eli siis saakos mopolla ajaa pururadalla lain mukaan? :D
saako mopolla siis ajaa pururadalla?
25
2401
Vastaukset
- Juuettäjoo
Ei saa. Kiellettyä touhua, kantapään kautta opittua.
- XDDDD
#novittu #kilvenpeittomasterrace
- pergele
ei vaa miks ei oikeesti saa ajaa pururadalla ._. se on just op paikka ajella :/
- näinsemenee
pururata= kuntoilijoille varta vasten rakennettu kävely/ juoksurata, talvisin hiihtoladun paikka. SIKSI se ei ole mopopoikien/ tyttöjen harjoitus/ ajelurata!
- pergele
no eipäs siellä kesällä juurikaan ketään näy täälläpäin :p
- Tolkkumukana
Turhaan täällä asiasta kiukuttelet, näin se asia vain on.
- TehariGilera
ON SALITTUA ITSE AINAKIN PÄIVITTÄIN AJAN SIELLÄ. SIIS ON SALLITTUA JOS MUISTAA TURVAVÄLIT. HUONO PUOLI ON ETTÄ AUTOT AINA OHITTAA KOSKA PURURADALLA EI OO HYVVÄÄ KIIHYTYSKAISTAA.
- pergele
tekis niii vitusti mieli ajella enska derbillä pururadalla mutta en halua siitä mitää isoa juttua ._.
- PanoVaunu
Miks sun pitää pururadalla ajaa? Voithan sä ajaa polkujakin pitkin. Se on sentään sallittua. Mut jos siellä ei lenkkeilijöitä näy niin voithan sää sitte siellä ajella. Eikä se nii iso juttu oo et ajaa pururadalla. Nii eine kylämummot tuu valittaa ja jos tulee nii elä välitä.
- pergele
juu, mävaa en haluu että paskalakit tulis nii siks kysyn :p ei mua mitkää mäkättävät mummoraiset haittaa yhtää :D
- saa_ottaa_kaljaa_18v
pergele kirjoitti:
juu, mävaa en haluu että paskalakit tulis nii siks kysyn :p ei mua mitkää mäkättävät mummoraiset haittaa yhtää :D
Älkäähän nyt täällä kaljoissa uhotko, ysit.
- PanoVaunu
Tuskin ne jeparit sinne vaa sun ajon takia tulee. Eiköhän niillä ole muuta tekemistä toisin kuin täällä missä itse asun. Niitä ei kiinnosta vaanku mopopojat. Niin ja jos se pururata on keskellä mettää nii ei kai ne sinne tuu.
- pergele
PanoVaunu kirjoitti:
Tuskin ne jeparit sinne vaa sun ajon takia tulee. Eiköhän niillä ole muuta tekemistä toisin kuin täällä missä itse asun. Niitä ei kiinnosta vaanku mopopojat. Niin ja jos se pururata on keskellä mettää nii ei kai ne sinne tuu.
mutta... jos ne sattuis tulemaan nii tuliskohan sakkoja :P
- Anonyymi
Tuskin enään ajelet mopolla, mut jos sattuis käymään niin että poliisit tulis, voisit saada sakkoja. Riippuu pitkälti onko pururadalle aiheitunu "vaurioo" ajelusta, eli jos siel kiihdyttelet niin et rapa lentää ja jää selkeitä uria purtsin pintaan, niin ne voi sakottaa vahingonteosta, ihan vaan sillä perusteella et esim kunta joutuu kunnostaan purtsin kuntoon. Ne voi myös kattoo onko mopoo viritelty ja siitäki voi sakkoo tulla. Mut jos et siel kaasuttele miten sattuu ja häiritte lähellä asuvia, niin mikäs siinä, ajele pois. Jos lähellä asutusta, tai purtsi jää sun jäljiltä huonoon kuntoo, mee johonki mettään vetään sil mopollas "omille poluilles" :)
- Anonyymi
PanoVaunu kirjoitti:
Muuten varmasti tullaan. T. Poliisi
- Anonyymi
pergele kirjoitti:
tekis niii vitusti mieli ajella enska derbillä pururadalla mutta en halua siitä mitää isoa juttua ._.
Kuka siitä tekis isoa juttua 😅
- Anonyymi
Siellä metsäpoluilla ei muuten saa ajaa mopolla.
- Anonyymi
Tarvitaan metsänomistajan lupa ajeluun.Muuten voipi tulla isot maksut.Ottakaa kakarat selvää ettei tule vanhemmille isoa laskua ja mopo hajottamolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaan metsänomistajan lupa ajeluun.Muuten voipi tulla isot maksut.Ottakaa kakarat selvää ettei tule vanhemmille isoa laskua ja mopo hajottamolle.
Ykä joutuu hajottamolle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsähän mää otan selvää ku oon alaikänen eli en saa ajaa mopolla vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsähän mää otan selvää ku oon alaikänen eli en saa ajaa mopolla vielä
Yleensä pururadalle on laitettu merkki moottoriajoneuvoilla ajo kielletty, joka kieltää mopotkin. Jos näet pururadalla kevyen liikenteen liikennemerkin jossa on kilpi "sallirtu mopoille", siellä saa ajaa. Muuten se on kiellettyä. Aivan samoin kuin muillakin kevyen liikenteen väylillä. Jos mitään merkkiä ei ole, se on jalkakäytävä, jolle ei ole ajoneuvoilla asiaa.
Asiat selkenevät, kun käyt hankkimassa mopokortin.
- Anonyymi
aja vaan , saat pataan
- Anonyymi
Samoin, nokkaan lyön jos joku tulee mopolla vastaan. Yks paskahousu ajoi karkuun viikko sitten kun yritin pysäyttää sen.
- Anonyymi
Toivottavasti lyövät takasi 😂
- Anonyymi
No perkele lyön takasin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108