Ei mummotunnelia, eikä storyvillea. Minne siis mennä lauantai-iltana?
Paras yökerho 40-50v Helsingissä?
21
3364
Vastaukset
- henrikijäs72
snooker paikka paras paikka ritz markku hämäläinen pelas siellä numero 1 lehden mukaan
oulu- henrikijäs72
olen otettu marrku hämäläisen pelaamisesta kaikki pussiin
englantiin vois mennä ammattilaseksi minä neuvon
- henrikijäs72
lehden mukaan markku oli numero1 yhtenä vuotena
- henrikijäs72
en halua ritzistä mitään baaria kaikki on tervetulleita
ei tarvii portsareita
vartijat riittää - henrikijäs72
kyllä minä vielä ritzissä käyn pelaamassa
- henrikijös72
barack obaman kommentit ja sauli niinistön kiinnostaa
putinikin- henrikijäs72
barack obama vastas mulle kerran
- henrikijäs72
haluun joo ettei pokeja ritziin koska haluu pelata
- henrikijäs72
jos ritzissä pokeja se pilais mun illan
- henrikijäs72
markku hämäläinen oli kohtelias näytti oman snooker peluun
sain istua kunnes jaksoin kattoa
ritzissä - henrikijäs72
markku häläine oli ritzin paras pelaaja
- henrikijäs72
pelasin citybijardi oulu loistavasti viime kerralla
- henrikijäs72
mulla vahvuus pienet breikit ja seiffi
- henrikijäs72
kimmo teki kerran uskomattoman lyönnin ja frame
- henrikijäs72
oon minäkin theny uskomattomia ölyöntejä palloo osaan kulettaa mihin haluan
- henrikijäs72
isäkin sano että oon hyvä pelaa
- henrikijäs72
isä on ihan oikessa en mikään turha jätkä ole
- Papyloonia
Ei voi ku todeta että tulipas hyviä vastauksia. Nyt kaikki tuntee 5-kymppisten parhaat biletyspaikat.
- Fiksuttaasliikkeellä
:D
- 555-666
"Nyt kaikki tuntee 5-kymppisten parhaat biletyspaikat."
Kysyjähän nimenomaan ei halunnut lähteä parhaaseen paikkaan eli Storyvilleen. Suosittelen jotakin Kontulan ostarin baaria. - Walkan_kundi_Stadista
Helsingissä ei ole kunnon yökerhoja. Sedulat ovat omalta osaaltaan olleet pilaamassa meininkiä tuottamalla standardoituja juottoloita, joissa on sikailu- ja rahat-pois -meininki.
Nää nykyiset ns. yökerhot ovat vaan jatkoajallisia dokausmestoja parikymppisille. Saattaa siellä vanhempi väkikin viihtyä seassa mutta sellaista klassisempaa viileän tyylikästä yökerhoa on turha hakea - sellaista Hesperian aikaista tai Kaivohuoneen. Ehkä sellaiselle ei ole enää riittävästi kysyntää, kun nämä vanhemmat herrasmiehetkin kelpuuttavat mielellään seurakseen aineita käyttävät alaikäiset itäeurooppalaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908666Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki494766Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414431Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462633Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991510- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641172Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100