Lidl kissanruoka.

kissalleko

Oon kuullut että ne annospussiruuat olis ainakii parempia ku nää latzit ja whiskassit.

Onkohan ne purkkiruuatkii sit parempia? Ainakii siinä yhessä purkissa oli mukana jotain herneitä? Tuskin kissat herneitä tarttee...

Jos noi on huonoja ruokia, ni mikä olis hyvä, suht samanhintainen kuin markettiruuat mut lihapitoisuudeltaan parempi ja sellanen jota sais netistä tilattua?

33

11945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lidl myy Latz ym. mutta myös Coshida-merkkistä annospusseja.Ja niistä mun kissoille tulee niin kova vatsa että kuoppaa tekevät hiekkalaatikkoon mutta mitään ei tule,naukuu siihen malliin et jotain vikaa..Sit kun tuli pökäleitä niin laatikolta lähtee takalistoa lattiaa vasten vetäen.Kynnyksen kohdalle sit jää pökäleen pala.Älkää syöttäkö Coshidaa,nyt on 6kk jälkeen vielä ongelmia,parafiini-öljyä ruoan joukkoon ei oikein auta.Kaikki alkoi Coshidasta.

      • NoJaa

        Minä olen myös ostanut samaisia Coshidan annospusseja pariin-kolmeen kertaan, ja päätellen siitä, että se hylly on usein iltaisin tyhjä, niitä ostaa jokunen muukin - ja paljon. Siitä huolimatta tuollaisesta kovalle menemisestä en ole koskaan ennen kuullut eikä omillani sellaista sivuvaikutusta ole ikinä tullut. Väittäisin siis, että tuollaista "älkää syöttäkö Coshidaa" -lietsontaa ei yhden eikä vielä kahdenkaan tapauksen jälkeen ole tarpeellista aloittaa. Itseasiassa ihmettelen, miten liharuoka voi millään tehdä vatsaa kissalla kovaksi, joten tältä seisomalta en vielä usko siihen, että kyse on nimenomaan vain ja ainoastaan niiden syöttämisestä.

        Aloittajalle sanon sen verran, että sen, mikä on parasta sapuskaa kissalle, näkee helposti purkin kyljestä lukemalla. Useinkaan se ei ole siis se Latz tai Whiskas, vaikka niistäkin löytyy sellaisia, joita olen omilleni ostanut. Kasvikset ja kamalat viljamäärät jätän ostamatta.


      • NoJaa kirjoitti:

        Minä olen myös ostanut samaisia Coshidan annospusseja pariin-kolmeen kertaan, ja päätellen siitä, että se hylly on usein iltaisin tyhjä, niitä ostaa jokunen muukin - ja paljon. Siitä huolimatta tuollaisesta kovalle menemisestä en ole koskaan ennen kuullut eikä omillani sellaista sivuvaikutusta ole ikinä tullut. Väittäisin siis, että tuollaista "älkää syöttäkö Coshidaa" -lietsontaa ei yhden eikä vielä kahdenkaan tapauksen jälkeen ole tarpeellista aloittaa. Itseasiassa ihmettelen, miten liharuoka voi millään tehdä vatsaa kissalla kovaksi, joten tältä seisomalta en vielä usko siihen, että kyse on nimenomaan vain ja ainoastaan niiden syöttämisestä.

        Aloittajalle sanon sen verran, että sen, mikä on parasta sapuskaa kissalle, näkee helposti purkin kyljestä lukemalla. Useinkaan se ei ole siis se Latz tai Whiskas, vaikka niistäkin löytyy sellaisia, joita olen omilleni ostanut. Kasvikset ja kamalat viljamäärät jätän ostamatta.

        Ei lihassa mitään vikaa ole,mutta Coshidan lihassa on tai sen kastikkeissa/hyytelössä.Edellisellä viikolla annoin 6kk'n jälkeen 2annospussia parafiini-öljyllä.Kas kummaa,yht'äkkiä lopetti kaiken ruoan syönnin ja juomisen.Seitä söi vähän ja sen jälkeen ei vaikka uutta sulatettua pakkasesta.Kävimme lääkärissä,ultrat ja verikokeet...sappitiehyeet kovat ym.Vielä odotellaan yhden kokeen tuloksia niin selvitään lääkityksellä,muuten viimeinen piikki.Ja kaikki alkoi Coshidasta 6kk sitten,aikansa syötin sitä huomasin kovan vatsan.Jätin syöttämättä nämä pss't mitkä nyt syötin niin..shit happens.Yhdistän C'aan nämä oireet,enkä toivo kenellekään enkä kenenkään lemmikille vastaavaa,ainakin kaksi päivää pakkoruokintaa apteekkikamaa ruiskulla ja tulokset.V**un Coshida..


      • 900euroa
        NoJaa kirjoitti:

        Minä olen myös ostanut samaisia Coshidan annospusseja pariin-kolmeen kertaan, ja päätellen siitä, että se hylly on usein iltaisin tyhjä, niitä ostaa jokunen muukin - ja paljon. Siitä huolimatta tuollaisesta kovalle menemisestä en ole koskaan ennen kuullut eikä omillani sellaista sivuvaikutusta ole ikinä tullut. Väittäisin siis, että tuollaista "älkää syöttäkö Coshidaa" -lietsontaa ei yhden eikä vielä kahdenkaan tapauksen jälkeen ole tarpeellista aloittaa. Itseasiassa ihmettelen, miten liharuoka voi millään tehdä vatsaa kissalla kovaksi, joten tältä seisomalta en vielä usko siihen, että kyse on nimenomaan vain ja ainoastaan niiden syöttämisestä.

        Aloittajalle sanon sen verran, että sen, mikä on parasta sapuskaa kissalle, näkee helposti purkin kyljestä lukemalla. Useinkaan se ei ole siis se Latz tai Whiskas, vaikka niistäkin löytyy sellaisia, joita olen omilleni ostanut. Kasvikset ja kamalat viljamäärät jätän ostamatta.

        Sun 2-3kertaa..Syötä 10laatikkoa a'12pss.Katso onko lattiassa "viivaa" kun kissa tulee hiekkalaatikolta..


      • viroksiHalpaaa
        900euroa kirjoitti:

        Sun 2-3kertaa..Syötä 10laatikkoa a'12pss.Katso onko lattiassa "viivaa" kun kissa tulee hiekkalaatikolta..

        Onhan se halpaa,se C.


      • olettollo
        900euroa kirjoitti:

        Sun 2-3kertaa..Syötä 10laatikkoa a'12pss.Katso onko lattiassa "viivaa" kun kissa tulee hiekkalaatikolta..

        Ei kannattaisi kirjoittaa heti oman kommentin perään, jollei halua sen olevan erittäin ilmeistä, että tehostat oman kommenttisi upeutta kirjoittamalla toisellakin nimimerkillä kuraasi.

        Tuossa nikillä NoJaa on enemmän asiaa yhdessä lauseessa kuin sinulla on kaikissa kommenteissasi yhteensä. Minäkin olen syöttänyt lidlin annospusseja eikä todellakaan ole kissalla ollut kakka kovana. Ne ruoat ovat oikeastikin todella usein lidlistä loppu, joten niitä syöttää jokunen muukin kissoilleen. Jos sinun kissoillasi on ongelmia ollut ja haluat siitä väenvänkään lidlin ruokaa syyttää, niin tee niin, mutta älä väitä noin paskalla otannalla, että niissä on ihan yleisesti jotain todella pahasti pielessä.


      • fak59fak59
        olettollo kirjoitti:

        Ei kannattaisi kirjoittaa heti oman kommentin perään, jollei halua sen olevan erittäin ilmeistä, että tehostat oman kommenttisi upeutta kirjoittamalla toisellakin nimimerkillä kuraasi.

