En ole ikinä käyt)änyt tablettia enkä langatonta verkkoa ulkomailla (enkä oikein kotimaassakaan9, joten miten estän turhan datan tunkeutumisen koneeseen ja mitä muuta pitää ottaa huomioon.
Android-käyttöjärjestelmä.
En aio käyttää mitään henkilökohtaisia sähköposteja tai muuta vastaavaa, ainoastaan katsoa karttoja ja muuta mitä matkalla tarvitaan. Hotellissa on ilmainen wifi (hidas) ja maksullinen (nopeampi), olen lukenut tripadvisorista.
Tabletin käyttö ulkomailla
mitä.ennakkotoimia
4
271
Vastaukset
Jos jätät sen tabletin kotiin kokonaan.
- joku.nimmari
Kukaan ei nähtävästi osaa vastata. Ilmeisesti kukaan ei käytä tabletteja ulkomailla eikä Suomessakaan.
- gospodin1
Käytin Patongilla Phuketissa Thaimaassa eikä mitään vaikeuksia.
Jos käytät Wi-Fiä niin kyllä se normaalisti toimii. Eri asia on kokonaan, jos sun laitteessa on SIM-kortti ja sitä kautta pitäisi operoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052