ottaako kuha ja muut kalat yhtä usein siimoihin jotka on veneestä suoraan sivulle ulos ilman plaanareita? meinaan että eikö potkuripyörre vie kaloja pois läheltä?
ja sitten yksi toive. merkatkaa arvoisat ammattimaiset verkkokalastajat ja muut verkkokalastajat hyvin verkkonne että nähdään missä uistella. verkkoja saa olla vaikka kilometrejä mutta laittakaan ne pätkiin eikä yhteen jataan, niin näkee paremmin. molemminpuoleista hyötyä kun ei verkkoihinhaan osu sitten uistimet:) tilaa riittää kaikille kun sovussa ollaan. kuhaakin odotettavissa paljon kun lämpösiä kesiä ollut. harmi että järvissä kalastuslaki kait nostaa alamitan kuhalla 45 sentttiin kun moni järvi tukehtuu jo nyt pieneen kuhaan. sitä pitäs ottaa pois.
neuvoja kuhan uisteluun. ottaako veneen perässä?
kysyväeiehsky
1
295
Vastaukset
Kuha ottaa kyllä ihan hyvin veneen perässä vedettäviin vieheisiin.
Enpä ole plaanareista kovin montaa kuhaa saanut, yleensäkin olen käyttänyt hyvin vähän plaanareita mutta kuhaa on tullut kiitettävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472