Onhan tää palsta sentään kaksi kertaa kuolleempi, kuin Hietsun hautausmaa.
Vilkasta on
4
97
Vastaukset
- vanhuustulloo
no kuka tämmösten kehäraakkien kirjotuksia jaksaa lukea?
- Haudanvanki
Kuolleiden kanssa on mukava jutella kun aika harvaakseen vastaavat jos ollenkaan.
Eikö se sitten sovi yhteen tuon treffipalstan kanssa kun vastaamisprosentti on yhtä korkea kuin siellä hautuumaallakin.
Voihan sitä harjoitella vastaamaan itse omiin kysymyksiin niin saa vähän jännitettä elämään. jos vastaukset sitten tuntuu ikäviltä niin vaihtaa sekä kysymyksiä ja niiden vastauksia vähän väliä.
Sitten voi aina ihmetellä että ettei tuotakaan osannut odottaa vastaukseksi, kuinka jännittävää.
Itse voi kirjoittaa juttuja ja sitten lukea ne jutut, siten saa ne molemmat halut tyydytettyä. - kaipaajaa
suomi24 teki suuren virheen muuttaessaan nää keskustelupalstat näin vaikeakäyttöiseksi :( Toivottavasti palaavat vanhaan rakenteeseen vielä. Tuntuu että sellaisetkin palstat on kuolleita, joissa parisen vuotta oli paljonkin keskustelua ja avauksia.
- att2
Suomi on euroviisulaulajia täynnä ja lisää tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827