VANHAT VENKULAT

nuoriplossi

pistääkääs nyt vanhat venkulat jotain vanhoja hyviä tarinoita ja kokemuksia vankilavuosistanne ,homppeli jutut ei kiinnosta ja tietenkin miten venkilavuosien jälkeen on elämä lähtenyt rullaamaan ja jäikö niitä keikkarahoja ison kiven juureen.

7

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakolankunku

Kiitos kykymästä mä natin eläkeelä olosta. hiloo jäi eläkkeeksi sopivast

• Elsa-Pekka

Tauno Pasanen. Siis se sama mies, joka oli ampunut poliisit Pihtiputaalla. Vierailin Pihtiputaalla vuonna 1998 ja huomasin poliisien hautamuistomerkin kirkkomaalla.

• päiväselli

Pasasen tunsin aika hyvin riksussa ja väänneettiin askartelusellissä kuparitauluja. Tane tappoi sitten vapauduttuaan vaimonsa Liisan. Vaimo oli alkoholisoitunut kovissa paineissa ja kiljua ryyppäsivät yhdessä. Tanen poikakin lusi riksussa 70 luvun lopulla ratista.Poika kuoli sitten ajaessaan taas kännissä päin kalliota.Liekö ollut itsari? Tauno elelee riihimäellä vanhainkodissa tänä päivänä....

• rutinalappu

Kuopion nailonsukkamurhaaja lusi samaan aikaan rixussa,Pasasen,Suonperän ampunut Myssylä,lapiolla opettajansa tappanut Siltala,pikkupoikien munat syönyt hullu ja joululahjamurhaaja Tampereelta.Moni näistä tekijöistä oli tehnyt tekonsa jo 60 luvulla ja lusivat vielä 70 luvun lopulla....Aikoinaan sai juoda muutama valittu vanki rixussa koskenkorvaakin ihan valtion laskuun! Olivat vapaaehtoisia kun tutkittiin antabuksen vaikutusta elimistöön viinan juonnin jälkeen! Nuo joidenkin perseeseenvetojutut on kyllä täysin perättömiä ja jonkun homon fantasioita! Satoja vankeja meitä oli ja kusikongillakin neljä äijää pahimmillaan yhden hengen sellissä mutta homoja koko laitoksessa oli pari kolme ja ihan lusivat siinä kuin muutkin!

• RioDeRixu

Vanhan venkulan muistelmat: Pakko tunnustaa, kaikki siellä homoili. Vankilassa on epäonnistuneita ihmisiä paljon, miks ne muuten siellä oliskaan? Paljon aiheuttaneet muille tuskaa, läheisille ja uhreille.
      Ja se vielä että vangit ei oo mistään kotosin, eivät ole edes omaa toimeentuloaan pystyneet hankkimaan. MIkäs mies se on joka toisten kustannuksella elää?

Se on ELÄTTI. Tässä näitä muisteluja tällä kertaa. Terveisiä kaikile jotka tuntee.

• Venkula1

Hankala vartija sai aamulla Kakolassa ämpärin päähänsä hatuksi. Sisältö oli tuttua tavaraa. Ei näkynyt sen jälkeen pitkään aikaan pamppua.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe