Ei mummotunnelia, eikä storyvillea. Minne siis mennä lauantai-iltana?
Paras yökerho 40-50v Helsingissä?
21
3104
Vastaukset
- henrikijäs72
snooker paikka paras paikka ritz markku hämäläinen pelas siellä numero 1 lehden mukaan
oulu- henrikijäs72
olen otettu marrku hämäläisen pelaamisesta kaikki pussiin
englantiin vois mennä ammattilaseksi minä neuvon
- henrikijäs72
lehden mukaan markku oli numero1 yhtenä vuotena
- henrikijäs72
en halua ritzistä mitään baaria kaikki on tervetulleita
ei tarvii portsareita
vartijat riittää - henrikijäs72
kyllä minä vielä ritzissä käyn pelaamassa
- henrikijös72
barack obaman kommentit ja sauli niinistön kiinnostaa
putinikin- henrikijäs72
barack obama vastas mulle kerran
- henrikijäs72
haluun joo ettei pokeja ritziin koska haluu pelata
- henrikijäs72
jos ritzissä pokeja se pilais mun illan
- henrikijäs72
markku hämäläinen oli kohtelias näytti oman snooker peluun
sain istua kunnes jaksoin kattoa
ritzissä - henrikijäs72
markku häläine oli ritzin paras pelaaja
- henrikijäs72
pelasin citybijardi oulu loistavasti viime kerralla
- henrikijäs72
mulla vahvuus pienet breikit ja seiffi
- henrikijäs72
kimmo teki kerran uskomattoman lyönnin ja frame
- henrikijäs72
oon minäkin theny uskomattomia ölyöntejä palloo osaan kulettaa mihin haluan
- henrikijäs72
isäkin sano että oon hyvä pelaa
- henrikijäs72
isä on ihan oikessa en mikään turha jätkä ole
- Papyloonia
Ei voi ku todeta että tulipas hyviä vastauksia. Nyt kaikki tuntee 5-kymppisten parhaat biletyspaikat.
- Fiksuttaasliikkeellä
:D
- 555-666
"Nyt kaikki tuntee 5-kymppisten parhaat biletyspaikat."
Kysyjähän nimenomaan ei halunnut lähteä parhaaseen paikkaan eli Storyvilleen. Suosittelen jotakin Kontulan ostarin baaria. - Walkan_kundi_Stadista
Helsingissä ei ole kunnon yökerhoja. Sedulat ovat omalta osaaltaan olleet pilaamassa meininkiä tuottamalla standardoituja juottoloita, joissa on sikailu- ja rahat-pois -meininki.
Nää nykyiset ns. yökerhot ovat vaan jatkoajallisia dokausmestoja parikymppisille. Saattaa siellä vanhempi väkikin viihtyä seassa mutta sellaista klassisempaa viileän tyylikästä yökerhoa on turha hakea - sellaista Hesperian aikaista tai Kaivohuoneen. Ehkä sellaiselle ei ole enää riittävästi kysyntää, kun nämä vanhemmat herrasmiehetkin kelpuuttavat mielellään seurakseen aineita käyttävät alaikäiset itäeurooppalaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266