Höyläyskokemuksestani sitä miettiville
Kirjoitan tähän eturauhasoperaationi (keskisuuri noin 50 gr) koska näiden viestien lukemisesta oli asennoitumisapua ennen toimenpidettä. Kävin vessassa yöllä 3-4 kertaa ja alkaminen viipyi niin että heräsi täysin. Oparaatioon meni arvelutti mutta vika vaan pahenee koko ajan. Menin toimenpiteeseen. Neljä ja puoliviikkoa on kulunut höyläyksestä. Se tehtiin selkäydinpyydutuksella, vain pieni nipistys tuntui. Katselin monitorista koko operaation. Hehkuvalla U-muotoisella langalla vedettiin siivuja styroksin näköisestä pinnasta. Lopuksi kärkien väliin vaihdettin ellipsin muotoinen kuumeneva kuula, jolla pintaa tasattiin ja suljettiin vuotavat suonen päät. Voimakas nestevirtaus poisti samantien leikkeet (19gr). Sairaalassa oli lääkkeenä panadolia ja verta hyydyttävää ainetta noin yksi vuorokausi. Ennen kotiinlähtöä eturauhanen huuhdeltiin noin litralla nestettä. Pääsin kotiin jo seuraavana päivänä vaikka verta tuli jonkun verran virtsan mukana. Noin kahden viikon ajan tuli vedenheiton alussa kirkasta verta, kolmannella viikolla tuli vähemmän ja tummempaa. Ja sitten neljännellä viikolla se asteittain loppui. Hoitomuotona oli runsaasti juotava vettä ja kevyttä kävelyä. Se tuntui helpottavan. Hiukan rupes veren vähyys heikottamaan. Ja söin maksalaatikkoa, pinaattilettuja ja sitten myös jonkun verran rautakapseleita (sisällä pikkurakeita). Venttiili toimi eli ei varsinaisia karkailuja, mutta käytin varmuuden vuoksi Tena Men level-2 kolmiovaippoja (tarrapinta). Ne olivat huomaamattomat ja harmittomat käyttää. Olihan se vuotovaihe hieman hankalaa, mutta ennakko asennoituminen auttoi ja nyt kaikki toimii kunnolla. Joudun käymään yöllä 1-2 kertaa mutta ilman mitään herättäviä viiveitä. Ja rakon kouluttaminen jatkuu. Olen itse erittäin tyytyväinen lopputulokseen.
Eturauhasen höyläysoperaatio
weikonsiwut
2
131
Vastaukset
- Voipoistaa
Tämän kirjoituksen saa poistaa
- oli.markanaikana
Minulle tehtiin myös prostatahöyläys. Siitä on jo niin kausan, ehkä 16v. että joudun käyttämään lääkettä.
Kylmän aikana herää 2 kertaa uniltani pissalle. Nyt kesäaikana vain kerran.
Olen kuullut että naisillakin voi esiintyä tiheästi virtsaamista. Henkitieteellisiä asioita nämä nestejutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011621
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581031Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11790Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t267782Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75727Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721