Siisti, söpö asuntovaunu kesäreissuihin ja -tapahtumiin! Toimiva radio, tv, jääkaappi, kaasuhella ja kemiallinen wc. Lämmitys ja jääkaappi ainoastaan sähköllä eli vaatii sähköpaikan karavaanarialueella/seinästä. Mukana liitäntäjohto ja adapterit.
Vaunusta löytyy puhtaina astiasto ja liinavaatteet kahdelle hengelle. Kolmekin vuoteessa on mahtunut hyvin nukkumaan. Vaunu on kevyt ajaa ja mukava yöpyä. Myös isokasko (omavastuu 150€), aurinkotuolit ja 2 riippumattoa kuuluvat vuokrahintaan.
VAPAA muut viikot paitsi 25,26,31
25euroa/vrk ja 180euroa/viikko
Tarjotaan vuokralle siisti pieni asuntovaunu
pezune
2
196
Vastaukset
- pezune
Ja Espoosta löytyy, unohtui mainita:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003