Joudun yöpymään kentällä. Tekisin lähtoselvityksen illalla, jättäisin laukun ruumaan ja siirtyisin loungeen nukkumaan. Toimiiko bag drop-automaatti koko ajan, öisinkin?
Bag drop automaatti Helsinki-Vantaalla, aina auki?
6
1220
Vastaukset
- uytyuikju99
hki on auki 24/7.miten jätät laukun ruumaan vuorokausi ennen lentoa?hotelli on vieressä,nukut kentällä?eihän siellä ole edes tiski auki,voi voi näitä juttuja!
- 999999999999999
en tiedä lentoasi.mutta tiski avataan noin 2 tuntia ennen lentoa.ei siinä paljon automaatti auta,ainakaan edellis iltana.
- yökentällä
Miksi sitten tarvitaan automaatti laukuille, jos kerran sinne ei voi jättää laukkua yöksi? Menen illalla koska minun on mentävä silloin. Lento lähtee 6.45
- Lisätietoa
"siirtyisin loungeen nukkumaan"
Tämä kyllä ei tule onnistumaan sillä yksikään Helsinki-Vantaan Loungeista ei ole auki öisin. Finnairin lounget suljetaan keskiyöllä ja muut vielä aiemmin.
Minkä yhtiön lennolla lennät? Miksi haluat käyttää nimenomaan automaattia?
Esim. Finnairin lennoille voi jättää matkatavarat jo edellisenä iltana klo 18.00–21.30. - yökentällä
Miten niin menevät kiinni, jos GoSleep mainostaa olevansa auki 24 h?
En ehdi kentälle ennen 21.30 joten luotan siihen, että voin yöpyä kentällä aamuviiteen.
http://www.finavia.fi/fi/helsinkivantaa/palvelut/lounget/gosleep-2/- Lisätietoa
GoSleep ei ole lounge vaan kuten sivullakin sanotaan, uniputki.
Lounge on aivan eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624