Siisti, söpö asuntovaunu kesäreissuihin ja -tapahtumiin! Toimiva radio, tv, jääkaappi, kaasuhella ja kemiallinen wc. Lämmitys ja jääkaappi ainoastaan sähköllä eli vaatii sähköpaikan karavaanarialueella/seinästä. Mukana liitäntäjohto ja adapterit.
Vaunusta löytyy puhtaina astiasto ja liinavaatteet kahdelle hengelle. Kolmekin vuoteessa on mahtunut hyvin nukkumaan. Vaunu on kevyt ajaa ja mukava yöpyä. Myös isokasko (omavastuu 150€), aurinkotuolit ja 2 riippumattoa kuuluvat vuokrahintaan.
VAPAA muut viikot paitsi 25,26,31
25 euroa vuorokausi, 180 euroa viikko.
Vuokralle tarjotaan siisti POLAR 420 asuntovaunu
pezune
1
290
Vastaukset
- Pirliina
Missä päin vaunu majailee? Viikkojen 28/29 (ti,ke-ma,ti) olisi tarve pienelle jarrulliselle asuntovaunulle. Ono tämä sama vaunu, jonne laitoin viestiä nettikaravaanin kautta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964