Tässäpä teille pieni elämän tarina:
Naimisiin menin 1990. Seuraavana vuonna ostimme yhteisen omakotitalon. Vuonna 2012 muutin pois toisen naisen luokse. 2014 tuli ero vaimosta. 2015 tuli ero tyttöystävästä. 2015 luulin palaavani takaisin asumaan ostamaamme omakotitaloon jossa ent. vaimoni edelleen asuu kahden aikuisen poikansa kanssa. Mutta eipäs se vaan onnistunutkaa. Exäni oli hommannut poliisit paikalle jotka kielsivät edes tontille astumisen. Nyt menen petaamaan autoni takapenkille nukkumasijan ja yritän pähkäillä menikö kaikki ihan oikein?
Paluu omaan asuntoon
Takapenkillä
2
136
Vastaukset 2
- loppuhyvin
Lahjoitit hyvää hyvyyttäsi talon eksälle ja pojille? No sentään sinusta oli heille jotain iloa, vaikka läksitkin toisen matkaan ja jätit pojat ilman isää. Kyllähän tuo melko reilulta kuulostaa.
- Paljonpuuttuu
Todella outo tarina ja monta aukkoa. Ensinnäkin, kuka talon omistaa nyt tällä hetkellä? Talolla on tottakai virallinen omistaja, siis kuka se on?
Sinä ja ex-vaimosi erositte virallisesti vuonna 2014. Tehtiinkö välillänne ositus? Onko siitä mitään paperia olemassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398