        Tuossa nikillä NoJaa on enemmän asiaa yhdessä lauseessa kuin sinulla on kaikissa kommenteissasi yhteensä. Minäkin olen syöttänyt lidlin annospusseja eikä todellakaan ole kissalla ollut kakka kovana. Ne ruoat ovat oikeastikin todella usein lidlistä loppu, joten niitä syöttää jokunen muukin kissoilleen. Jos sinun kissoillasi on ongelmia ollut ja haluat siitä väenvänkään lidlin ruokaa syyttää, niin tee niin, mutta älä väitä noin paskalla otannalla, että niissä on ihan yleisesti jotain todella pahasti pielessä.

        Tässä mitään omia kommentointeja haluta vahvistaa.Neropatti yhdisti ihan hyvin mut pidätsä mua niin urpona etten klo-aikoja ja sanoma yhteyttä itse tsennaa,salaa kirjoittelisin jne.. fakin uuvatti.Voin sulle syytäkin kertoa,vi**u sitä aina tartte kirjautua ku keskustelua yytsää.Kirjauduin pois ku alko just heti vi**taa tollanen 2-3kertaa ni piti valaista,mäkin "löysin" ton halvan C'n ja sitä osteskelin.Mut sit ku Latz tarjouksessa niin sit monia ltk'ta niitä,nekun loppuu niin taas C'daa et on "vaihtelua",ja raakaruokaa seitä jne..Et on kokemusta tosta ja nyt kun on perspektiiviä asoihin n.1vuosi niin tää on mun mielipide tosta skeidasta..C panee vatsan kovaksi,se on totta.Nyt katti kuoleman kielissä ruiskuruokinnassa sapen seinämät ja tiehyet kovana,ei syö,ei juo,kusee mut ei pasko,peräreikäkin on huuhdeltu,ei tukoksia laaja-ultrassa jne..odotetaan ylihuomista viimeistä rastia et kilpirauhasen tulokset tulee,silloin selviää lääkityksellä,toivottavasti..Mut kaikki alkoi tosta C'dasta,halvasta millä siksi on menekkiä jotta hyllyt aina tyhjinä.


      • fak59fak59
        fak59fak59 kirjoitti:

        Tässä mitään omia kommentointeja haluta vahvistaa.Neropatti yhdisti ihan hyvin mut pidätsä mua niin urpona etten klo-aikoja ja sanoma yhteyttä itse tsennaa,salaa kirjoittelisin jne.. fakin uuvatti.Voin sulle syytäkin kertoa,vi**u sitä aina tartte kirjautua ku keskustelua yytsää.Kirjauduin pois ku alko just heti vi**taa tollanen 2-3kertaa ni piti valaista,mäkin "löysin" ton halvan C'n ja sitä osteskelin.Mut sit ku Latz tarjouksessa niin sit monia ltk'ta niitä,nekun loppuu niin taas C'daa et on "vaihtelua",ja raakaruokaa seitä jne..Et on kokemusta tosta ja nyt kun on perspektiiviä asoihin n.1vuosi niin tää on mun mielipide tosta skeidasta..C panee vatsan kovaksi,se on totta.Nyt katti kuoleman kielissä ruiskuruokinnassa sapen seinämät ja tiehyet kovana,ei syö,ei juo,kusee mut ei pasko,peräreikäkin on huuhdeltu,ei tukoksia laaja-ultrassa jne..odotetaan ylihuomista viimeistä rastia et kilpirauhasen tulokset tulee,silloin selviää lääkityksellä,toivottavasti..Mut kaikki alkoi tosta C'dasta,halvasta millä siksi on menekkiä jotta hyllyt aina tyhjinä.

        Niin ja vastaa tohon siniseen nimimerkkiin jos haluat,näkyy "bling-kellossa..."Näen sit sen kun kirjaudun.


      • Anonyymi
        NoJaa kirjoitti:

        Minä olen myös ostanut samaisia Coshidan annospusseja pariin-kolmeen kertaan, ja päätellen siitä, että se hylly on usein iltaisin tyhjä, niitä ostaa jokunen muukin - ja paljon. Siitä huolimatta tuollaisesta kovalle menemisestä en ole koskaan ennen kuullut eikä omillani sellaista sivuvaikutusta ole ikinä tullut. Väittäisin siis, että tuollaista "älkää syöttäkö Coshidaa" -lietsontaa ei yhden eikä vielä kahdenkaan tapauksen jälkeen ole tarpeellista aloittaa. Itseasiassa ihmettelen, miten liharuoka voi millään tehdä vatsaa kissalla kovaksi, joten tältä seisomalta en vielä usko siihen, että kyse on nimenomaan vain ja ainoastaan niiden syöttämisestä.

        Aloittajalle sanon sen verran, että sen, mikä on parasta sapuskaa kissalle, näkee helposti purkin kyljestä lukemalla. Useinkaan se ei ole siis se Latz tai Whiskas, vaikka niistäkin löytyy sellaisia, joita olen omilleni ostanut. Kasvikset ja kamalat viljamäärät jätän ostamatta.

        paras kissanruoka on se, mitä kissat suostuu syömään. kodinvaihtajana tulleet vanhat rouvat eivät suostu syömään muuta märkäruokaa kuin latz hyytelössä, lat kastikkeessa ei kelpaa, eikä mikään muu merkki hyytelössäkään. Raksujen suhteen ei olla ihan niin nuukia, myös roual canin 12 raksut kelpaa. samoin friskies ja latz raksut


      • Anonyymi
        olettollo kirjoitti:

        Ei kannattaisi kirjoittaa heti oman kommentin perään, jollei halua sen olevan erittäin ilmeistä, että tehostat oman kommenttisi upeutta kirjoittamalla toisellakin nimimerkillä kuraasi.

        Tuossa nikillä NoJaa on enemmän asiaa yhdessä lauseessa kuin sinulla on kaikissa kommenteissasi yhteensä. Minäkin olen syöttänyt lidlin annospusseja eikä todellakaan ole kissalla ollut kakka kovana. Ne ruoat ovat oikeastikin todella usein lidlistä loppu, joten niitä syöttää jokunen muukin kissoilleen. Jos sinun kissoillasi on ongelmia ollut ja haluat siitä väenvänkään lidlin ruokaa syyttää, niin tee niin, mutta älä väitä noin paskalla otannalla, että niissä on ihan yleisesti jotain todella pahasti pielessä.

        Aloin kesällä syöttää Coshida kissankarkkeja,Helmikuussa tuli ummetusta ja takajalkaa alkoi hiekkalaatikolla käynnin jälkeen vetää.Maalikuussa tuli samoin hiekkalaatikolla käynnin jälkeen,silloin takajalat halvaantuivat.Hoidin kisua kipu-tulehduslääkkeillä kuntoon.Huhtikuussa alkoi yöllä oksentaa ja takajalat halvaantuivat,ja kissa raahasi itseään ja naukui.Sitten tuli ripuli ja karjui ihan kivusta.Sain eläinlääkärille ajan,ja kissa rauhotettiin japäästettiin kissojen taivaaseen. Sitten tutkin Coshita pussin tarkkaan,siinä on pienellä
        annostusohje ja koostumus,Minun kissalla oli 9 v.turha kuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin kesällä syöttää Coshida kissankarkkeja,Helmikuussa tuli ummetusta ja takajalkaa alkoi hiekkalaatikolla käynnin jälkeen vetää.Maalikuussa tuli samoin hiekkalaatikolla käynnin jälkeen,silloin takajalat halvaantuivat.Hoidin kisua kipu-tulehduslääkkeillä kuntoon.Huhtikuussa alkoi yöllä oksentaa ja takajalat halvaantuivat,ja kissa raahasi itseään ja naukui.Sitten tuli ripuli ja karjui ihan kivusta.Sain eläinlääkärille ajan,ja kissa rauhotettiin japäästettiin kissojen taivaaseen. Sitten tutkin Coshita pussin tarkkaan,siinä on pienellä
        annostusohje ja koostumus,Minun kissalla oli 9 v.turha kuolema.

        Samaa Coshidaa Lidl'istä ostanut,halpaa...Sitten alkoi syömättömyys kokonaan,lääkärissä ultraa ym.Kallista.Ei mitään löytynyt.Eikä ruvennut syömään.Syötin pruutalla apteekin proteiinipitoista,katti pyyhkeen sisällä jotta helppo käsitellä,suuta auki ja ruiskulla sisään.Söi itse parin pvän jälkeen mutta vain "näytiksi",vein lopetettavaksi ja uurnalehtoon.Syytän COSHIDAA !!! Sen koostumuksessa on jotain....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa Coshidaa Lidl'istä ostanut,halpaa...Sitten alkoi syömättömyys kokonaan,lääkärissä ultraa ym.Kallista.Ei mitään löytynyt.Eikä ruvennut syömään.Syötin pruutalla apteekin proteiinipitoista,katti pyyhkeen sisällä jotta helppo käsitellä,suuta auki ja ruiskulla sisään.Söi itse parin pvän jälkeen mutta vain "näytiksi",vein lopetettavaksi ja uurnalehtoon.Syytän COSHIDAA !!! Sen koostumuksessa on jotain....

        Niin,ei karkkeja vaan ihan prk-ruokaa...COSHIDAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,ei karkkeja vaan ihan prk-ruokaa...COSHIDAA

        15v terve ja vilkas,kiltti...COSHIDAn paska,prkl....


      • Anonyymi
        fak59 kirjoitti:

        Ei lihassa mitään vikaa ole,mutta Coshidan lihassa on tai sen kastikkeissa/hyytelössä.Edellisellä viikolla annoin 6kk'n jälkeen 2annospussia parafiini-öljyllä.Kas kummaa,yht'äkkiä lopetti kaiken ruoan syönnin ja juomisen.Seitä söi vähän ja sen jälkeen ei vaikka uutta sulatettua pakkasesta.Kävimme lääkärissä,ultrat ja verikokeet...sappitiehyeet kovat ym.Vielä odotellaan yhden kokeen tuloksia niin selvitään lääkityksellä,muuten viimeinen piikki.Ja kaikki alkoi Coshidasta 6kk sitten,aikansa syötin sitä huomasin kovan vatsan.Jätin syöttämättä nämä pss't mitkä nyt syötin niin..shit happens.Yhdistän C'aan nämä oireet,enkä toivo kenellekään enkä kenenkään lemmikille vastaavaa,ainakin kaksi päivää pakkoruokintaa apteekkikamaa ruiskulla ja tulokset.V**un Coshida..

        Paraffiiniöljy: laiskistaa suolen toiminnan kissalla. Vain äkilliseen karvapötkö-ongelmaan, mielellään kerran.
        Parempi kissin vatsan kannalta jos saa ruohoa, eli joko kauran tai vehnän orasta, jopa luonnonruohoa mitä syö.
        Ihan tavalliset kasviöljyt pitävät kissin vatsaa pehmeänä, ja, vesihän se auttaa kovaan vatsaan.
        Eri asia sitten varsinaiset ikävät sairaudet: Niihin tarvitaan tohtoria, että hoito järjestyy.


    • 1220

      Lue sisällysluettelo niin näet onko se lihansyöjälle sopivaa ruokaa. Jos kissa ei heti sairastu tai kuole, ei se tarkoita, että ruoka on hyvää.

      • Juuri näin "1220",ja "Jesse Ventura" olisi sitäkin mieltä että mainoksien ylikehut ja tuotteen sisällysluettelot ovat vain painettua valehtelua.Kuka takaa että juuri niissä annospusseissa mitä ostan on sitä mitä pitäisi olla?Niinkuin Kiinassa myydään vähän väliä toistuvasti maitoa jonka "ravintoarvot" on nostettu myrkyn avulla,sitten aina muutamat kymmenet vauvat kuolevat.Eläinlääkärillä ja apteekissakin jutellut tästä Coshidasta,että onko Teidän tiedossa kissan omistajia jotka epäilleet Coshidaa..?Ja jos on niin tehdäänkö asialle mitään,kun sitä on edelleen myynnissä...?Ja "Jesse Ventura" vastaa tähän;"Ei tietenkään vedetä markkinoilta tuotetta mikä edesauttaa eläinlääkäreitä ja lääketeollisuutta,eivätkä apteekitkaan tietenkään valista huolestuneita lemmikkien omistajia,koska myyvät kalliita reseptilääkkeitä ja "käsitavara-tuotteita",kiitos "Cospaskan".Apteekissa myyty kissan kovaan vatsaan parafiini-öljyä joka ruiskulla tai ruoan sekaan annostellaan.Ehkä tehokkaampi lääkärin suosittelema,vähän kalliimpi,on Levalac-ummetuslääke jota annostellaan ruiskulla suuhun,pehmentää ulostetta.Että muistakaa LEVALAC jos "Liidel'issä" käytte "Coshit'tiä" halvalla ostamassa,pankaa säästöt jemmaan,ne tulee tarpeeseen,mulla meni 2pvän aikana neljän taulu-tv'n verran kissan hoitoihin...Niin että onkohan se "halvan" ostaminen sittenkään edullista??Niin ja huomenna sitten alkaa kilpirauhas-lääkitys tai viimeinen piikki,kun saadaan loput tulokset.MORO !


    • barbababa

      Parasta olisi jos ostaisit ihan eläinkaupasta sitä sapuskaa, sillon on yleensä lihaa tarpeeks ja muutenkin kissa saa tarvitsemansa ravinteet ruoasta kuten tauriiniin. Ja voin sanoa ettei se edes ole niin paljon kalliimpaa.

      • fak59againfak59

        Aina kun teen kalaruokaa pakaste-seistä kissa saa osansa.Samoin jauhelihan kanssa.Sitten sisäelimiä "punaisella lapulla" kun tulee vastaan.Pakastesei on turvallinen ostos,"kylmä totuus.." :)))


    • kissoillelaadukasta

      Meillä kolli söi coshidaa edellisessä kämpässä 4-6 purkkia per päivä ja raksuja päälle. Lopputulos: Kissan turkista puuttui pohjavilla täysin, karvaa irtosi todella paljon.Oli kyl melkosen laihakin tapaus.

      No siirsin suoraan raksut perfect fit sensitiveen ja royal canin norskiin ja annospussit vaihtui whiskasiin ja latziin, turkki voi hyvin ja riittää ihan hyvin yksi annospussi ruoka päivään, joten itse en henkilökohtaisesti syötä edes lidlin tuota moskaa kissoilleni. Se turkki oli mitä hirveintä katottavaa ja mietin kaikki mahdolliset ongelmat mitä tuosta ruuasta voi tulla.

      En itekkään syö roskaruokaa päivittäin, niin miksi ees omille kissoilleni sellaista syöttäisin. :D Jos kissoille haluaa tarjota kunnollista ruokaa siihen sitten perehdytään rahallisesti. Mulla ku nuo tapaukset on nirsoja, etteivät litkitä ku kastikkeet niistä ja lihat jää kippoon ja ne sais vaikka nälkäkuolemaan asti siinä lojua.

      • Anonyymi

        En tiedä, onko Whiskasilla ollut v 2015 paremmat kissanruoat, mutta nykyisissä ruoissa on viljaa, maitoa, sokeria ja kasviksia, eivätkä mitkään niistä kuulu kissan ruokavalioon luontaisesti. Ilmeisesti sama on myös on Lazin useissa ruoissa, ellei kaikissa.

        Ostin Coshidaa yhden pakkauksen, siinä ei ainakaan ollut maitoa, viljaa eikä sokeria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, onko Whiskasilla ollut v 2015 paremmat kissanruoat, mutta nykyisissä ruoissa on viljaa, maitoa, sokeria ja kasviksia, eivätkä mitkään niistä kuulu kissan ruokavalioon luontaisesti. Ilmeisesti sama on myös on Lazin useissa ruoissa, ellei kaikissa.

        Ostin Coshidaa yhden pakkauksen, siinä ei ainakaan ollut maitoa, viljaa eikä sokeria.

        Entä säilöntäaineet, väriaineet, muut haju/ maku lisäaineet?
        Raakalihoissa ei niitä ole.


    • Voisivatko opiskelijat joista tulee esim.eläinlääkäreitä tms. ottaa eri merkkejä kaupan hyllyiltä ja analysoida mitä ne sisältävät?Jokainen vuosikurssi erikseen pistokokeina,voisi taata laadun tulevaisuudessa(-kin).

      • Anonyymi

        Miksi, niissähän lukee se🤭😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi, niissähän lukee se🤭😂

        En nyt tarkoita ilmoitettua sisällystä vaan TODELLISTA sisällystä...Olisi "mielenkiintoista" tietää mitä Lidl myymä Coshida sisältää....


      • Anonyymi
        fak59 kirjoitti:

        En nyt tarkoita ilmoitettua sisällystä vaan TODELLISTA sisällystä...Olisi "mielenkiintoista" tietää mitä Lidl myymä Coshida sisältää....

        Jos lukee nautaa, siinä on... nautaa....jos lukee vehnää, siinä ...on vehnää.
        Nautaa= kaikki naudasta otettu, vehnää= vehnä.Ei niitä tuoteselostuksia hatusta vedellä.


      • fak59
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lukee nautaa, siinä on... nautaa....jos lukee vehnää, siinä ...on vehnää.
        Nautaa= kaikki naudasta otettu, vehnää= vehnä.Ei niitä tuoteselostuksia hatusta vedellä.

        Mä en nyt sitä tarkoita,tottakai lammas tarkoitaa että on lammasta.


    • raakapakasteetok

      Jos haluat antaa kissalle hyvää ruokaa.Mikset osta raakalihoja, niitä saa pakastettuina.Varmasti ovat luonnolisempi vaihtoehto kun kuivat napuskat.
      Antasin molempia mielummin,ei ne märkäruuat ole välttämättä hyviä.
      Kannattaa tutkia onko niissä säilöntä ja väriaineita yms.lisäaineita.

      • Itsekin annan 2-kertaa viikossa raakana munuaisia,sydäntä...Tekee hyvää kissan/koiran hampaille kun poskelta poskelle siirtävät lihaa ja leuat käyvät.Pitää hampaat,ikenet paremmassa kunnossa kuin "Latz".


      • Anonyymi
        fak59 kirjoitti:

        Itsekin annan 2-kertaa viikossa raakana munuaisia,sydäntä...Tekee hyvää kissan/koiran hampaille kun poskelta poskelle siirtävät lihaa ja leuat käyvät.Pitää hampaat,ikenet paremmassa kunnossa kuin "Latz".

        Hyvät kissan ystävät.Jos rakastatte kissaanne,älkää syöttäkö sille mitään Litdlin Coshidaa.Minun kissani sai Coshidan makupaloja ja tuli ummetusta ja takapää halvaantui.
        Nyt itken ja syytän itseäni kissani kuolemasta.Aion ilmoittaa eläinlääkärille halvaantumisen syyn. Coshida pitäisi ottaa pois myynnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät kissan ystävät.Jos rakastatte kissaanne,älkää syöttäkö sille mitään Litdlin Coshidaa.Minun kissani sai Coshidan makupaloja ja tuli ummetusta ja takapää halvaantui.
        Nyt itken ja syytän itseäni kissani kuolemasta.Aion ilmoittaa eläinlääkärille halvaantumisen syyn. Coshida pitäisi ottaa pois myynnistä.

