Soini Vejäjänkin milestä hyvä ulkoministeri.

eussakinongelmia

Bravda nettiversiossa kehuttiin vuolaasti Soinin jo ensimmäistä päivää ulkoministerinä kuinka hän antoi asiallisen kommentin mustasta listasta johon joutuivat mm vihreä Heidi Hautala ja Keskustapuolueen europarlamentti ryhmän Alden johtaja (Olli Rehnin ystävävä) Guy Verhofstadt . Soini uskalsi kommentoida, Stubb ja Sipilä jäivät sanattomiksi. On hyvä kun Suomi on saanut Paavo Väyrystäkin paremman ulkoministerin joka ei ole liian jyrkkäsanainen itäistä naapuria kohtaan vaan toimii oikealla diplomatialla. Venäjän kanssa pärjäämme parhaiten kun emme ainakaan tahallaan ärsytä sitä.

12

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvätimoolet

      Ei meidän tarvitse natoon liittyä kun Ulkoministerimme hoitaa loistavasti idänkin suhteet

    • huima6

      Peukutan!

    • Kenenkään muun kuin venäläisten mielestä Putinin nuolija Soini ei olekaan hyvä ulkoministeri.

      • onkehuttutimoa

        On suomalaistenkin mielestä. Stubb ja Sipilä eivät olisi huonoa huolineet. Väyrynen patekin kehui Soinia parhaaksi


      • onkehuttutimoa kirjoitti:

        On suomalaistenkin mielestä. Stubb ja Sipilä eivät olisi huonoa huolineet. Väyrynen patekin kehui Soinia parhaaksi

        No sehän on mielenkiintoista, että muodostat mielipiteesi Alexander Stubbin ohjeiden mukaan. Missä ja milloin Väyrynen on sanonut Soinia parhaaksi? Minun lukemien uutisten mukaan Väyrynen piti itseään parhaana, joten pistäpä linkkiä.


      • kuinkekkonenoli
        Liike kirjoitti:

        No sehän on mielenkiintoista, että muodostat mielipiteesi Alexander Stubbin ohjeiden mukaan. Missä ja milloin Väyrynen on sanonut Soinia parhaaksi? Minun lukemien uutisten mukaan Väyrynen piti itseään parhaana, joten pistäpä linkkiä.

        Blogissaan. Koska "jumala"Väyrynen ei itse päässyt ulkoministeriksi hän piti Soinia parhaana.


      • kuinkekkonenoli kirjoitti:

        Blogissaan. Koska "jumala"Väyrynen ei itse päässyt ulkoministeriksi hän piti Soinia parhaana.

        Sehän tarkoitti, että Soini oli Väyrysenkin mielestä vain toiseksi paras.


    • soiniusaaan

      Ehkä pian Usa:n ja Venäjän pressa kutsuvat Herra Ulkoministeri Soinin vierailulle maihinsa hyvässä hengessä. Usaan ei tuomiojia ahdasmielisiä punikkeja kututa eikä kutsuttu

      • Veikkaan, että joudumme odottelemaan tuollaista henk.koht. kutsua vähän pidempään kuin Sipilän hallitus pysyy pystyssä. :D

        Putin varmaan kutsuu Sossu-Soinin kylälle − varsinkin nyt, kun Soini meni idioottina antamaan lausunnon, ettei Suomi kannatakaan EU:n pakotteita.


      • oisuomikatsosinunp
        Liike kirjoitti:

        Veikkaan, että joudumme odottelemaan tuollaista henk.koht. kutsua vähän pidempään kuin Sipilän hallitus pysyy pystyssä. :D

        Putin varmaan kutsuu Sossu-Soinin kylälle − varsinkin nyt, kun Soini meni idioottina antamaan lausunnon, ettei Suomi kannatakaan EU:n pakotteita.

        Perussuomalaisten Wikipediassa lukee: ei sosialistinen puolue . Perussuomalaiset on Suomen ainoa isänmaallinen puolue. Muut haluaksivat luovuttaa lopunkin itsenäisyyden eu liittovaltiolle. Mutta se ei onnistu. Meitä on satoja tuhansia suomalaisia jotka olemme valmiit tarvittaessa kuolemaan itsenäisen Suomen puolesta. Sodassa on omat lait eli ....


    • Ja ymmärtäkää nyt että venäjä on suurvalta. Kuka teistä on käynyt moskovan itäpuolella. Unohtakaa se ruotsinne.

    • Häpeän

      Soini on täysi "floppi", mies ei osaa muuta kuin suutaan soittaa, alkaa nuo hänen "huulensa" olla jo niin kuluneita. Miestä vietiin hallitusneuvotteluissa niin ettei tiennyt pitkään sen jälkeen missä on itä ja missä on länsi. Sanoi ennen vaaleja, että "persut ei persettään myy"' mutta Stubb, EK ja Sipilä sai ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe