ostin kuulahonopurkista kaasupislan ja siinä sanottiin että mukana kaksi lipasta mutta ei vittu saatana tulllut eikä myöskään mun kaverilleni.
ja se meni heti paskaksi joten älkää ostako sieltä saatanan paskasta mitään vittu
kuulapurkki
21
157
Vastaukset
- 111111888444
saatana mitä tosi puhettta se on iha oikeesti totta.
- olensamaamieltä
Toi o iha vitun moist totta
- olensamaamirltä1
Toi on muute todellista totta ei tullu mulleekkaan toista lipasta.
- vitunjonnetsaatana
Samoja aseita ne myy, kuin muutkin. Jos ostaa halvan aseen ei se ole kaupan vaan valmistajan vika jos se hajoaa. Onneksi on takuu.
- vitunjonnetsaatana
HAHA http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-pistoolit/airsoft-kaasukayttoiset/bell-m92-taurus.html
Varmaan menit ostamaan tuon. Siinähän aivan selvästi sanotaan, että "aseen mukana tulee lipas", eli yksi lipas. Kuvassakin näkyy ase sekä yksi lipas. Et kai tosissasi luullut, että 80 eurolla saisi uutena kaasupistoolin ja kaksi lipasta? HAHA Bell on muutenkin ihan paska merkki, että ei ihme että hajos. No ainakin säästit rahaa ostamalla halvimman mahdollisen, joten voit ostaa säästetyllä rahalla pari lavaa ES- niivittu
Se ase makso 135€
- vitunpa
Saatana se ase oli coltti mut siel ei enää myyd sitä asetta
- xyzoäö
voi vitun kaljaperse tampio me ei puhuttu mistää vitun beretasta.miten sää voit ollla nii vitu tyhmä mä revin sun pääs irti ja tungen sen sun perseeseen
- xyzoäö
mistä sä sait päähäs että me puhutaan beretasta voi vittu su kanssassa
- xyzoäö
kui es
- vitunjonnetsaatana
xyzoäö kirjoitti:
voi vitun kaljaperse tampio me ei puhuttu mistää vitun beretasta.miten sää voit ollla nii vitu tyhmä mä revin sun pääs irti ja tungen sen sun perseeseen
No onneksi ei mennyt omia rahoja, kun isä sen kuitenkin maksoi. Eikä ole Beretta vaan Taurus HEHEEHEHEE vitunjonne et osaa mitää.
- häh123456789
Mikä vitu taurus??
- xyzoäö
vitunjonnetsaatana kirjoitti:
No onneksi ei mennyt omia rahoja, kun isä sen kuitenkin maksoi. Eikä ole Beretta vaan Taurus HEHEEHEHEE vitunjonne et osaa mitää.
mä en ymmärrä sua vitu kusipää mä muute maksoin sen ite ja korjasin sen että toimii mutta siinä luki että mukana kaksi lipasta. jos mä saisin päättää ni sun kaltaset taurus kusipäät pitäis tappaa teurastamalla ja sen jälkeen räjäyttää hevovittuun että kolahtaa
- vitunjonnetsaatana
xyzoäö kirjoitti:
mä en ymmärrä sua vitu kusipää mä muute maksoin sen ite ja korjasin sen että toimii mutta siinä luki että mukana kaksi lipasta. jos mä saisin päättää ni sun kaltaset taurus kusipäät pitäis tappaa teurastamalla ja sen jälkeen räjäyttää hevovittuun että kolahtaa
- xyzoäö
vitunjonnetsaatana kirjoitti:
hmhhmmhh hhhhh hhääää
voi vittu perkele - vitunjonnetsaatana
xyzoäö kirjoitti:
hmhhmmhh hhhhh hhääää
voi vittu perkeleOta ES se rauhottaa. Kai...
- RÖMPSÄ86
ÖÖÖÖÖ MUL ON 400 PROSENTIN PALAUTUS JOUSI MUN TOKYO MARUI DESERT EAGLESSA SIT SIIN ON 6.00 M TARKKUUS PIIPPU JA URAANISTA TEHRY GRIPPI SIT SIIN ON JINK KONGIN HOPPI KUMI ÖÖÖÖÖ OIN WAMMANEN PS. ÖÖ
- xyzoäö
mitä vittua toi liittyy tähä kusipää
- xyzoäö
et sää saa uraania mitää homo
- xyzoäö
loppu
- xyzoäö
Nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030