        Tämä on varmasti trolli. Ei kukaan muuten voi olla noin... hhmmm... yksioikoinen. Kaikki kissani ovat kuolleet juotuaan vettä koko ikänsä - haastan vesilaitoksen oikeuteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varmasti trolli. Ei kukaan muuten voi olla noin... hhmmm... yksioikoinen. Kaikki kissani ovat kuolleet juotuaan vettä koko ikänsä - haastan vesilaitoksen oikeuteen!

        Myydäänhän Kiinassakin vauvoille feikki-maitoa !!! Lisäksi koiranruoassa on labrakokeissa usein tavattu "eutanasia-lääkkeiden" jäämiä,eli lopetettujen eläimien ruhoja käytetty proteiini-arvoja lisäämässä !! Eläinlääkärit...,lääkeyhtiöiden koekaniini-koiria käytetty hyväksi,kissatalojen ikuisia....


    • Anonyymi

      Jos ottaa kissan lemmikiksi, se tulee hoitaa, mikä tarkoittaa mm kissalle sopivaa ruokaa. Kissan luontainen ruoka on raakaruokaa; esim. possun, naudan, broilerin sydäntä. Järvikalat tulee pakastaa ja sulattaa ennenkuin antaa kissalle. Lisäksi laadukasta kuivamuonaa ja vettä. Ennenkuin ottaa kissan, pitää miettiä onko siihen varaa. Rokotukset, eläinlääkäri käynnit...kaikki maksaa. Lemmikin omistaminen on vastuullista toimintaa.
      Elämä ilman kissaa tai kahta... olisi tylsää! Yhtäjaksoisesti meillä on asunut kissoja viim.40 vuotta.

    • Anonyymi

      Voi hyvä hyssykkä. Tääkin ketju on vanha, asia aina ajankohtainen. Koska kissa on lihansyöjä, sen ruuassa tulisi olla, lihoja! Myös raakana!(tuoreita!)
      Mikä on tämä ihmeellinen puhumalla-mössöruoka-paremmaksi- kampanja, mitä alvariinsa jossain sosiaalisessa mediassa, ja mainosihmisten toimistoissa käydään?
      Vilja ei muutu lihaksi, vaikka pakettiin kirjoitettaisi suurin kirjaimin, että: lihaisat.
      Eikä lähes maksaton maksapatee, maksapateeksi tule.
      Lähes loheton lohiruoka ei edes tuoksu kalalle.
      En millään voi nykyaikana ymmärtää, että jopa yksityiset, lemmikkejään rakastavat kissanomistajat, peesaavat teollisuutta, jossa tehdään sellaista ruokaa kissaeläimille, mikä ei millään tavoin täytä niiden ravitsemuksellisia todellisia tarpeita.
      Niin no onhan se HALPAA! Mutta paljolta säästää kissaa jos sille antaa kunnollista ravintoa. Esimerkkeinä: suolisto-ongelmat. Diabetes. Virtsakivet.
      Että jokainen halvalla kissansa niillä epämääräisillä mössöillä syöttävä kyllä sitten maksaa, jossain vaiheessa- eläinlääkäri on nykyisin arvokasta. Eikö kuitenkin, olisi järkevää syöttää kissaa kuten se kuuluu syöttää, kun se ns tulee takaisin kestävänä terveytenä, mahdollisena pitkänä ikänä.(jälkimmäiseen vaikuttaa myös perintötekijät)
      Miten ruokin oman kissani?
      Viljaton pussikostea, raaka tuore liha. Kahdenlaisten viljattomien kuivaraksujen seos, toisessa hyvin myös arginiinia ja tauriinia ym.
      Harvoin on kala-ateria. (en tarkoita purkkitonnikalaa, vaan oikeaa kalaa). Joskus munaa.
      Lisänä ruokavalion sulatuksen iloksi tarjoan ruohoa, esimerkiksi kasvatan kauraa, mutta mieltynyt eniten vehnän oraaseen. En jatkuvasti vaan seurailen miten tarvitsee ruohoa. Kesällä syö ruohon ulkoa mitä haluaa kun ulkoillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe