Hah!

totuuden_torvi

Tiedoksi vain hihhuleille, että turha koittaa, puuhailunne on havaittu ja huipputurvallinen avaruusajan Windows kyllä onnettomat yrityksenne torjuu. Mm. tällaisilla sadoilla yritelmillä Linux-hihhulit on siis yrittäneet koko päivän pommittaa konettani.


11/Dec/2004 19:51:22 DOS MSDTC attempt

7

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bits©

      _Miksi_ joku vaivautuisi sinun koneellesi murtautumaan???

      • totuuden_torvi

        minäkin! Kukaan rehellinen ihminenhän ei moiseen puuhaan alennu, mutta Linux-hihhulien tiet on tuntemattomat. Luultavasti hihhulit yrittävät päästä käsiksi puoluettomaan testiini, tavoitteenaan sabotoida tai jopa tuhota puolueeton testi. Kiitos Windowsin huikean tietoturvan, Linux-hihhulien suunnitelma on jo etukäteen tuhoontuomittu.


    • laukkaa

      >...sussesful-user...

      Eikö siinä avaruusajan käyttiksessä ole edes Copy-Pastea kun lainaukset lokistakin pitää käsin kirjoitella ? :)

    • saisimmeko sen ALKUPERÄISEN login?
      EI MUUTETTUA!!!
      :-D
      Tässä pätkä aitoa logia NAT:sta palomuurista
      Eli kerroppa mikä käyttis on yrittänyt ja mitä!
      (IP:t poistettu)
      22:55:11 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=48 TOS=0x1C PREC=0x20 TTL=112 ID=64792 DF PROTO=TCP SPT=4360 DPT=445 WINDOW=64240 RES=0x00 SYN URGP=0
      22:55:14 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=48 TOS=0x1C PREC=0x20 TTL=112 ID=230 DF PROTO=TCP SPT=4360 DPT=445 WINDOW=64240 RES=0x00 SYN URGP=0
      22:55:16 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=48 TOS=0x1C PREC=0x20 TTL=111 ID=15286 DF PROTO=TCP SPT=3753 DPT=135 WINDOW=64240 RES=0x00 SYN URGP=0
      22:55:18 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=48 TOS=0x1C PREC=0x20 TTL=111 ID=15475 DF PROTO=TCP SPT=3753 DPT=135 WINDOW=64240 RES=0x00 SYN URGP=0
      22:55:42 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=48 TOS=0x1C PREC=0x20 TTL=112 ID=9682 DF PROTO=TCP SPT=3269 DPT=445 WINDOW=64240 RES=0x00 SYN URGP=0
      22:55:44 kernel IN=eth1 OUT= MAC=00:c0:26:8e:2e:b3:00:90:1a:41:45:69:08:00 SRC=* DST=* LEN=78 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=120 ID=39589 PROTO=UDP SPT=137 DPT=137 LEN=58

    • ja aiheettomia

      linuxisteilla EI OLE MITÄÄN MIELENKIINTOA tunkea toisten koneille, syytä vaan niitä windows-virusten kirjoittajia jotka ovat itse windowsisteja!!! mutta ethän sinä fanaatikkona ja sokeana kaikelle totuudelle, tuotakaan usko. uskot vain sen mitä sun mielikuvitukses sulle syöttää, ja ne äänet sun pääkopan sisällä.

    • harmaahurtta

      >>
      huipputurvalliseen avaruusajan Windowsiin murtautuminen on yksinkertaisesti mahdotonta.

    • kaikki

      Zombiewindowspurkki yrittää hyökätä toiseen Windowspurkkiin tehdäkseen siitä uuden zombien.

      Eli jotenkin kummallisesti avaruusajan Windowsiin on jossain päin maapalloa päässyt livahtamaan mato tai virus. Miten tämä on selitettävissä?

      Ja mitäs xxx sivuja sitä surffaillaan?

      Ja miksi olet asentanut avaruusajan Windowsiisi kolmannen osapuolen palomuuri/virustorjuntaohjelmiston?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe