Made in Hong Kong

Rekisteröimätön

En tiedä onko tää nyt ihan kiinalaisvitsi mutta vitsi kuitenkin.

Oli herra King-kong,
meni maahan Hong Kong,
tapas neiti Sing-song,
alas veti kalsongit,väliin pani kondomin;
kondom meni ving-vong,
syntyi pieni Ping-pong,
"Made in Hong Kong"

10

3614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kuulin tämän "lorun" kerran luokkatoveriltani ja hän väitti itse keksineensä sen, joten joko sinä olet hän itse, olet nähnyt hänen laittaneen tämän jutun nettiin tai sitten tämä "loru" on vain jotenkin päässyt tietoosi. Kuitenkin, itse et ole tuota keksinyt, ellet sitten ole luokkatoverini itse.

      • Rekisteröimätön

        No itseasiassa olen löytänyt tämän lorun Palajärven mökin seinästä kirjoitettuna, joskus aika helkkarin kauan sitten, kun olin siellä luokkaretkellä. Jäi vain päähän.

        Jos olette ollut palajärvellä mökeissä , niin ehkä kaverisi on tuhrinut seinän tällä lorulla :D


      • ...
        Rekisteröimätön kirjoitti:

        No itseasiassa olen löytänyt tämän lorun Palajärven mökin seinästä kirjoitettuna, joskus aika helkkarin kauan sitten, kun olin siellä luokkaretkellä. Jäi vain päähän.

        Jos olette ollut palajärvellä mökeissä , niin ehkä kaverisi on tuhrinut seinän tällä lorulla :D

        Kysyin tänään tämän lorun alkuperän kaveriltani ja hän sanoi hämmästyksekseni, että hän ei sittenkään ollut keksinyt sitä itse. Ihmetyttää vain, miksi hän aluksi sanoi niin.


      • ..............
        ... kirjoitti:

        Kysyin tänään tämän lorun alkuperän kaveriltani ja hän sanoi hämmästyksekseni, että hän ei sittenkään ollut keksinyt sitä itse. Ihmetyttää vain, miksi hän aluksi sanoi niin.

        Luulitko todella, että tuo ikivanha ja "kuuluisa" loru olisi kaverisi keksimä? Ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee.


      • Rekisteröimätön kirjoitti:

        No itseasiassa olen löytänyt tämän lorun Palajärven mökin seinästä kirjoitettuna, joskus aika helkkarin kauan sitten, kun olin siellä luokkaretkellä. Jäi vain päähän.

        Jos olette ollut palajärvellä mökeissä , niin ehkä kaverisi on tuhrinut seinän tällä lorulla :D

        Miksi koulutytöt kirjoittavat vessan seiniin poikia enemmän? Helppoa, tytäillä on molemmat kädet vapaina.


    • muistelija

      minun versioni menee hiukka erilailla:
      alas veti kalsongit,
      = alas veti kalsong

      väliin pani kondomin;
      = väliin pani kondom

      Ettei kato tyylikäs riimi katoa :-)
      Voi niitä olla kansan suussa kulkemassa vielä erilaisempiakin versioita.

      - Liittyihän Hong Kong takaisin Kiinaan. On se kiinalaisvitsi.

    • Kondimikin on kiinalaisten sätöstys.

    • Herra J

      Eikös se oo että:
      "Veti alas kalsong väliin pani kondom"?

    • J K

      VAININ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1125
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      189
      911
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      848
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe