Minusta tuli ex evo.

iknowalljyri

HOMOUDEN VÄITTÄMINEN PERINNÖLLISEKSI VETOAMALLA KOEPUTKIHEDELMÖITYKSIIN ON TYPERINTÄ MITÄ TÄLLÄ EVOLUUTIOTEORIASARALLA ON KOSKAAN KUULTU SILLÄ MITEN HOMOUS MUKA PERIYTYI VUOSITUHANSIA ENNENKUIN KOEPUTKIHEDELMÖITYKSISTÄ TIEDETTIIN YHTÄÄN MITÄÄN.

JA MISSÄ ON SE SUKUPUUKARTTA JOKA OSOITTAA HOMOUDEN PERIYTYVYYDEN.

Mitä, eikö sitä ole? Sitähän minäkin.

22

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se, että on homoseksuaalisuutta kumoaa evoluutioteorian. Evoluutioteorianhan mukaan luonnonvalinta pyrkii siihen, että laji säilyisi ja lisääntyisi. Homoseksuaalisuus ei edistä lajin säilymistä eikä lisääntymistä, vaan toimii juuri päinvastoin.

      • >Homoseksuaalisuus ei edistä lajin säilymistä eikä lisääntymistä, vaan toimii juuri päinvastoin.
        Voi reppana, tälläkin hetkellä homous edistää ihmislajin säilymistä parhaalla mahdollisella tavalla, kun se hillitsee taipumustamme lisääntyä niin hemmetisti että maapallolta loppuvat luonnonvarat. Olisi lajimme tulevaisuuden kannalta loistavaa, jos homoja olisi kymmenen kertaa se mitä nyt.


      • Reddington

        Eivät resessiiviset geenit ole tuttu asia?


      • jyrinä

        Oikein. Kiva nähdä että minkähajuisen aivopierun evokit tähän keksivät yrittäessään saada taipumuksensa näyttämään omissa silmissään luonnolliselta.


      • lääkäripekka
        Reddington kirjoitti:

        Eivät resessiiviset geenit ole tuttu asia?

        Ei ole, kerrohan se että miten ne periyttävät homouden todistetusti.


      • jyrinä kirjoitti:

        Oikein. Kiva nähdä että minkähajuisen aivopierun evokit tähän keksivät yrittäessään saada taipumuksensa näyttämään omissa silmissään luonnolliselta.

        On se ainakin erittäin hyödyllinen ja tarkoituksenmukainen, kun hedelmällistä ikää elävän homoparin jälkikasvu (omia lapsia yleensä välillä 0-1) kuormittaa ympäristöparkaamme keskimäärin ratkaisevasti vähemmän kuin vastaavan heteroparin jälkikasvu (0-17).


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Homoseksuaalisuus ei edistä lajin säilymistä eikä lisääntymistä, vaan toimii juuri päinvastoin.
        Voi reppana, tälläkin hetkellä homous edistää ihmislajin säilymistä parhaalla mahdollisella tavalla, kun se hillitsee taipumustamme lisääntyä niin hemmetisti että maapallolta loppuvat luonnonvarat. Olisi lajimme tulevaisuuden kannalta loistavaa, jos homoja olisi kymmenen kertaa se mitä nyt.

        "Voi reppana, tälläkin hetkellä homous edistää ihmislajin säilymistä parhaalla mahdollisella tavalla, kun se hillitsee taipumustamme lisääntyä niin hemmetisti että maapallolta loppuvat luonnonvarat"

        Ihmisten lisääntyminen tai maapallon luonnonvarat eivät ole mikään ongelma. Ihmisen elämiseen tarvittavia luonnonvaroja on paljon enemmän kuin ihmiset ehtivät käyttää. Maapallon kaikille ihmisille riittää ruokaa ja juomaa yllin kyllin jos se vain jaetaan oikein.
        Sitä paitsi evoluutio ei pysty ajattelemaan eikä päättelemään mitään maapallon luonnonvaroista tai niiden riittämättömyydestä. Se on pelkää teoria ilman tietoisuutta ja älyä.


      • Mark5 kirjoitti:

        "Voi reppana, tälläkin hetkellä homous edistää ihmislajin säilymistä parhaalla mahdollisella tavalla, kun se hillitsee taipumustamme lisääntyä niin hemmetisti että maapallolta loppuvat luonnonvarat"

        Ihmisten lisääntyminen tai maapallon luonnonvarat eivät ole mikään ongelma. Ihmisen elämiseen tarvittavia luonnonvaroja on paljon enemmän kuin ihmiset ehtivät käyttää. Maapallon kaikille ihmisille riittää ruokaa ja juomaa yllin kyllin jos se vain jaetaan oikein.
        Sitä paitsi evoluutio ei pysty ajattelemaan eikä päättelemään mitään maapallon luonnonvaroista tai niiden riittämättömyydestä. Se on pelkää teoria ilman tietoisuutta ja älyä.

        >Ihmisten lisääntyminen tai maapallon luonnonvarat eivät ole mikään ongelma.
        Täällä todellisuudessa kyllä ovat.
        >Ihmisen elämiseen tarvittavia luonnonvaroja on paljon enemmän kuin ihmiset ehtivät käyttää.
        Vai niin. Et vissiin ole huomannut, että ihmisen ominaisuuksiin kuuluu pyrkimys aineellisesti ja henkisesti välttämättömimmät tarpeet huomattavasti ylittävään elämään? Olisitko itse valmis tyytymään elintasoon, jossa sinulla on vain se mitä aivan välttämättä tarvitset? Näyttääkö uskonlahkosi kenties jo nyt esimerkkiä tällaisesta?
        >Maapallon kaikille ihmisille riittää ruokaa ja juomaa yllin kyllin jos se vain jaetaan oikein.
        Tieteen mahdolistamien viljelymenetelmien ansiosta tämä on totta, muuten ei olisi. Luonnonvaroihin kuuluu kyllä valtavasti muutakin kuin sapuska...
        >Sitä paitsi evoluutio ei pysty ajattelemaan eikä päättelemään mitään maapallon luonnonvaroista tai niiden riittämättömyydestä. Se on pelkää teoria ilman tietoisuutta ja älyä.
        Että oot viisas, ihan Obadja-Jaakobin tasoa...:D


      • MTKn_totuus

        Olen tuosta kirjasta nimeltä "Raamattu" joskus lukenut, että lisääntyminen, luonnonvarojen riittäminen, ihmisten ruokkiminen ym. nimenomaan olisi ongelma:

        Koska teit niin kuin vaimosi sanoi
        ja söit puusta, josta minä kielsin sinua syömästä,
        niin olkoon maa sinun takiasi kirottu.
        Kovalla työllä sinun on hankittava siitä elantosi
        niin kauan kuin elät.

        Pitääkö tässä evojen valistaa kreationisteja?


      • jumpemikäväläys
        Mark5 kirjoitti:

        "Voi reppana, tälläkin hetkellä homous edistää ihmislajin säilymistä parhaalla mahdollisella tavalla, kun se hillitsee taipumustamme lisääntyä niin hemmetisti että maapallolta loppuvat luonnonvarat"

        Ihmisten lisääntyminen tai maapallon luonnonvarat eivät ole mikään ongelma. Ihmisen elämiseen tarvittavia luonnonvaroja on paljon enemmän kuin ihmiset ehtivät käyttää. Maapallon kaikille ihmisille riittää ruokaa ja juomaa yllin kyllin jos se vain jaetaan oikein.
        Sitä paitsi evoluutio ei pysty ajattelemaan eikä päättelemään mitään maapallon luonnonvaroista tai niiden riittämättömyydestä. Se on pelkää teoria ilman tietoisuutta ja älyä.

        Repen mielestä homouden syy on se että universaali homohenki käännyttää ihmisiä homoiksi estääkseen liikakansoituksen.


    • Evolutionistien mukaan mihinkään ei kannata uskoa, ellei ole asiasta ole objektiivista tieteellistä todistetta. Olisikin mielenkiintoista kuulla, kuinka joku homo näillä perusteilla todistaa olevansa homoseksualisti?

      • >Evolutionistien mukaan mihinkään ei kannata uskoa, ellei ole asiasta ole objektiivista tieteellistä todistetta.
        Mietipä uusiksi tai näytä lähde mokomalle väitteelle. Vai ajattelitko että "evolutionistin" suuhun voi tunkea mitä tahansa puppendaalia, kun kukaan ei kuitenkaan "evolutionistiksi" tunnustaudu?
        Jos Kyösti ja Taisto ovat kasvaneet samassa perheessä je heidän vanhemmikseen kauan sitten esittäytyneet Unelma ja Feija sanovat heidän olevan veljeksiä, luuletko että kuvitteellinen "evolutionisti" käskisi heidän hakea asialle tieteelliset todisteet ennen kuin uskovat?:D


      • jyrinä

        Vitsin Marks, olet tosi terävä.
        Tervetuloa palstalle pompottamaan evokkeja.


      • RepeRuutikallo
        jyrinä kirjoitti:

        Vitsin Marks, olet tosi terävä.
        Tervetuloa palstalle pompottamaan evokkeja.

        Katsotaanpa nyt osaako hän vastata tarkentaviin kysymyksiin, vai onko siinäkin suhteessa kaltaisesi että vastaamatta jäävät.;)


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Evolutionistien mukaan mihinkään ei kannata uskoa, ellei ole asiasta ole objektiivista tieteellistä todistetta.
        Mietipä uusiksi tai näytä lähde mokomalle väitteelle. Vai ajattelitko että "evolutionistin" suuhun voi tunkea mitä tahansa puppendaalia, kun kukaan ei kuitenkaan "evolutionistiksi" tunnustaudu?
        Jos Kyösti ja Taisto ovat kasvaneet samassa perheessä je heidän vanhemmikseen kauan sitten esittäytyneet Unelma ja Feija sanovat heidän olevan veljeksiä, luuletko että kuvitteellinen "evolutionisti" käskisi heidän hakea asialle tieteelliset todisteet ennen kuin uskovat?:D

        "Jos Kyösti ja Taisto ovat kasvaneet samassa perheessä je heidän vanhemmikseen kauan sitten esittäytyneet Unelma ja Feija sanovat heidän olevan veljeksiä, luuletko että kuvitteellinen "evolutionisti" käskisi heidän hakea asialle tieteelliset todisteet ennen kuin uskovat?:D"

        Jos evolutionistien logiikkaa noudatetaan Kyöstin ja Taiston pitäisikin esittää objektiivinen ja tieteellinen todiste siitä, että ovat veljeksiä. Heidän kohdallaan se kyllä voisi onnistuakin, mutta ei onnistu homojen kohdalla.


      • Mark5 kirjoitti:

        "Jos Kyösti ja Taisto ovat kasvaneet samassa perheessä je heidän vanhemmikseen kauan sitten esittäytyneet Unelma ja Feija sanovat heidän olevan veljeksiä, luuletko että kuvitteellinen "evolutionisti" käskisi heidän hakea asialle tieteelliset todisteet ennen kuin uskovat?:D"

        Jos evolutionistien logiikkaa noudatetaan Kyöstin ja Taiston pitäisikin esittää objektiivinen ja tieteellinen todiste siitä, että ovat veljeksiä. Heidän kohdallaan se kyllä voisi onnistuakin, mutta ei onnistu homojen kohdalla.

        Tämähän menee hienosti, kun sinä keksit "evolutionisteille" sekä mielipiteet että logiikan. :D
        Kerropa sitten kun haluat keskustella jostain. Olemme kyllä kuulolla.


      • MTKn_harhat

        ---- Olisikin mielenkiintoista kuulla, kuinka joku homo näillä perusteilla todistaa olevansa homoseksualisti?

        Miksi kenenkään pitäisi todistaa olevansa homoseksualisti? Miksi kenenkään pitäisi todistaa olevansa heteroseksualisti? Ilmeisesti fundislahkolaismaailmassa tällaista jotenkin vaaditaan. Muualla ei tarvitse pahemmin mitään todistella, jos ei halua.


      • ex-evokki

        Toi oli hyvä, umpihomokaan ei totisesti pysty mitenkään tieteellisin keinoin todistaa olevansa homo sillä oikeastihan hän on vain kieroutunut hetero.


    • Taikauskonnoton

      Onhan se typerä väite, mutta sen onkin esittäneet vain kreationistit.

    • tieteenharrastaja

      Samalla tavoin kuin yksittäisen ihmisen synnynnäinen lisääntymiskyvyttomyys:

      "ON KOSKAAN KUULTU SILLÄ MITEN HOMOUS MUKA PERIYTYI VUOSITUHANSIA ENNENKUIN KOEPUTKIHEDELMÖITYKSISTÄ TIEDETTIIN YHTÄÄN MITÄÄN."

      Sellaisiakin (hetero)ihmisiä on aina syntynyt kohtalainen määrä joka sukupolvessa.

    • Ewokki

      Heh heh Jyrbä. Et ole koskaan ollut evo etkä atte vaikka yrität sellaista uskotella. Ja..

      TEE NYT HELVETTISOIKOON SE TESTI ITSELLESI JA ALA HOMOKSI KUN VÄITÄT ETTÄ SE ON IHMISELLE VAIN VALINTAKYSYMYS.

      Suomestakin löytyy tuhansia homopoikia joiden suuri haave on löytää rakkauteen perustuva parisuhde, löytyy myös seksiin halukkaita jos et halua sitoutua pidemmäksi aikaa. Go Jyrbä Go Go Go...

    • jyrkikk

      Hollantilaishomot mokasivat kerran pridemarssillaan pahemman kerran kun aikuiset homoäijät erehtyivät kantamaan kylttejä joissa luki että : "Rakastamme poikia."

      Siis tämä on homouden yleisin muoto. Siis pedofilia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe