En ole ikinä käyt)änyt tablettia enkä langatonta verkkoa ulkomailla (enkä oikein kotimaassakaan9, joten miten estän turhan datan tunkeutumisen koneeseen ja mitä muuta pitää ottaa huomioon.
Android-käyttöjärjestelmä.
En aio käyttää mitään henkilökohtaisia sähköposteja tai muuta vastaavaa, ainoastaan katsoa karttoja ja muuta mitä matkalla tarvitaan. Hotellissa on ilmainen wifi (hidas) ja maksullinen (nopeampi), olen lukenut tripadvisorista.
Tabletin käyttö ulkomailla
mitä.ennakkotoimia
4
253
Vastaukset
Jos jätät sen tabletin kotiin kokonaan.
- joku.nimmari
Kukaan ei nähtävästi osaa vastata. Ilmeisesti kukaan ei käytä tabletteja ulkomailla eikä Suomessakaan.
- gospodin1
Käytin Patongilla Phuketissa Thaimaassa eikä mitään vaikeuksia.
Jos käytät Wi-Fiä niin kyllä se normaalisti toimii. Eri asia on kokonaan, jos sun laitteessa on SIM-kortti ja sitä kautta pitäisi operoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906