Pitääkö paikkansa, että tytötkin saavat remmiä? Olen aina luullut, että remmiä saisi vaan pojat ja tytöille tulisi vain vitsaa. Kertokaa tyttöset, oletteko saaneet remmiä.
Saako tytötkin remmiä?
remmiäsiis
4
248
Vastaukset
- helvett
Eiköhän tytöille ole samat SÄÄNNÖT!!!!!!! Ehkä se on vain vitun paljon kätevämpi ottaa se REMMI eteisestä kuin hakea vitsa ulkoa. Itse olen kuitenkin poika, joka päässyt ysiltä, jonka KILJUPROJEKTI epäonnistui pahoin, joten ei oltu lauantaina kännissä vaikka äiti joutui yövuoroon. VITTU!!!!!!!
- Asiaatunteva
Siinäpä vasta pulma. Kumman ottaisit itse, jos pääsisit valitsemaan?
- eikäsaa
Tytöt saa pitkää ja paksua pamppua!
- mluokp
Lasten pahoinpitely on vakava rikos, eihän aikuisiakaan saa lyödä ilman seuraamuksia, saati sitten lapsia!!! HÄVETKÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594