joulukinkku

peKKa

kävin katsastamassa joulukinkkuja lähimarketissa, mutta en osannut oikein valita.Siinä altaan
ympärillä oli marketin eläviä kinkkuja,sekä altaan
sisällä pakastettuja.Kummpikohan olisi hyvä,tai paras valinta.

9

1321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • japanitar

Jopa tuntui vatsassa, kun kinkusta puhuit! Tässä taitaa tulla vielä kauppaan lähtö..

• Solmio

Arvaa mistä mulla tuntui, kun kinkusta puhuttiin. Ties vielä minne tulee lähtö ?

• Erja

Tottahan panostat siihen elävään, jos olet poikamies. Parhaasta en mene sanomaan, mutta niistä pakasteisista kinkuista puheenollen niissäkin on laatueroja.

Viime vuosina olen panostanut kinkkuun. En osta mitään tusinapossua vaan kotimaista viljasikaa tai luomukinkkua, jota ei voita mikään paitsi itse kasvatettu tai ainakin suolattu possu, joka on paistettu oikeassa leivinuunissa.

Nam-nam, vesi ihan kielelle kihahti

• nainen

Valitse ihmeessä se altaan ulkopuolella omin jaloin vaeltava kinkku. Pakaste kinkusta ei tule kun yskä, kun se on niin "viileä" olomuodoltaan.

• yopollo

vaan jos ei kilohinta hirvitä. Voi tulla kalliiksikin.

• Pirre*

se jäinenkin kinkku :) ajastaan..

• mintturosmariini

....ajattelin valita kinkuttoman joulun; en siis ota kuollutta enkä elävää kinkkua tänä jouluna:)
      HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!

• tulee tästäkin joulusta. Pakastettua en huoli ja elävää en näköjään taaskaan saa...

• japanitar
        sitroen kirjoitti:

tulee tästäkin joulusta. Pakastettua en huoli ja elävää en näköjään taaskaan saa...

Älähän hermostu. Kyllähän tässä vielä aikaa on.. Taidat olla liian kranttu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe