuukautta jo ollu ja must tuntuu et mua pidetää rumana sen takii... epäreiluu ku kaikil muil on ihanan silee iho paitsi mul -.- mä en kestä enää tätä... vanhemmat väittää et jokasen iho on vähä aikaa tommone mut eipä juuri kenelläkää muulla oo ollu... ja pesen kasvot aina kahesti päiväs. millä vitul saisin ne pois???

5

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näppyotsa

      Sama juttu, vituttaa tosi paljon, mulle on huomauteltukin siitä

    • tyty14

      Saanko kysyä kuinka vanhoja mahdatte oikeen olla?? Puheesta päätellen ootte jotain nelos tai vitosluokkalaisia ja tos vaihees ne ensimmäiset näppylät tulee niille jotka kehittyy aikasemmin kun toiset. Jos teille on huomautettu näppylöistä niin johan on kummaa sakkia. Luulis nyt jokasen täysjärkisen tietävän et ei niille näppylöille vaan voi mitään. Kyl ny tietty terveellinen ruokavalio jne auttaa asiaan mut ei sekään näppyjä kokonaan poista. Kaikki saa olla just sellasia kun haluaa. Ja vinkiks et noi ?finnit? tulee olemaan sun otsassa seuraavat 5 vuotta et ei kannata niistä niin isoo asiaa tehdä. Kyl muillekki alkaa sit niitä ilmaantumaan, usko vaan mua;)

      • enkestäenää

        oon iha just 15 eli en oo 4 tai 5luokkalaine


    • HenkisestiKypsempiAp

      😂😂löysin tän mun vähä yli pari vuot sitte tekemän keskustelun ja tää aiheuttaa mulle nyt suurta häpeää😂 siis niin suurta etten aluks pystyny ees klikkaamaa auki tätä😂 enkö niinku mitää cringempää keksiny

      Nykyää oon 17 ja paljo henkisesti kypsempi ku sillon 14 vuotiaana ku tän alotin😂

      Mut joo en tarvii enää vastausta pari vuot sit esittämääni kysymykseen ku oon niist finneist päässy eroon jo melkee 2 vuot sit😂 eipä ollu ihme et mul oli otsa täynnä finnei ku elämäntavat oli päin mäntyä ja ku pari kuukaut tän keskustelun alottamisen jälkee paransin mun ihonhoitoo, ruokavalioo yms ni varmaa paris viikos autto jo😂
      -ap

    • puuttuva.kirjain

      Lisäämällä loppuun a

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe