nukutteko alasti?

poika14wv

Nukutteko alasti, boxereilla vai miten?
Vastatkaa kaikki pojat ;)

37

1897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikienpoika

      Alasti yleensä.

    • poika14vw

      Ai niin ja laittakaa ikä
      t:aloittaja

      • 12345i67

        ..ja miksi nukutte alasti(jos nukutte)


    • nbvbn

      Boxerit ja t-paita.
      19v

    • lhblmnb

      Aina alasti kun nukun omassa huoneessa. 15v

    • Runkustatykkäävä

      Alasti runkkailen paljon yöllä vedän mällit peittoon ja katon puhelimest lesboi 13v

    • stondis95

      Alasti, tuntuu kiihottavalta herätä aamulla muna pystys. Ikä 20v.

    • Alasti 15v

    • Tyttönukkumassa

      Riippuu vähän. Joskus alasti, joskus alusvaatteisillani ja joskus pyjamassa.

      Oon siis tyttö :D

    • 13www

      Alasti. 13v poika

    • freeballerboy

      Nukkuessa käytän yleensä verkkareita tai collareita ja hupparia. Niiden alla ei mitään. Muuten en verkkareita käytä vaan ne vaihtuu aamulla useimmin farkkuihin tai joskus tuulihousuihin.

    • Cleggf

      Ite nukun aina mun iso isän 500 vuotta Vanhassa pronssin värisessä haarniskassa ja se on tarpeeksi iso niin pystyy runkkaa niin ettei isi huomaa. Pelkään että hukun sinne haarniskaan joku päivä ku sielä on niin paljo mun spermaa :DDDDDDDD

    • b16

      Boksereilla oon 16v poika

    • xyzoäö

      kuka vittu nukkuu alasti voi vitun kusipäät

      • Vuitton

        Oletko syntynyt housut jalassa?


    • kukkaboxerisetä

      Boxerit jalassa.

    • tytyyyyttt

      Oon tyttö ja nukun yö vaatteil

      • vastaaja13246

        Ja tämä keskusteluhan oli tytöille....?


    • tämä_on_vastaaja

      Yleensä boxereilla, aattelin tänä iltana testata nukkua alasti. Ikä 14v

      • Kysynvaan.heh

        Onnistuitko? XD


    • spiderman13

      poika 13vee.
      Kesällä nukun alasti koska silloin ei vanhemmat tule herättämään aamulla. Mutta sit koulu aamuina kun äiti tulee herättämään, nukun pyjama päällä. En nuku boksereilla koska aamulla kun ne laittaa kouluun niin ne on yön aikana löystyneet ikävästi, ainakin lahkeet. Mut kaverin luona yö kylässä nukun boksereilla koska siellä en kehtaa riisua boksereita, ja laittaa pyjaman päälle.

    • juumii13

      Yleisesti ottaen Boxerit ja T-Paita päällä, mut jos on kuuma niinkuin talvella niin pelkät Boxerit, 13v.

      • mitövittuunytaas

        siis kesällä XD


    • puhtaatbokserit

      Alasti tai sitten yöpuvun housut jalassa. En nuku boksereilla, ne hikoilee yöllä ja sitten on kurjaa mennä hikisillä alushousuilla kouluun.

    • poika13v

      Yleensä bokserella, mut joskus alasti.

    • Tervahiippa

      Riippuu vähän että millanen lämpötila, mut yleensä boxereilla. Jos on tosi kuuma niin on vähän ärsyttävää tuntea se hikinen jalkaan liimautunu kivespussi. Sopivan viileä niin silloin alasti. Poika 17v

      • Pikku_Pippeli

        Tiedän tunteen hikinen jalkaan liimaantunu kivespussi


    • freeballerboy

      Useimmin verkkarit ja huppari mut ei mitään niiden alla. Muuten en verkkareita käytä, ainoastaan nukkuessa. Jos on tosi kuuma niin sit ei ehkä hupparia mut silti verkkarit helteelläkin. Kuumuus ei sillei häiritse koska pidän suht isoa tuuletinta käynnissä ja mun mielestä sen ilmavirta on just mukava :D En pystyis nukkua boksereissa koska en tykkää käyttää mitään alkkareita ja siks käytän nukkuessa verkkareita jotka kyl heti aamulla vaihtuu farkkuihin kun nousen sängystä.

      • Pikku_Pippeli

        Käytäksä farkkujen alla sit alushousuja


    • xboxfani

      Nukuin ennen alasti,mutta nykyään aina seisoo kun herään ja äitikin tulee herättämäön en kehtaa jos se näke. IKÄ 16

    • Nakunukkuja

      AINA alasti, Paitsi jos on vieraita ja mun isäni on sanonut erikseen mulle että housut jalkaasi tänään. Muuten olen aina yöni alasti.. On mukavaa kun äitini tulee herättämään minut aamulla, Ja ottaa multa viltin pois ja mulla pili pystyssä.

    • 1999Poika

      Mää nukun aina alasti tyttöystävän kanssa.

    • AamuPoika15

      nukun alasti tai boksereilla, aamu seisokki pääsee vähän liikaa käsistä jos bokserit puuttuu ;) poika15

    • toppi ja pyjamahousut

    • ei-hyvää-päivää

      Siis joku perverssi homo kysyy moista ja te kerrotte. Melko hölmöä.

    • Pikku_Pippeli

      Kesällä niin vain boksereissa mutta talvella paksu täkki ja bokserit j t paita. Ihanaa mennä paksun täkin alle kun on -20 ulkona kohta on ehkä myös tyttö tässä mun vieressä oon tavannu yhen netissä ja kohta on treffitkin tiedossa

      • Pikku_Pippeli

        Laitan tähän vielä että en tykkää nukkua alasti koska sit pippeli heiluu vasemmalta oikeelle mä tykkään siitä ku pippeli on paikoillaan esim just boksereissa se on paikoillaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe