Joko olette käyneet varaamassa uuden Aven. Tulee kesäkuun alussa näytille. Kauppa käy jo kuumana. Varmaan 1000kpl/ kk myynti.
Ave kauppa sujuu loistavasti
69
102
Vastaukset
- TheKöle
Ajamatta en ole ostanut autoa ennenkään, enkä osta vieläkään....
PS. enkä taida enää ostaa Avea, koska automaatti puuttuu- nipponkippon
Automaatti tulossa piakkoin, ehkä jo 2019 malliin.
- TheKöle
Sehän riittää..... kyllä nykyisellä vielä 4 vuott ajelee
- aku47
Miten niin automatti puttuu,onhan siihen!
- HalvallaEiHyvääSaa
Ei sinulla ole minkäänlaista realismia jutuissasi. "Varmaan 1000kpl/ kk myynti." HEH HEH. Sama romu kuin entinenkin, maski vielä entistäkin rumempi ja mittaristo uusittu. No Bemarin kone on. Varma vertailujen jumbo eikä ruosteenestoa ole pistetty kuntoon. Velttokorinen sardiinipurkki. Suomessa muutama tuulipuku ostaa mutta fiksummissa automaissa ei käy kaupaksi.
- hauskaax
Toyotat ylivoimaisesti ostetuimpia autoja autoilun emämaassa USA:ssa. Sielläkin tiedetään laatu ja ominaisuudet millä maailman ykkösautobrändiys saavutetaan.
- TheStig
hauskaax kirjoitti:
Toyotat ylivoimaisesti ostetuimpia autoja autoilun emämaassa USA:ssa. Sielläkin tiedetään laatu ja ominaisuudet millä maailman ykkösautobrändiys saavutetaan.
Tai sitten se että tojot ovat siellä halpaa kuin leipä...
- hintatietoa
hauskaax kirjoitti:
Toyotat ylivoimaisesti ostetuimpia autoja autoilun emämaassa USA:ssa. Sielläkin tiedetään laatu ja ominaisuudet millä maailman ykkösautobrändiys saavutetaan.
USA:ssa saa perusmallisen Camryn alle 20.000$:lla. Vastaavasti se eniten myyty auto, eli Ford F 150 maksaa perusversiona noin 26.000$ ja Fusion, (Mondeo) 25.000$.
- hahhaahhaahha
hauskaax kirjoitti:
Toyotat ylivoimaisesti ostetuimpia autoja autoilun emämaassa USA:ssa. Sielläkin tiedetään laatu ja ominaisuudet millä maailman ykkösautobrändiys saavutetaan.
Jenkkilässä eivät ymmärrä autojen päälle mitään. Pääasia, että liikkuu kun painaa kaasupoljinta. Ei oikein käy referenssiksi.
- Toyota_Corolla
Jenkikilässä vaaditaan paljon enemmän autolta kuin Euroopassa. Siellä vaaditaan, että auton tarvii toimia ja lisäksi olla hyvä ajaa. Toyota on viattomuudestaan kuuluisa ja lisäksi yksi parhaista ajaa. Harva auto yltää ajo-ominaisuuksiltaan Toyotan tasolle. Ehkä vain urheilu autot.
- 8kahdeksas
hahhaahhaahha kirjoitti:
Jenkkilässä eivät ymmärrä autojen päälle mitään. Pääasia, että liikkuu kun painaa kaasupoljinta. Ei oikein käy referenssiksi.
Ai jaa, sinäkö ymmärrät autojen päälle?
- tojopower
No, jenkit tosiaan ymmärtää ajamisen päälle. Automaatti on siellä ollut vakio iät ja ajat ja myös pienissä autoissa. Eurooppa tulee jälkijunassa, kun automaatit ovat vasta viimeisen kymmenen vuoden aikana yleistyneet perheautoissa.
Amerikkalainen haluaa mukavan, luotettavan, tilavan, hyvin varustellun ja tarvittaessa suorituskykyäkin tarjoavan auton ja sellaisia Toyota on tehnyt. Euroautot noita premiumeja lukuunottamatta eivät jenkeille kelpaa, ovat kuin kivirekiä, epämukavia, epäluotettavia, vaikeita huoltaa ja ohjaus palauttaa käsille. - Pierre_
hauskaax kirjoitti:
Toyotat ylivoimaisesti ostetuimpia autoja autoilun emämaassa USA:ssa. Sielläkin tiedetään laatu ja ominaisuudet millä maailman ykkösautobrändiys saavutetaan.
Jenkeissä myydään Camrya ja eri Lexus-malleja.
Aven kaltaista kehitysmaa-autoa siellä ei ole edes tarjolla.
- ohimenevääkö
Edellinen Ave oli saksalaisessa luotettavuustilastossa sijalla 13. Kehitys kun kehittyy, niin olisiko nyt vuorossa sija 14? Koko uusi mallihan taitaa olla semmoinen välikausitakki. Että onko viitsitty paneutua edes sillä tavalla kuin edelliseen?
- suutuunosisnevA
Eilen postilaatikkoon kolahtaneessa Toyota-lehdessä oli uudesta Avesta puolueeton ja kattava tietopaketti, jossa vahvistettiin, että kyseessä on neljännen sukupolven TÄYSIN UUSI malli, joten ne huoltsikkabaarissa kuullut löpinät feislifteistä yms. vanhan mallin kierrättämisestä voitte tunkea sinne, missä ei päivä paista!
- Huuomoriaollapitää
suutuunosisnevA kirjoitti:
Eilen postilaatikkoon kolahtaneessa Toyota-lehdessä oli uudesta Avesta puolueeton ja kattava tietopaketti, jossa vahvistettiin, että kyseessä on neljännen sukupolven TÄYSIN UUSI malli, joten ne huoltsikkabaarissa kuullut löpinät feislifteistä yms. vanhan mallin kierrättämisestä voitte tunkea sinne, missä ei päivä paista!
Tää on hyvä :-)
Joku iki-tero ottaa varmaan tämänkin tosissaan... - MaksaItse
Saksalaiset onkin jo nähty käytännön luotettavuuskokeissa.
- PuolueetOn
suutuunosisnevA kirjoitti:
Eilen postilaatikkoon kolahtaneessa Toyota-lehdessä oli uudesta Avesta puolueeton ja kattava tietopaketti, jossa vahvistettiin, että kyseessä on neljännen sukupolven TÄYSIN UUSI malli, joten ne huoltsikkabaarissa kuullut löpinät feislifteistä yms. vanhan mallin kierrättämisestä voitte tunkea sinne, missä ei päivä paista!
"Eilen postilaatikkoon kolahtaneessa Toyota-lehdessä oli uudesta Avesta puolueeton ja kattava tietopaketti..."
On se vaan erinomainen asia se puolueettomuus. Kun se tulee oikeinkannettuina tupaan.
- Näinsemenee
"Koko uusi mallihan taitaa olla semmoinen välikausitakki. Että onko viitsitty paneutua edes sillä tavalla kuin edelliseen?"
Ei ole uusi eikä välikausitakki.
Uudelleenlämmitetty pyttäri ja lorun loppu ja päätepiste. - brunjo
Packaa ei yleensä tarvii varata, kyllä sitä kaikille haluaville riittää. Teroille oivallinen laite, haju mukana tulee olemaan mainonnan pääteema.
- luottopeli
Enpä viellä mutta kohtapuoliin. Yksi asia on ainakin varma Vag konsernin romuja en tule edes koeajamaan, Citikkaa viellä vähemmän.
- Eipä
siinä mitään jatkat sitten vain tohjolinjalla niin kuin ennenkin etkä autoista opi ikinä tietämäänkään, lippulakki vain syvemmälle päähän ja mutkuttelemaan toisten jalkoihin ja kiusaksi. Ei käy kateeksi.
- TäysiRomupaskaAvensis
Miksi vastasit omaan aloitukseesi? Avensiksen rotteloa en edes koeaja. Ovathan testitkin jo kertoneet, että se on ylivoimaisesti huonoin auto luokassaan.
- KokeilkaaIhmeessäKaikki
Kyllä kaikki mahdolliset autot kannattaa koeajaa. Sieltä voi löytyä se itselle kaikista paras vaihtoehto. Minä olen aina ajanut sopivat kanditaatit, ja yllättynytkin. Toyotat ovat jääneet kauppaan, ja nytkin ajelen tyytyväisenä C5:lla, dieselillä, automaatilla tietenkin.
- PaskallaAjeleva
TäysiRomupaskaAvensis kirjoitti:
Miksi vastasit omaan aloitukseesi? Avensiksen rotteloa en edes koeaja. Ovathan testitkin jo kertoneet, että se on ylivoimaisesti huonoin auto luokassaan.
Juu, paskahan se on ja eihän se kestäkään.
Verrokkina tilastossa C5 ja kansalaisten ikisuosikki, Skoda Octavia.
http://katsastustilastot.fi/vertaile_autoja.php?merkki1=Skoda&malli1=OCTAVIA&merkki2=Citroen&malli2=C5&merkki3=Toyota&malli3=AVENSIS
:)
Kyllä se lujille ottaa, mutta jokainen on tehnyt oman valintansa :) - HyväSivu
PaskallaAjeleva kirjoitti:
Juu, paskahan se on ja eihän se kestäkään.
Verrokkina tilastossa C5 ja kansalaisten ikisuosikki, Skoda Octavia.
http://katsastustilastot.fi/vertaile_autoja.php?merkki1=Skoda&malli1=OCTAVIA&merkki2=Citroen&malli2=C5&merkki3=Toyota&malli3=AVENSIS
:)
Kyllä se lujille ottaa, mutta jokainen on tehnyt oman valintansa :)Ja tuohon kun laittaa yhdeksi vaihtoehdoksi vaikkapa passatin, näkee ettei
se vannabeaudikaan oikein menesty...
- PlusLehti
Uudet edistykselliset moottorit.
- Ave08Sol
Onko 16" perusrengas Toyotan kikka äänieristämisen "parantamiseen"? Etelämpänä taitaa olla 17" perusrengas. Ja BMW kielsi dieselin automaatilla?
- RomuAve
13" tuuman rengas riittää Avelle. Siinäkin puolet liikaa!
- aku47
16" on hyvä koko!
- Ave08sol
17" syy miksi aikanaan piti tyytyä 1.8 koneeseen.
Nyt siis tosiasiat tunnustetaan
- Mehiläiskenno
Entäpä maski? Onko nyt varmasti sellainen, että teron on hyvä hässiä parkkiksella?
- nipponkippon
UUdet muoviosat vanhaan peltikoppaan on helppo ja halpa konsti tehdä uuden sukupolven auto merkkiuskovaisille.
Saman teki tosin volkkari muutama vuosi sitten Passatin kohdalla.
Onnea vaan kaikille uuden aven ostajille.- kipponnippon
Kiitos :)
Lujia ja tyyniä hermoja teille passat/octavia-miehille! :) - nipponkippon
kipponnippon kirjoitti:
Kiitos :)
Lujia ja tyyniä hermoja teille passat/octavia-miehille! :)Kiitos vaan itsellesi!
Valitettavasti en omista passattia tai oktaviaa.
Ajan autolla mitä ei ole tarvinnut tän reilun kahden vuoden aikana kertaakaan käyttää takuukorjauksissa. Tätä ennen oli tojo minkä kanssa piti vastaavana aikana käydä kolmessa takuukorjauksessa.
Laatu maksaa, laaduttomuus vielä enemmän.
- ProvoPetteri
jatkaa tiukasti valitsemallaan linjalla vastailla itse itselleen. On todella nolo tapaus jopa ikäisekseen teiniksi
- tilkkeeteipidä
"Ave kauppa sujuu loistavasti"
Onko samanlainen loiste kuin Fukushimassa? - toipota
Onko tosiaan noin, että dieseliin ei enää automaattia tule ? Aika noloa jos näin on....ei ainakaan missään lue että tulisi.....
- omistaa
joo,on kaupat tehty,ja luovutus heinäkuussa, ave 1.8 plus varustein,entinen 2012 hyvin pelaa,ei harmeja.
- Tätätojonelämä
Ei harmeja. kiitos ja anteeks,
- hiukan_utelias
Loppuiko takuu? Onhan se toki yksi syy vaihtaa. Paljonko kilometrejä?
- onnistaa
hiukan_utelias kirjoitti:
Loppuiko takuu? Onhan se toki yksi syy vaihtaa. Paljonko kilometrejä?
Aika vaihtaa. Takuu loppuu ja kilometrejä mittarissa 38600.
- TheKöle
onnistaa kirjoitti:
Aika vaihtaa. Takuu loppuu ja kilometrejä mittarissa 38600.
Vai aika? -ootte te hauskoja.
Mulla on yli 80tkm ja takuu kanssa loppuu syksyllä. En keksi yhtään järkevää syytä vaihtaa varusteineen päivineen 39te maksanutta autoa tässä vaiheessa uuteen.
Mun tekee mieli automaattia, mutta kun sitä ei järkevään dieseliin taaskaan ole saatavana, kauppaan jää toistaiseksi. - Aveavaihtamassa
Kyllä se on viisasta vaihtaa kolmen vuoden välein. Ajaa takuulla ja hyvitys pysyy kovana ja eipä tartte odotella mitään murheita.
- avensix
TheKöle kirjoitti:
Vai aika? -ootte te hauskoja.
Mulla on yli 80tkm ja takuu kanssa loppuu syksyllä. En keksi yhtään järkevää syytä vaihtaa varusteineen päivineen 39te maksanutta autoa tässä vaiheessa uuteen.
Mun tekee mieli automaattia, mutta kun sitä ei järkevään dieseliin taaskaan ole saatavana, kauppaan jää toistaiseksi.Miksi kaipaat diesel-automaattia? Itsellä menossa toinen bensa-automaatti vm. 2011 ja nyt 2015. Ensimmäisellä keskikulutus 81 tkm:n aikana 6,9 ja nykyisellä, jolla ajettu 9000 tkm 6,5 l/100 km. Vääntöä ja kiihtyvyyttä riittää ihan riittävästi ja nyt markkinoille tulleessa mallissa on kulutus tippunut vielä aiemmasta.
Maantieajossa parhaimmillaan kulutus 5,5 l/100 km. - 234234
avensix kirjoitti:
Miksi kaipaat diesel-automaattia? Itsellä menossa toinen bensa-automaatti vm. 2011 ja nyt 2015. Ensimmäisellä keskikulutus 81 tkm:n aikana 6,9 ja nykyisellä, jolla ajettu 9000 tkm 6,5 l/100 km. Vääntöä ja kiihtyvyyttä riittää ihan riittävästi ja nyt markkinoille tulleessa mallissa on kulutus tippunut vielä aiemmasta.
Maantieajossa parhaimmillaan kulutus 5,5 l/100 km.Avensiksen bensoissa ei ole vääntöä. Ne huutaa jos vähänkin polkaisee.
- TheKöle
avensix kirjoitti:
Miksi kaipaat diesel-automaattia? Itsellä menossa toinen bensa-automaatti vm. 2011 ja nyt 2015. Ensimmäisellä keskikulutus 81 tkm:n aikana 6,9 ja nykyisellä, jolla ajettu 9000 tkm 6,5 l/100 km. Vääntöä ja kiihtyvyyttä riittää ihan riittävästi ja nyt markkinoille tulleessa mallissa on kulutus tippunut vielä aiemmasta.
Maantieajossa parhaimmillaan kulutus 5,5 l/100 km.Siksi, että
a) kaipaan käytännön ajon vääntöä, jota pitää löytyä 1500rpm-2500rpm riittävästi
b) kaipaan käytännön ajossa matalaa kulutusta. Itsellä on 80tkm kulutus tankkauksista 5,1l/100km sisältää siis Eberin käytön
c) kaipaan Eberiä/Webastoa autooni. dieselissä ei tarvitse ostaa kuin kauko-ohjaus lisävarusteena ja dieseli on halvempaa auton lämmitämiseen muutenkin kuin bensa.... - TheKöle
Aveavaihtamassa kirjoitti:
Kyllä se on viisasta vaihtaa kolmen vuoden välein. Ajaa takuulla ja hyvitys pysyy kovana ja eipä tartte odotella mitään murheita.
a) Mitä hyötyä on takuusta autossa, jossa ei juurikaan ongelmia ole?
b) Mitä murheita luulet tulevan autosi seuraavalle omistajalle? - matalasta_kulutuksesta
TheKöle kirjoitti:
Siksi, että
a) kaipaan käytännön ajon vääntöä, jota pitää löytyä 1500rpm-2500rpm riittävästi
b) kaipaan käytännön ajossa matalaa kulutusta. Itsellä on 80tkm kulutus tankkauksista 5,1l/100km sisältää siis Eberin käytön
c) kaipaan Eberiä/Webastoa autooni. dieselissä ei tarvitse ostaa kuin kauko-ohjaus lisävarusteena ja dieseli on halvempaa auton lämmitämiseen muutenkin kuin bensa....Olet Köle säästänyt tuon 80 tkm aikana polttoaineissa korkeintaan 1000 €, kun otetaan huomioon myös käyttövoimavero. Paljonkos autosi oli vastaavaa bensamallia kalliimpi ja paljonko enemmän on mennyt rahaa huoltoihin?
- TheKöle
Lakemani säästö on noin 300e/v, joka tosiaan menee 1.6 bensan hintaeroon. Isommalla bensakoneella ei ollut hintaeroa dieseliin (autovero)
Moottorin ominaisuudet olivat ne, jotka ratkaisevat dieselin eduksi. -pitää ottaa joko kalliimpi ja suurempi bensakone, tai sitten muuta merkkiä kuin Tojota.....
- Juukkelix
Valitettavasti bensakoneissa ei ole mitään uudistusta juurikaan tapahtunut. Edelleen ovat vapaastihengittäviä, 132, 147 tai 152 heppaisia. Vain diesel-puolella on tapahtunut merkittävää uudistumista. Jostain syystä Toyota ei halua lähteä turbo-kikkailuun mukaan ja ainakin minulta jää siksi uusi Ave kokeilematta. Sääli, auto olisi muuten kyllä kiehtova.
- tiisseli
Mitäs uudistumista se taantuminen on. VW:n Tsi koneet turboineen hajovat yhtenään ja niin taitaa olla muillakin merkeillä. Itse pidän Diisseli konesta ja pennin pyörittelyllä ei mitään väliä.
- Eiikinä
Näin on. Turboista ei ole kuin harmia. Ei Vw ole ainoa jolla on pahat ongelmat, sillä yhtä susia on Fordin ja Opelin turbot ranskalaisista nyt puhumattakaan. Renukin joutui vaihtamaan koko mpottoripaletin Nissanin tuotteisiin kun teknisesti käyttöiäksi arvioitiin alle 100 00km! Onneksi Tojo ei tuo Aveen bensaturboa.
- TurboOnJees
Eiikinä kirjoitti:
Näin on. Turboista ei ole kuin harmia. Ei Vw ole ainoa jolla on pahat ongelmat, sillä yhtä susia on Fordin ja Opelin turbot ranskalaisista nyt puhumattakaan. Renukin joutui vaihtamaan koko mpottoripaletin Nissanin tuotteisiin kun teknisesti käyttöiäksi arvioitiin alle 100 00km! Onneksi Tojo ei tuo Aveen bensaturboa.
Ei turboista ole muuta kuin ilo. Eikä niissä ole ollut ongelmia. Toimivat ne dieseleissäkin.
Avensis nyt on niin vanhanaikainen, että on sama onko siinä turboa. Eihän sitä osta kuin vanhat papat. Ei ne tarvitse turboa. - faktaapikkuturboista
TurboOnJees kirjoitti:
Ei turboista ole muuta kuin ilo. Eikä niissä ole ollut ongelmia. Toimivat ne dieseleissäkin.
Avensis nyt on niin vanhanaikainen, että on sama onko siinä turboa. Eihän sitä osta kuin vanhat papat. Ei ne tarvitse turboa.Vai ei ongelmia! Kaikki nuo euroromuvalmistajien pikkuturbot ovat täysiä susia. Ahtimet laukeavat 50 000-70 000 km tietämissä ja itse koneet tarvitsevat täysremontin 120 000-150 000 km:n tienoilla. Ollaan siis päästy siihen, mitä moottorit kestivät 60-luvulla, sekö on kehitystä?
Dieselit on asia erikseen, ainakin nuo vähän vanhemmat ja riittävän isot, niissä turbotekniikka kestää, mutta ei noissa pikkudieseleissä.
Moni manaa tsi-myllyt alimpaan helvettiin, mutta pahempaa on luvassa, kunhan Fordin, Opelin, Renaultin ja PSA:n turbomurheet tulevat julkisuuteen. Niihin verrattuna VW-konsernin murheet ovat pieniä. Pikkuturbojen ongelmat suorastaan räjähtävät käsiin parin seuraavan vuoden kuluessa. Oikein varovaisella ajolla, huolellisella lämmitys- ja jäähdytyskäytöllä sekä noin 6000-8000 km:n öljynvaihtovälillä pikkuturbo saattaa kestää kohtuullisesti, ehkä jopa yli 200 000 km, mutta kuka autoilija enää toimii näin?
Pikkuturbo on automaailman suurin huijaus. - Kukatällaistauskoisi
faktaapikkuturboista kirjoitti:
Vai ei ongelmia! Kaikki nuo euroromuvalmistajien pikkuturbot ovat täysiä susia. Ahtimet laukeavat 50 000-70 000 km tietämissä ja itse koneet tarvitsevat täysremontin 120 000-150 000 km:n tienoilla. Ollaan siis päästy siihen, mitä moottorit kestivät 60-luvulla, sekö on kehitystä?
Dieselit on asia erikseen, ainakin nuo vähän vanhemmat ja riittävän isot, niissä turbotekniikka kestää, mutta ei noissa pikkudieseleissä.
Moni manaa tsi-myllyt alimpaan helvettiin, mutta pahempaa on luvassa, kunhan Fordin, Opelin, Renaultin ja PSA:n turbomurheet tulevat julkisuuteen. Niihin verrattuna VW-konsernin murheet ovat pieniä. Pikkuturbojen ongelmat suorastaan räjähtävät käsiin parin seuraavan vuoden kuluessa. Oikein varovaisella ajolla, huolellisella lämmitys- ja jäähdytyskäytöllä sekä noin 6000-8000 km:n öljynvaihtovälillä pikkuturbo saattaa kestää kohtuullisesti, ehkä jopa yli 200 000 km, mutta kuka autoilija enää toimii näin?
Pikkuturbo on automaailman suurin huijaus."Ahtimet laukeavat 50 000-70 000 km tietämissä ja itse koneet tarvitsevat täysremontin 120 000-150 000 km:n tienoilla."
Onpahan taas niin tukevaa paskaa että oksat pois. Kannattaisi tarkistaa lääkitys jos harhat ovat tuota tasoa.
- poppi98
Kovin vaatimattomia oli uudistukset, mittaristoon pari syvennystä ja keulaan faceliftiä.
Muuta eroja en nykyiseen huomannut?
95%:sti sama kuin entinen.
Mielellään vaihtaisin merkkiä.
Mutta,
mitä ne on vaihtoehdot jos koko/tilat täytyy pysyä samana,
6000e/3v välirahalla olen noita Aveja vaihdellut uuteen.
Hyundai I40, väliraha 6000e, yhtä vanha malli kuin Ave?
Mondeo, väliraha 10 000e?
Insignia, vanha malli, väliraha 8000e.
Passatti, uusi malli, väliraha 9000e.
Oktavia, liian pieni.
Passat uusin malli toki haluttavin noista, vaikka facelift sekin, mutta takuu on vain 2vuotta ja sen jälkeen menee 5000e/vuosi korjauksiin.
Mikä muu?- Pvpea
On paras valita paras eli Ave. Passat on tosiaan vanha ja viime vuoden kevyt facelift ei ihmeitä tehnyt ja siihen kun lasket sen pajalla ravaamisen, niin kyllästyt varmasti. Ostat nyt aven ja vaihdat sen muutaman vuoden päästä Proaveen pienellä välillä.
- Aikaurvelo
"Passat uusin malli toki haluttavin noista, vaikka facelift sekin"
Tulit sitten oikein nettiin kertomaan koko kansalle ettet tiedä autoista yhtään mitään.
Enkä tarkoita Passatin haluttavuutta vaan facelift kommenttia. - Mitäpirua
Aikaurvelo kirjoitti:
"Passat uusin malli toki haluttavin noista, vaikka facelift sekin"
Tulit sitten oikein nettiin kertomaan koko kansalle ettet tiedä autoista yhtään mitään.
Enkä tarkoita Passatin haluttavuutta vaan facelift kommenttia.No mikäs se on, jos ei facelift?
- Hjjhggjjgg
Mitäpirua kirjoitti:
No mikäs se on, jos ei facelift?
Tämä uusi Passat on kokonaan uusi malli. Ei facelift vanhasta perusrakenteesta.
Uusi Avensis on tällainen vanhan perusrakenteen uudelleenlämmitys. Siinä on suuri ero. Avensis taitaa olla perustaltaan 90-luvun lapsia. - 46466464
Hjjhggjjgg kirjoitti:
Tämä uusi Passat on kokonaan uusi malli. Ei facelift vanhasta perusrakenteesta.
Uusi Avensis on tällainen vanhan perusrakenteen uudelleenlämmitys. Siinä on suuri ero. Avensis taitaa olla perustaltaan 90-luvun lapsia.Kyllä uusi Ave on paljon uudemman näköinen kuin pasuuna ja kun Avella on luotettavuus kunnossa ja ei niitä kirottuja turboja, niin Ave on myyntimenestys. Menestyksen salaisuus on se, ettei noita turboja ole pilaamassa mainetta.
- Rajavalehtelullakin
"sen jälkeen menee 5000e/vuosi korjauksiin"
Volkkari olisi ollut vararikossa jo vuosia sitten kos tuossa olisi edes 10% totuutta. Kenellä oikeasti olisi sellaisia rahoja? - Hhghjjhjj
46466464 kirjoitti:
Kyllä uusi Ave on paljon uudemman näköinen kuin pasuuna ja kun Avella on luotettavuus kunnossa ja ei niitä kirottuja turboja, niin Ave on myyntimenestys. Menestyksen salaisuus on se, ettei noita turboja ole pilaamassa mainetta.
"Kyllä uusi Ave on paljon uudemman näköinen kuin pasuuna ja kun Avella on luotettavuus kunnossa ja ei niitä kirottuja turboja, niin Ave on myyntimenestys."
Ulkonäöllä ei ole merkitystä kun puhutaan teknisen ratkaisun iästä. Passat on tämän vuoden tuote. Avensiksen ikä on reilu vuosikymmen.
Tämä on tällainen insinöörijuttu, mutta ei kovin vaikea jos vähän jaksaa perehtyä.
Avensiksen myyntimenestystä ei ole vaikeaa ennustaa. Jo vuosien alamäki jatkuu kunnes viimeinen sammuttaa valot. - HohhoijaaVAG
Hhghjjhjj kirjoitti:
"Kyllä uusi Ave on paljon uudemman näköinen kuin pasuuna ja kun Avella on luotettavuus kunnossa ja ei niitä kirottuja turboja, niin Ave on myyntimenestys."
Ulkonäöllä ei ole merkitystä kun puhutaan teknisen ratkaisun iästä. Passat on tämän vuoden tuote. Avensiksen ikä on reilu vuosikymmen.
Tämä on tällainen insinöörijuttu, mutta ei kovin vaikea jos vähän jaksaa perehtyä.
Avensiksen myyntimenestystä ei ole vaikeaa ennustaa. Jo vuosien alamäki jatkuu kunnes viimeinen sammuttaa valot.http://katsastustilastot.fi/vertaile_autoja.php?merkki1=Skoda&malli1=OCTAVIA&merkki2=Volkswagen&malli2=PASSAT&merkki3=Toyota&malli3=AVENSIS
Siinä sulle passatin luotettavuudesta ja käytetyn tekniikan kestävyydestä...ohessa myös octavia....
On ne sakemannit kestävien autojen kuninkaita....tai sitten ei. - saksalainensekunda
Hhghjjhjj kirjoitti:
"Kyllä uusi Ave on paljon uudemman näköinen kuin pasuuna ja kun Avella on luotettavuus kunnossa ja ei niitä kirottuja turboja, niin Ave on myyntimenestys."
Ulkonäöllä ei ole merkitystä kun puhutaan teknisen ratkaisun iästä. Passat on tämän vuoden tuote. Avensiksen ikä on reilu vuosikymmen.
Tämä on tällainen insinöörijuttu, mutta ei kovin vaikea jos vähän jaksaa perehtyä.
Avensiksen myyntimenestystä ei ole vaikeaa ennustaa. Jo vuosien alamäki jatkuu kunnes viimeinen sammuttaa valot."Passat on tämän vuoden tuote" ja valjastettu itseään pettäville koekaniineille.
Kaikkeen vikamaailmaan ja lastentauteihin pääsee maksua vastaan tutustumaan.
Näinhän se on vikavaakenilla mennyt jo vuosia.
- 2.4STW
Taidan odottaa Aven seuraajaa. katsotaan millainen peli tulee tarjolle. Josko siinä olisi ratin säädöt ja vähän reilummin voimaa. Niin ja se kaistan vaihtovilkku ynnä ratin lämmitys.
Muuten tuo uusi Ave kelpaisi oikein hyvin.- ahve
Oletko italialainen standardi apina notta Ave ei sovellu ruumiiseen?
Notta eikö riitä 310nm ja 143hv kiihtyvyys alle 10 sekuntia. Ei varmaa notta on kovan kaaharin maineessa. Notta päässäs on potta ja volsulla on samasta 2l tilavuudesta otettu n 200hv. Onkh se paree, notta.
Mistä noita sikeää, notta maar.
- tarkkanäköinen
Notta en luota noihin moottorilehtien testeihin, minulle tulee Konelaviesti ja siihen mää luatan , siinä puhutaan asiaa, sanoi entinenkin muurari ja Ladan omistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel103040- 1172194
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei431604- 2601408
- 731067
Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47921- 55894
Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77890- 44805
Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä
Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to93746