Eturauhasen höyläysoperaatio

weikonsiwut

Höyläyskokemuksestani sitä miettiville

Kirjoitan tähän eturauhasoperaationi (keskisuuri noin 50 gr) koska näiden viestien lukemisesta oli asennoitumisapua ennen toimenpidettä. Kävin vessassa yöllä 3-4 kertaa ja alkaminen viipyi niin että heräsi täysin. Oparaatioon meni arvelutti mutta vika vaan pahenee koko ajan. Menin toimenpiteeseen. Neljä ja puoliviikkoa on kulunut höyläyksestä. Se tehtiin selkäydinpyydutuksella, vain pieni nipistys tuntui. Katselin monitorista koko operaation. Hehkuvalla U-muotoisella langalla vedettiin siivuja styroksin näköisestä pinnasta. Lopuksi kärkien väliin vaihdettin ellipsin muotoinen kuumeneva kuula, jolla pintaa tasattiin ja suljettiin vuotavat suonen päät. Voimakas nestevirtaus poisti samantien leikkeet (19gr). Sairaalassa oli lääkkeenä panadolia ja verta hyydyttävää ainetta noin yksi vuorokausi. Ennen kotiinlähtöä eturauhanen huuhdeltiin noin litralla nestettä. Pääsin kotiin jo seuraavana päivänä vaikka verta tuli jonkun verran virtsan mukana. Noin kahden viikon ajan tuli vedenheiton alussa kirkasta verta, kolmannella viikolla tuli vähemmän ja tummempaa. Ja sitten neljännellä viikolla se asteittain loppui. Hoitomuotona oli runsaasti juotava vettä ja kevyttä kävelyä. Se tuntui helpottavan. Hiukan rupes veren vähyys heikottamaan. Ja söin maksalaatikkoa, pinaattilettuja ja sitten myös jonkun verran rautakapseleita (sisällä pikkurakeita). Venttiili toimi eli ei varsinaisia karkailuja, mutta käytin varmuuden vuoksi Tena Men level-2 kolmiovaippoja (tarrapinta). Ne olivat huomaamattomat ja harmittomat käyttää. Olihan se vuotovaihe hieman hankalaa, mutta ennakko asennoituminen auttoi ja nyt kaikki toimii kunnolla. Joudun käymään yöllä 1-2 kertaa mutta ilman mitään herättäviä viiveitä. Ja rakon kouluttaminen jatkuu. Olen itse erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

2

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voipoistaa

Tämän kirjoituksen saa poistaa

• oli.markanaikana

Minulle tehtiin myös prostatahöyläys. Siitä on jo niin kausan, ehkä 16v. että joudun käyttämään lääkettä.
      Kylmän aikana herää 2 kertaa uniltani pissalle. Nyt kesäaikana vain kerran.

Olen kuullut että naisillakin voi esiintyä tiheästi virtsaamista. Henkitieteellisiä asioita nämä nestejutut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5831
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4565
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4332
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4111
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3710
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3229
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2413
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      34
      2305
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2059
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1134
    Aihe