Minulla on kolmosautona tuollainen otsikon mukainen auto. Hyvässä kunnossa muuten ja ajettu 250tkm. Veljelle lainasin ja se yritti polttaa kumia sillä. Sen jälkeen se on nakuttanut kun hiukan lisää kierroksia. Tyhjäkäynnillä ei kuulu mitään. Nakutus on aika kovan kuuloista.
Onko venttiileistä kuuluva vai joku laakeri hajonnut?
Tuossa ei ole kovin paljon rahaa kiinni etten viitsi mitään isompaa tehdä.
Corolla 1.2 12 valve -88 nakuttaa/kolisee
8
402
Vastaukset
- nuikka
Toyotan moottori ei ole 1.2 12 valve vaan 1.3 12 valve. Kiertokangen laakeri vaurioitunut. Todellisuudessahan tuo on sinun ykkösauto ja ainoa ja sekin vielä osarilla.
- Corolla-77
sillä on 70-luvun Iso-Corolla 1,2 johon on laskenut moottorista 8 venttiiliä ja renkaista 4 venttiiliä lisää jolloin saadaan 12 venttiiliä yhteensä...
- nuikka
Jep sori tyhmyyteni, en vain osannut sisäistää, että kyseessä on tero ja sen romu.
- corolla1988
kiitos vastauksesta, niin taitaakin olla 1.3 kone
On se oikeesti mun kolmas auto, kolme traktoriakin on. Olen tykännyt sillä ajella pikkuajoa, metsätöihin yms. Ei ole niin väliä vaikka likaiset kamppeet tai vaikka öljyä kaatuu peräkonttiin.
Ostin sen muutamalla satasella naapurilta, se on ollut sillä uudesta asti ja pitänyt hyvin.
Elikkä taitaa olla corollan loru loppu - KaikkiTakaisin
corolla1988 kirjoitti:
On se oikeesti mun kolmas auto, kolme traktoriakin on. Olen tykännyt sillä ajella pikkuajoa, metsätöihin yms. Ei ole niin väliä vaikka likaiset kamppeet tai vaikka öljyä kaatuu peräkonttiin.
Ostin sen muutamalla satasella naapurilta, se on ollut sillä uudesta asti ja pitänyt hyvin.
Elikkä taitaa olla corollan loru loppu"Elikkä taitaa olla corollan loru loppu"
Ettei alkaisi olla loppu lähellä Tojotalle yleensäkin. - redneck_backforest
corolla1988 kirjoitti:
Elikkä taitaa olla corollan loru loppuHarmittaa että yhdellä omistajalla ollut helmi on päätynyt tuollaiseksi paskaraktoriksi. Ja nyt vielä konekin hajotettu silkan typerän väärinkäytön seurauksena.
- Corollamiäs
Itellä 1.6bensa corolla vm. -00 ajettu 189000 km. Koneesta alkanut kuulua outo nakutus tai säksätys alle 2000 kierroksilla kun löysää kaasua tai vaihtaa pienempää vaihetta sekä kiihdyttäessä. Onko kellään ollu samallaista ongelmaa? Mikä neuvoksi?
- htrhthth
Lienee corolla jo paalattu mutta veivin laakerithan pystyy tuohon koneeseen vaihtamaan suht'kivuttomasti alakautta kun öljypohjan käyttää pois. Vaurion syynä todennäköisesti liian vähäinen öljymäärä sillä kierroksilla huudatusta tuo 2E-kone kestää hyvinkin paljon, kierroskoneeksi kun on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841