Ihastuin työkaveriin

Fashion

Oot niin ihana! Haluun olla sun lähellä. On niin ikävä niin että vatsaan sattuu. En pysty syömään. Ajattelen vaan sua... tätä on jatkunut nyt yli kuukauden. Yhtäkkiä vaan tajusin että sä oot tosi viehättävä! Oltiinhan me jo aika tiiviisti töissä hengailtu ja vapaa-ajallakin ainakin vuoden, pari.. Sit se tunne vaan tuli, kuin salama kirkkaalta taivaalta ja nyt mä en saa sua mielestäni. Haaveilen vaan koko ajan miten pitäisin sua hyvänä. Mutta tuskin sua ees kiinnostaa, hitto kun uskaltaisin ottaa asian jotenkin esiin.. Oon huomaavinani kaikenlaisia merkkejä, katseita, kosketuksia, mutta tää kaikki voi olla vaan mun toiveajattelua...

4

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fashion

      Voi kun olis jo maanantai ja pääsis töihin! Ja näkisin taas ihastukseni... Onhan se mukavaa että on viikonloppu, mutta en pysty siitä kunnolla nauttimaan kun tiedän etten näe työkaveriani ennen kuin maanantaina. Onko kellekään käynyt näin? Oisko jotain vinkkejä miten voisin lähestyä työkaveriani ja ilmaista hänelle että olen kiinnostunut hänestä enemmän kuin työkaverina/ystävänä?

      • Huokaus1

        Minäkin olen todella ihastunut voisi jo sanoa rakastunut työkaveriini, ihana kun huomenna on maanantai ja taas nähdään :) Tuleva kesäloma kyllä jo ahdistaa, neljän viikon ero tuntuu raastavalta :(


    • fault

      olen sitä mieltä ettei ihastuksen ilmaiseminen ole mikään avain onneen. Sinuna miettisin enempi miten saisit hänet huomaamaan sinut erilailla, katsoa kiinnostuuko hän seurastasi ja sen sellaista. Vietteleminen on ihan sallittua ellei jopa toivottua. Se että miettii miten sanoa että tykkään susta, on ihan suloista teinijuttuu. Mutta aikuisempana ajattelen että vietteleminen on aina parempi vaihtis kuin asiasta ilmoittaminen.

      Kukaan ei ihastu siihen että joku tulee sanomaan että on ihastunut suhun. Kokeile saatko hänet kiinnostumaan seurastasi, haluamaan enemmän aikaasi jne. Jolloin asia etenee yhteistä päämäärää kohti yhdessä. Jos näin ei käy, se ei vain sitten ollut kirjoitettu tähtiin.

      Vietelkää enemmän ja unohtakaa ilmoitus ihastuksestanne. Kyllä ne tunteet lämpenee jos niitä on, jos ei niin sitten vain hienovarainen perääntyminen asiasta. Mielikuvitusta peliin, tällaisena aikana kun voi laittaa toiselle mihin vain viestiä, unohtuu se asia että paras lopputulos saadaan aikaan mielikuvituksella, vaivannäöllä, heittäytymisellä, rohkeudella toimia muutenkin kuin jotain välikappaletta käyttäen. Kaikki naiset rakastavat huomiota, pitää vain katsoa mikä sopii tilanteeseen ja toimia sen mukaan. Joskus on hyvä lukea ihmiskehoa kuin palstoja tai tekstareita tai klikkejä tai fb jne. Ihastuminen on ihana asia, vietteleys ja toistenne kohtaaminen kun ne tunteet herää kummallakin on upeaa. Harva innostuu ja ihastuu siitä että joku vain ilmoittaa että olen ihastunut sinuun.

      • Fashion

        Näin juuri sen ajattelin, kiitos vastauksestasi. Mieluummin ilmaisen tunteitani hienovaraisin teoin kuin sanoin... koska olen täysin kykenemätön puhumaan asiasta ja se tosiaan tuntuisi liian suoraviivaiselta lähestymistavalta. Aiemmin on jo tapahtunut erinäisiä tilanteita, joissa on ollut viettelyn elementtejä, sekä hänen että minun aloitteestani. Mutta silti epäilen olenko tulkinnut tilanteet väärin ja pelkään että olen tunteideni kanssa yksin. Olen vaan niin kärsimätön enkä jaksaisi enää odottaa ja haluiasin vihdoin vastakaikua. Viimeksi pari vuotta kesti ihastus, mutta silloiselle ihastukselle en pystynyt ilmaisemaan tunteitani ja nyt haluaisin olla rohkeampi. Mutta siitä olen iloinen että ihastuin kuitenkin vielä uuteen ihmiseen, kun olin jo ajatellut etten enää kykene tällaisiin tunteisiin. pelkästään sekin on ihanaa että saan tuntea näin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      455
      3313
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      426
      3056
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2839
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2192
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2030
    6. 177
      1399
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      80
      1199
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe