Sinä joka provosoiduit jo, en ole feministi vaan olen mies, jolla on aasialainen vaimo. Thai tytöt ja niiden maahantuojat ovat pilanneet vaan kaikkien aasilaisten naisten maineen. Miksi joku haluaa edes henkisesti pilaantuneen baaritytön vaimokseen. Jos suomalainen nainen ei kelpaa niin Aasia on täynnä kunnolisia naisia. Indonesiassa tai Filippiineillä raha ei ratkaise vaan se että on siisti ja normaali toimeentulo. Noissa maissa myös koulutetut naiset etsivät länsimiestä ja heistä on edes jotain seuraa muutoinkin kuin pedissä. Osaavat myös keskustella. Avioeroprosentti on myös Suomi-Filippiinit avioliitoissa aivan toista kuin Suomi-Thai avioliitoissa.
Vieläkö joku tuo baaritytön vaimokseen?
61
77
Vastaukset
- farangkhiinok
Minulla on myös thaimaalainen vaimo joka ei ole baarityttö vaan ruokaravintola yrittäjä. Kyllä niitä isaanin baarityttöjä paljon vaimoksi menee koska suomalainen ei mene turistialueiden ulkopuolelle vaimoehdokaita katselemaan. Otetaan sitten se helpoin tie ja baarityttö matkaan johon on lomalla rakastuttu. Mutta tiedän että on noissakin onnistuneita avioliitoja. Täällä olisi kuitenkin ihan kunnon kotityttöjä Thaimaa pullollaan ja jos miehestä tasoa ja kielitaitoa löytyy niin kyllä kannattaa harkita tätä tietä ennemmin kuin baarista napata mukaan. Itse olen asunut täällä jo useamman vuoden ja pari mia noitakin löytyy kun ei kukaan muu ole kerännyt pois kuleksimasta.
- farangkhiinok
Kylläpä taisi osua ja upota. Ensinnäkään vaimoni ei ole isaanilainen eikä entinen eikä nykyinen huora vaan on kyllä elättänyt itsensä aivan ruokaa tekemällä koko ikänsä siitä lähtien kun äidin helmoista lähti. En tiedä mikä sinut voi laittaa huorittelemaan toisten vaimoja mutta suosittelen vahvempaa psyyke lääkitystä oikein lämpimästi. Jos olet koskaan käynyt Thaimaassa tai joskus vielä tulet niin suosittelen myös tutustumaan ihmisiin vähän laajemmin kuin siellä baarissa. Huomaat että ei todellakaan kaikki naiset ole kiinnostuneita sinusta tai rahapussistasi. Mutta kirjallisista taidoistasi päätellen myös kielitaitosi on niin kehno että ei se tule sinulta onnistumaan.
- vilo
juuri näin.ei kaikki thait ole huoria.meillä on talo siellä.olen nyt seurustellut thain kanssa 3,5 vee.olin naimisissa suomessa suomalaisen kanssa 23 vuotta.kyllä riitti suomi,ja sen naiset.toi isaani kun on aika iso mesta.voitko tarkentaa?
- farangkhiinok
vilo kirjoitti:
juuri näin.ei kaikki thait ole huoria.meillä on talo siellä.olen nyt seurustellut thain kanssa 3,5 vee.olin naimisissa suomessa suomalaisen kanssa 23 vuotta.kyllä riitti suomi,ja sen naiset.toi isaani kun on aika iso mesta.voitko tarkentaa?
Koillisthaimaata kutsutaan isaanin alueeksi. Siellä puhutaan myös isaanin murretta tai voi sitä kutsua kieleksikin. Täällä Thaimaassa sitä ei pääsääntöisesti ymmärretä muualla. Itse olen asunut muutaman vuoden täällä keskithaimaassa ja olen rakentanut talon tänne myös. Ei ollenkaan hassumpi paikka asua ja elää oli asuinpaikka sitten isaanissa tai muualla Thaimaassa. Mutta itse päädyin tänne aikani Thaimaata kierreltyäni koska tämä on myös vaimoni kotikaupunki. Noista hulinapaikoista en paljon perusta vaan kotini sijaitsee maaseudulla. Mutta joskus jos sitä hulinaa kaipaa niin ei tästä ole kuin reilun tunnin ajomatka Bangkokiin tai ayutthayaan ajaa jo paljon nopeammin.
- edwsdgh
Jos on kankaanpäässä ruokaravintolayrittäjänä niin metsästänyt varaskunnan kantahenkilökuntaa ollessaan sotkussa hommissa. Nää kyllä tiedetään.
- llkbgfx
edwsdgh kirjoitti:
Jos on kankaanpäässä ruokaravintolayrittäjänä niin metsästänyt varaskunnan kantahenkilökuntaa ollessaan sotkussa hommissa. Nää kyllä tiedetään.
Joo tiedän kankaanpään thainaisen - kokkaili upseerille sotkussa yksityisiä lounaita ja tunki kotiin Asti.
- farangkhiinok
edwsdgh kirjoitti:
Nyt ei osunut tämä kankaanpään tapaus kohdalleni vaan asumme täällä Thaimaassa. Paikassa jossa ei länkkäreitä muita ole näkynyt. Tervetuloa vaan tutustumaan myös tähän aitoon ja oikeaan Thaimaahan niin ei tarvitse retostella muiden asioilla täällä palstoilla.
- kkoivisto
Thaivaimoni myös ruoka-alan yrittäjä. Onko muuten sulta pois jos jotkut rakastuu ilolintuun ja pärjäävät keskenään?
- FreemanForeverNow
Siis väität että Thaimaalaiset koulutetut naiset eivät etsi länsimiestä. Olet siinä väärässä.
Lisäksi Filippiineillä ja Indonesiassa on myös ns. baarityttöjä. Aika moni suomalainenkin tyttö etsii seuraa baarista, hekin siis ovat henkisesti pilaantuneita joista amalia hyvänä esimerkkinä.
Eiköhän se ole jokaisen henkilökohtainen asia kenet Suomeen tuo. Itse en kyllä ole niin tehnyt ja tuskin tulen tekemään.- nähtyon
Monet suomalaiset etsivät ja antavat sitten siinä sivussa kaverillekin vahingossa.
- 17896528814
Hyvä "Buy_Buy_Baby", eli keskustelun aloittaja...
Sanoisin olevani feministi, enkä tiedä miksi sotkit kyseisen termin kirjoitukseesi???
Olen 30-vuotias (kanta-)suomalainen nainen. En ole koskaan suhtautunut negatiivisesti suomalaisten (naisten/miesten) suhteisiin ulkomaalaisiin yms. En koe, että toisten ihmisten parisuhteet olisivat "minun asiani".Mistä tietää, että avaruusolento E.T. on feministi? No, en minäkään muusta tiedä, mutta siltä se ainakin näyttää :D
- susiakinrumempia
samsung60 kirjoitti:
Mistä tietää, että avaruusolento E.T. on feministi? No, en minäkään muusta tiedä, mutta siltä se ainakin näyttää :D
no, olihan et ruma, mutta että yhtä ruma kuin femakkoemakko....
- Epätoivo-Einarit
Kyllähän sieltä näyttää niitä rumia huoria tulevan.
- satuilkaa_vaan
Vai on Aasialisten naisten maine mennyt? Mielipiteet on sitten eri asia.
Mitä tahansa voi sanoa. Lopetapa sinä sen vaimosi hakkaaminen. - moon3112
Oli tausta mikä tahansa sitten niin mä en ainakaan jaksais kuunnella niitten thainaisten kovaäänistä kimitystä. Parilla kaverilla tuollainen tuontivaimo ja saanu kuunnella niitten ääntä ihan tarpeeksi. Pirun pieniäkin vielä et pitäis olla taloustikkaat mukana koko ajan. Toisaalta en mä kyllä edes kehtaisi olla noitten varavaimojen kanssa...ihan tarpeeksi tota seuraa riittäny valkoihoisistakin...ei millään pahalla..näin se vaan menee ja tiedän mitä ihmisten päässä liikkuu kun näkee näitä pariskuntia...ei voi mitään...joskus on parempi vain elää yksin jos ei saa naista itselleen täältä tai sitten ei vain välitä ihmisten jutuista ja ajatuksista ja hakee naisen sieltä.
- eebenpuu5
Jos ei suomalainen nainen kelpaa... yleensähän on niin, että mies, joka ei kelpaa suomalaiselle naiselle, joutuu etsimään muualta naisen, jolle kelpaa kuka tahansa länsimaalainen mies.
- vuokrathaivaimonvälitys
Huippeinta on kun eräät Suomalais miehet maksavat myötäjäisten lisäksi jonkinlaista "suojelurahaa" thaikkuvaimojen isille ja sukulaisille.. ynnä ties mille vaimonvälittäjille koska se on yhä maantapa siellä ,,ja rakentavat niille
halvalla taloja ym. sinne thaikkuihin ihan verovapaastiynnä muuta mukavaa,,
vaikka farahgihan ei tahimaassa saa periaatteessa mitään omistaa niin perilliset tulee olemaan lopulta tyytyväisiä ku thaikkuvaimo vie kaiken heiltä kun tonsortin
äijät o vanhoi ja helposti hymyssäsuin höynäytettävissä..siinä jää muute Suomen
perimisverottajakin nuolemaan ties mitä sitte usein lopulta.
Ärsyttävin piirre thaikuissa on et he hymyilee vaan vaikka juonittelevat pikkupäässään koko aika jotaki rikastuakseen,,
Kokonaan eriasia on oikeat vaimokauppias huijarit tyttöineen sitte siellä jotka onki melkein paikallisen rikollis mafian hommissa yleensä turismi kohteissa ja kansainvälisessä netissä uhreja saalistamassa.
Ei oo mikää eliittikumppani touhua aina toi vaikka sekin ihme voi tapahtua et ihan hyvän vaimon saa sieltä tahimaasta ainakin osittain erinomaisen ylempänä
olevan alamaisen. - Alistamista
Ne tuovat jotka eivät saa tasokasta eurooppalaista naista vaimokseen.
- tohvelisankariko
Kertoo siiderinvalaan tossun alla oleva vässykkä. Erittäin "tasokas" on vaimo, ainakin sitä löysää lihaa on neljän-viiden aasialaisen naisen edestä.
Kyllä kaikki tietää mitä ihmiset aina ajattelee ja puhuu selän takana näistä pariskunnista....voi voi sitä ressukkaa...piti vaimo hakea sieltä asti....kylmä totuus se on...ei sille asialle voi mitään....suurimmalla osilla tämä asia on kylmä totuus mutta on niitä harvoja jotka on siellä kauan työskennelleet ja ehkä eksyneet kirjastoon ja tavanneet siellä kunnon tytyön....mutta nämä henkilöt kyllä erottaa kyllä ihmisenä siintä suuresta joukosta miehiä jotka hakevat pakon sanelemana naisen sieltä. No jokainen taaplaa tyylillään..ja ei kannata välittää mitä ihmiset puhuu sinusta jos vaimo on niin tärkeä että pitää hakea se aasiasta.
Suomessa ollaan tultu tilanteeseen, jossa nettideittien takia ainoastaan ne aivan muutamat miehet saavat enää naisseuraa. Suomessa sinkkuna viihtyvät naiset nauttivat jumalattarena olemisesta alamais-miestensä jatkuvan egoboostin hiveleminä. Suomessa naiset ovat kyllä monesti kauniita, mutta onko pään sisällä lopulta sitten muuta kuin k*sta? Aasiassa on varmasti suloisia naisia, ketkä osaavat myös arvostaa hyvää, koska ovat elämää nähneetkin.
- yksin-kaunihimpi
Ei kai miehen mieliksi tarvitse kumppania ottaa. :D Elämää nimenomaan nähneenä en miestä ota.
Aasiassa on niitä suloisia naisia joiden päässä on tietenkin muuta kun kusta koska he osaavat arvostaa hyvää eli suomalaista miestä.
- Mikkopohjanmaa
Horoja ne on kaikki siellä!
- eikueiseollukkaniin
Juuri näin. Aasia on pelkkä iso bordelli ja Suomi on maailman napa ja paras paikka ja naiset parhaita jne.
- Samuoulu
Niinhän tuo näyttää olevan kun katsoo noita tuontiakkojen suomalaisia ukkoja niin ukot sen näköisiä kyllä ettei ne suomalaista vaimoa saiskaan :D ylipainoisia reppana ukkoja!
- Minttu-92
Kyllä mua ainaki naurattaa joka kerta kun postimyyntivaimon nään äijänsä kanssa ;) ja toisaalta säälittää se nainen kun joutunut ottamaan sen ukon joka sattunut hänet ostamaan suomeen.
- RockInTheFreeWorld
Mua naurattaa kun kadulla näkee suomalaisen naisen kulkevan huntu päässä ei raasu tajua että musumies on alistanut hänet.
- yrjömeinaatulla
RockInTheFreeWorld kirjoitti:
Mua naurattaa kun kadulla näkee suomalaisen naisen kulkevan huntu päässä ei raasu tajua että musumies on alistanut hänet.
Toisaalta hyvä, että niillä ryhävalailla on kaavut, olisivat ne niin kuvottavaa katseltavaa ilman kaiken peittävää kaapua ja huntua.
- Yäkkkkk
Ja suominaisethan ovat sitä parasta A-sarjaa.....
Siideripossuja suurin osa. Jos ei lehmiä niin sitten ruipeloita
tatuointipellejä. Kyllä ulkkisnainen taistelusikaa vie 100-0.- lehmävaipossu
Mikä äitisi on (tai oli) noista?
- LiikemiesTreelta
Minä en kehtais suomessa kävellä "baaritytön" kanssa. Nauretaanhaan niillä täällä koska ovat likaisia tuhansien kalujen lutkuttajia.
- Pia-uusimaa
Ei oo olemassa mitään baarityttöjä. Ne on vaan yksinkertaisesti prostituoituja!
- RikasMiesHkii
Horo mikä horo. Ehkä kännissä vois polkasta mutta en vaimoksi huolis!
- vainvain
Pienet ja hintelät..kummat!?
no justaa yks mettäkonemies sellasen sielt haki ja jätti oman vaimonsa ja tiiä sit mitä kakarat oli mieltä
- käynytmonastiennenkin
Muodottomaksi lihonut pirttihirmu on ihan varmasti katkera ja mollaa thai naisia lopun ikäänsä, kakarat ymmärtää ja ovat iloisia kun iskänkin naamalla on viimein hymy ja askel ei paina entiseen malliin.
- avarakatseinenkundi
Jessus, miten ahdasmielistä porukkaa yleistämässä asiaa. Mitä väliä sillä on mistä maasta nainen on ja mitä on ennen tehny. Kimpassa oli alkaa vasta kun tapaatte. Ei varmaan yksikään ukko ole pyhäkoulupoika itsekään joka ulkomailta naisen tuo. Törkeitähän on kuinka asiat kulkee yhdessä, ei mitä pj menneisyydessä tehty.. Sanotaan vielä, et itsellä ei ole ulkolaista naista.. Hemmetti kuinka nyppii tälläset tuomitsijat.
Voisin mennä naimisiin "käytetyn" Thai baari tytön kanssa jos vastaan tulisi. Tärkeintähän on että naisella on kokemusta niin tietää jotain maailmasta.
Jk. Jos jotakuta kiinnostaa niin voi kirjoitella. Siitä se alkaa.- thai.kaunotar
Lähiövalas vs Thai baarityttö
1. Viinä - Lähiövalas juo enemmän. Baartityttö myy.
2. Kyrpä - Lähiövalas antaa ilmaiseksi. Baarityttö takee voittoa.- ihmettelinvaan
jormalaiset kirjoitti:
Lähiövalas kuulostaa paheelliselta.
Onks vaimosi lihava?
ihmettelinvaan kirjoitti:
Onks vaimosi lihava?
Rintava ja reitevä. Tukeva muttei läski. Sillä on suhde yhtee thai-naikkoseen, uskon näin.
- sieLUU
Te ette ole koskaan mitään
rukoilen että ihmisiä rangaistaan joka hetkestä jona käyttivät minun perustaman kristinuskon rikkautta
ja sielujensa sivistystä jeesuksen opin , raamatun ansiosta. - sieLUU
Olen valvonut yön rappukäytävässä ja nukkunutaamulla kaksi tunti aulkona
Rukoilen että ihmisiä rangaistaan siitä miten kohtelevat Kristin8uskon perustajaa
ja Jeesuksen siskoa
Voitte tarjota paikan missä nukkua
[email protected] - namikamijsa
Itse otin. Tekee kotihommat ja ruoat mukisematta :)
tilaa ilmaiset 4 numeroa Aku Ankkaa: http://tinyurl.com/4akuankkaa - sieLUU
inhoan noita ihmisiä joiden numeroita on
He ovat pieniä yksinkertaisia
( enkehtaisi pyytää päästä kiireisille työs käyville yms
ei ihmiset voi elää tuollaisina
ett vaaditaan rahaa siitä!! että on pakko nukkua!!
että tehdään raha a sillä! että ihmisen pakko nukkua.
esim kuulin eräs maksaa 800 e kk ssa vuokraa
ja saa 800 e kk ssa eläkettä.
asumistuki maksaa osan vuokrasta niin hänelle jää 800 eläkkestä 300.
Suurin osa menee vuokraan
500 e menee vuokraan
300 e jää hänelle käyttöön, ruokaan esim
mutta minua ei kiinnosta ihmistenasiat suurten joukkojen
Jos olen Kristinuskon perustaja
minulla ensin oltava asiat kunnossa
Mutta he tahtoi että juuri pyhillä ei ole mitään,
koska muutoin eivät päässeet jalkoväli tasoisina
Luotan kuitenkin Jumalaan, että ihmisiä rangaistaan joka hetkestä
jona heillä ollut kodit ym
eivätkä minulle antaneet
evät päässeet jalkovälitasoisina heilumana
baba Lybecistä esim nälkee että sillä edelleen merkitystä
jalkovälitasoisina he heiluvat
( jalat rumat pikkuhousuihin asti paljaat
rumina kuvassa
jotta nämä Pyhät siveät tajuavat että hän on mitätön
sitä hän ilmentää
mutta pakko nukkua
tämä olotila Ismo tai Toni, että väsyttää
kokeilka aitse
Ihminen ei pysty valvomaan se on samaa kuin murhata,
kiduttaa
tajuatko että se olotila on hirvittävä ja se
johtaisi elimistön kuolemaan
Ihmisen on vaan pakko nukkua
meidät on luotu nukkuviksi
se on paholainen se ihminen
hän ei tajua että hänen laulu on ei yhtään mitään
kenellekään hänen sielu on ei mitään kenelllekään
ei kukaan mieti
kiduttajia murhaajia
se tosiasia ei mennyt perille Tonille tai Ismolle
he ovat kuin murhjaajia
kiduttajia
Tai Vill joka nukkuu vaan itsekkästi siellä porttiensa takana
Nukkui, kun valvoin Rautatieasemalla
Hän muuttui täysin arvottomaksi
ja pahempa akuin arvottomaksi
hän on murhaaja , kiduttaja
jos en väsyneenä voi mennä siitä portista ja saada yösijan, kuten Raamatussa opetetaan että annettava yösija
( annettava vaatteet, ja ruoka tarvitsevalle
( hänen täytyy siskonsa majoitta
( olin anne of York hänen sisko 1400 luvulla
ja myöhemminkin 1700 luvulla
asuimme samass atalossa
Oli herttuiatar sisareni poika. - sieLUU
eikä ne työssäkäyvät ota luokseen
H eluulevat voivat elää siten.
Luulevat , että ei ole tilaa ! on riittävä vastaus
( kun heirtä on vaikka kaksi asunnossa.
Miksi sitten otetaan pakolaisia
jos ihmisillä on niin "kristillinen rakkaus"
sitä pitää toteuttaa
( että huolehtii suomalaisista ) ensin.
he näkevät mitä se "kristilline n rakkaus on
siellä on teltta tai lattia täynnä niitä pakolaisia
( voin nukkiua vaikka vessassa
sillä ei ole mitään väliä minulle
( olin juuri hienoss aasunnossa joss amielettömän iso vessa
Siellä olisi voinut asua.- Vihdoinkin
No nyt joku pattisäijä on kokenut herätyksen, hei hienoo ja halleluja!
- sieLUU
Kyllähän väsyneenä nukkuisi vaikak vessassa
mutat ei tietysti jo sisellä joku käy vessanpöntöllä - sieLUU
en voi mennä Krishna liikeeseen heillä kartano
mutta se on Raamatun 10 ssä käskyssä kielletty
Patsaiden palvonta mitä he harjoittavat.
ovat tulleet Kristinuskon maihin pahojen henkien kanssa
, vastoin Kristinuskon 10 käskyä
( 3 käskyistä kieltää patsaiden tekemisen tai palvonnan)
Jotenen voi mennä Krishna liikeeseenkään muuten menis9in.
Heillä on 50 ravintolaa
ja 50 maatilaa Kristinuskon maisa
( h3e ehkäsaaneet ne pahat henget kimmppuuni
ja ehkä muidenkin ihmisten osaltaan
ismon ja Tonin kandsss aolisimem voineet perustaa 50 tai 100 Kristinuskon paikkaa, maatilaa, ravintolaa
mutta he keskittyivät yhteen navanalustason tyttöön
heistäkö se on jotainhienoa? onko siinä paljon fiiliksiä nyt sitten?
hän ei voi perusta asitä hengellistä paikka akun se oli minun idea
minun tarve jo kymmeniä vuosia sitten
meiän pitää tehdä asioita mihin on fiilis
ei ole koskaanfiilistä että se josta he huolehti että sai nukkua yms
perustaisi jotakin
se hirviö joka meni naimisiin Zepedeen kanssa
ja kertoi haastattelussa että "he ovatkin olleet vain kotona kahden kuukausia,
että maistraatiss akäynti oli ainoa ulosmenemin kuukausiin"
juuri sen mitä MInä olisin tarvinnut,
saada olla kahden
se on paholainen joka anta asen hutsulle,
( jolel se on yhdentekevää
Hänestä olisi ollut ihan kiva aolla aerobic ohjaaja siellä Kokkolassa
kun taas minulle olisi olluyt helpotus
kidutuksesta pelastus
että Zepedee olisipelastanut St Salomen
ennenkuin hyyssää itsekästä nuorta pimua
onko nyt putkahtanut pentu? jalkovälistä
sen enempää se ei merkitse
Koskaan ei ole kohdeltu näinhuonosti Pyhää
Olin Louise dela valliere 1600 luvulla
oli merkitystä, henkisellä kehityksellä
( Luostariin lähdin)
hyvinvoinnilla
( voisitteko kuvitella että jotain prinsessaa vaikak kohdeltaisiin
( minäkään en kohtelisi huonosti
olin 1400 Anne of York Duucchess, kahden kuninkaan sisko
( Se on kivaa !
Olin 1200 Queen margaret
aviomieheni Alexander
joka nyyt Toni on - sieLUU
No, pääsin nukkumaan enkelin, ihanan ihmisen luo!!!
ei tarvi teiän olla huolissan - Rahallarakkautta
Kyllä raha ratkaisee rakkaudessakin kun elintasoero on suuri. Pääosin aasialaiset naiset tulevat Suomeen paremman ja helpomman toimeentulon vuoksi. Näin se vaan on. Ei se ole mitään leimaamista vaan tosiasia.
- rubenpolska
Mina en kehtaa kavella kadulla suominaisen kanssa. Kaikki katsoo mua ja ajattelee: "eihan toi ole mies silla se kavelee elukan kanssa, semmoisen ison paksun punaisen valkoisen sian kanssa, se kavelee ruman naisen kanssa, isojalkaisen, haisevan ja paskan kusipaa suomalis naisen kanssa, siis se kavelee kadulla paksun haisevan amman vieressa". En kehtaa. Suomalaiset naiset ovat todellla paskaa. Mutta mulla on konsti miten niita panna: ainoa keino on juoda paa tayteen alkohilia, sit unelmoida etta panee jotain kunnon naista. Mutta varo kun heraat suomalis naisen vieressa: akkia oksentamaan silla on tosi ABERRAATTIO panna suomalaista paksua haisevaa naista.
- isoläskisika
thai baaritytöltä saa persreikää auomminaiselta ei saa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739