Olen siis hakemassa ensi vuonna oulun lääkiksen ja olen harkinnut valmennuskurssia. Ongelmana on että ne ovat todella hintavia eikä mistään saa kunnolla selvää juuri oulun valmenuskursseista ja niiden hinta-laatu-suhteista.
Kokemuksia oulun valmennuskursseista lääkikseen
1
80
Vastaukset
- Onneamatkaan
Itse kävin viime vuonna Oulussa Eximian aamupäiväkurssin. Ovet lääkikseen eivät auenneet silloin, mutta tänä vuonna pääsin. Tänä keväänä kertailin itsenäisesti sekä Eximian materiaaleja että lukion kurssikirjoja. Kävin myös Eximian kenraalikokeessa ja kertauspäivillä (en Oulussa).
En anna Eximialle kovin korkeita pisteitä opetuksesta. Koko koulutuksesta jäi vähän katkera jälkimaku. Kurssiporukan yllä leijui tietty kitkeryys, jonka syyn ymmärsin, kun jäin ensimmäisellä kerralla rannalle ruikuttamaan... Aika monet nimittäin olivat näitä edellisellä kerralla hylsyn saaneita, jotka saivat sitten halvalla tulla seuraavana keväänä takaisin kurssille.
Opettajien tasossa oli huimat erot kokeneesta, ihanasta ja pätevästä ärsyttävään besservisser-ei-edes-valmistuneeseen. Ei-Oulussa taas yksi opettajista innostui viimeisellä opetuskerralla haukkumaan Eximian kituliaat palkat maan rakoon, ymmärrettävää ettei hänen opetuskaan ollut mistään kotoisin.
Kaikesta huolimatta mielestäni jokin valmennuskurssi kannattaa käydä, siellä tulee esille muutamia juttuja, jotka lukiossa jätetään vähemmälle huomiolle, mutta ei kannata odottaa paljoa opetuksen tasolta. Oma aktiivinen ote ja runsas tehtävien tekeminen ovat tärkeintä valmentautumisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623