Made in Hong Kong

Rekisteröimätön

En tiedä onko tää nyt ihan kiinalaisvitsi mutta vitsi kuitenkin.

Oli herra King-kong,
meni maahan Hong Kong,
tapas neiti Sing-song,
alas veti kalsongit,väliin pani kondomin;
kondom meni ving-vong,
syntyi pieni Ping-pong,
"Made in Hong Kong"

10

3615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kuulin tämän "lorun" kerran luokkatoveriltani ja hän väitti itse keksineensä sen, joten joko sinä olet hän itse, olet nähnyt hänen laittaneen tämän jutun nettiin tai sitten tämä "loru" on vain jotenkin päässyt tietoosi. Kuitenkin, itse et ole tuota keksinyt, ellet sitten ole luokkatoverini itse.

      • Rekisteröimätön

        No itseasiassa olen löytänyt tämän lorun Palajärven mökin seinästä kirjoitettuna, joskus aika helkkarin kauan sitten, kun olin siellä luokkaretkellä. Jäi vain päähän.

        Jos olette ollut palajärvellä mökeissä , niin ehkä kaverisi on tuhrinut seinän tällä lorulla :D


      • ...
        Rekisteröimätön kirjoitti:

        No itseasiassa olen löytänyt tämän lorun Palajärven mökin seinästä kirjoitettuna, joskus aika helkkarin kauan sitten, kun olin siellä luokkaretkellä. Jäi vain päähän.

        Jos olette ollut palajärvellä mökeissä , niin ehkä kaverisi on tuhrinut seinän tällä lorulla :D

        Kysyin tänään tämän lorun alkuperän kaveriltani ja hän sanoi hämmästyksekseni, että hän ei sittenkään ollut keksinyt sitä itse. Ihmetyttää vain, miksi hän aluksi sanoi niin.


      • ..............
        ... kirjoitti:

        Kysyin tänään tämän lorun alkuperän kaveriltani ja hän sanoi hämmästyksekseni, että hän ei sittenkään ollut keksinyt sitä itse. Ihmetyttää vain, miksi hän aluksi sanoi niin.

        Luulitko todella, että tuo ikivanha ja "kuuluisa" loru olisi kaverisi keksimä? Ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee.


      • Rekisteröimätön kirjoitti:

        No itseasiassa olen löytänyt tämän lorun Palajärven mökin seinästä kirjoitettuna, joskus aika helkkarin kauan sitten, kun olin siellä luokkaretkellä. Jäi vain päähän.

        Jos olette ollut palajärvellä mökeissä , niin ehkä kaverisi on tuhrinut seinän tällä lorulla :D

        Miksi koulutytöt kirjoittavat vessan seiniin poikia enemmän? Helppoa, tytäillä on molemmat kädet vapaina.


    • muistelija

      minun versioni menee hiukka erilailla:
      alas veti kalsongit,
      = alas veti kalsong

      väliin pani kondomin;
      = väliin pani kondom

      Ettei kato tyylikäs riimi katoa :-)
      Voi niitä olla kansan suussa kulkemassa vielä erilaisempiakin versioita.

      - Liittyihän Hong Kong takaisin Kiinaan. On se kiinalaisvitsi.

    • Kondimikin on kiinalaisten sätöstys.

    • Herra J

      Eikös se oo että:
      "Veti alas kalsong väliin pani kondom"?

    • J K

      VAININ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe