Ei mummotunnelia, eikä storyvillea. Minne siis mennä lauantai-iltana?
Paras yökerho 40-50v Helsingissä?
21
3434
Vastaukset
- henrikijäs72
snooker paikka paras paikka ritz markku hämäläinen pelas siellä numero 1 lehden mukaan
oulu- henrikijäs72
olen otettu marrku hämäläisen pelaamisesta kaikki pussiin
englantiin vois mennä ammattilaseksi minä neuvon
- henrikijäs72
lehden mukaan markku oli numero1 yhtenä vuotena
- henrikijäs72
en halua ritzistä mitään baaria kaikki on tervetulleita
ei tarvii portsareita
vartijat riittää - henrikijäs72
kyllä minä vielä ritzissä käyn pelaamassa
- henrikijös72
barack obaman kommentit ja sauli niinistön kiinnostaa
putinikin- henrikijäs72
barack obama vastas mulle kerran
- henrikijäs72
haluun joo ettei pokeja ritziin koska haluu pelata
- henrikijäs72
jos ritzissä pokeja se pilais mun illan
- henrikijäs72
markku hämäläinen oli kohtelias näytti oman snooker peluun
sain istua kunnes jaksoin kattoa
ritzissä - henrikijäs72
markku häläine oli ritzin paras pelaaja
- henrikijäs72
pelasin citybijardi oulu loistavasti viime kerralla
- henrikijäs72
mulla vahvuus pienet breikit ja seiffi
- henrikijäs72
kimmo teki kerran uskomattoman lyönnin ja frame
- henrikijäs72
oon minäkin theny uskomattomia ölyöntejä palloo osaan kulettaa mihin haluan
- henrikijäs72
isäkin sano että oon hyvä pelaa
- henrikijäs72
isä on ihan oikessa en mikään turha jätkä ole
- Papyloonia
Ei voi ku todeta että tulipas hyviä vastauksia. Nyt kaikki tuntee 5-kymppisten parhaat biletyspaikat.
- Fiksuttaasliikkeellä
:D
- 555-666
"Nyt kaikki tuntee 5-kymppisten parhaat biletyspaikat."
Kysyjähän nimenomaan ei halunnut lähteä parhaaseen paikkaan eli Storyvilleen. Suosittelen jotakin Kontulan ostarin baaria. - Walkan_kundi_Stadista
Helsingissä ei ole kunnon yökerhoja. Sedulat ovat omalta osaaltaan olleet pilaamassa meininkiä tuottamalla standardoituja juottoloita, joissa on sikailu- ja rahat-pois -meininki.
Nää nykyiset ns. yökerhot ovat vaan jatkoajallisia dokausmestoja parikymppisille. Saattaa siellä vanhempi väkikin viihtyä seassa mutta sellaista klassisempaa viileän tyylikästä yökerhoa on turha hakea - sellaista Hesperian aikaista tai Kaivohuoneen. Ehkä sellaiselle ei ole enää riittävästi kysyntää, kun nämä vanhemmat herrasmiehetkin kelpuuttavat mielellään seurakseen aineita käyttävät alaikäiset itäeurooppalaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716