Made in Hong Kong

Rekisteröimätön

En tiedä onko tää nyt ihan kiinalaisvitsi mutta vitsi kuitenkin.

Oli herra King-kong,
meni maahan Hong Kong,
tapas neiti Sing-song,
alas veti kalsongit,väliin pani kondomin;
kondom meni ving-vong,
syntyi pieni Ping-pong,
"Made in Hong Kong"

10

3311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kuulin tämän "lorun" kerran luokkatoveriltani ja hän väitti itse keksineensä sen, joten joko sinä olet hän itse, olet nähnyt hänen laittaneen tämän jutun nettiin tai sitten tämä "loru" on vain jotenkin päässyt tietoosi. Kuitenkin, itse et ole tuota keksinyt, ellet sitten ole luokkatoverini itse.

      • Rekisteröimätön

        No itseasiassa olen löytänyt tämän lorun Palajärven mökin seinästä kirjoitettuna, joskus aika helkkarin kauan sitten, kun olin siellä luokkaretkellä. Jäi vain päähän.

        Jos olette ollut palajärvellä mökeissä , niin ehkä kaverisi on tuhrinut seinän tällä lorulla :D


      • ...
        Rekisteröimätön kirjoitti:

        No itseasiassa olen löytänyt tämän lorun Palajärven mökin seinästä kirjoitettuna, joskus aika helkkarin kauan sitten, kun olin siellä luokkaretkellä. Jäi vain päähän.

        Jos olette ollut palajärvellä mökeissä , niin ehkä kaverisi on tuhrinut seinän tällä lorulla :D

        Kysyin tänään tämän lorun alkuperän kaveriltani ja hän sanoi hämmästyksekseni, että hän ei sittenkään ollut keksinyt sitä itse. Ihmetyttää vain, miksi hän aluksi sanoi niin.


      • ..............
        ... kirjoitti:

        Kysyin tänään tämän lorun alkuperän kaveriltani ja hän sanoi hämmästyksekseni, että hän ei sittenkään ollut keksinyt sitä itse. Ihmetyttää vain, miksi hän aluksi sanoi niin.

        Luulitko todella, että tuo ikivanha ja "kuuluisa" loru olisi kaverisi keksimä? Ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee.


      • Rekisteröimätön kirjoitti:

        No itseasiassa olen löytänyt tämän lorun Palajärven mökin seinästä kirjoitettuna, joskus aika helkkarin kauan sitten, kun olin siellä luokkaretkellä. Jäi vain päähän.

        Jos olette ollut palajärvellä mökeissä , niin ehkä kaverisi on tuhrinut seinän tällä lorulla :D

        Miksi koulutytöt kirjoittavat vessan seiniin poikia enemmän? Helppoa, tytäillä on molemmat kädet vapaina.


    • muistelija

      minun versioni menee hiukka erilailla:
      alas veti kalsongit,
      = alas veti kalsong

      väliin pani kondomin;
      = väliin pani kondom

      Ettei kato tyylikäs riimi katoa :-)
      Voi niitä olla kansan suussa kulkemassa vielä erilaisempiakin versioita.

      - Liittyihän Hong Kong takaisin Kiinaan. On se kiinalaisvitsi.

    • Kondimikin on kiinalaisten sätöstys.

    • Herra J

      Eikös se oo että:
      "Veti alas kalsong väliin pani kondom"?

    • J K

      VAININ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      6015
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      270
      3706
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      3157
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      143
      2752
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2390
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      2053
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      218
      1969
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      200
      1862
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1502
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1446
    Aihe