Tarvitsisin apua Starshine pelissä!

Starshine

Miten voin mennä Starshine pelisä hevosella ilman ratsastajaa? Entä miten sen hevosen saa makaamaan? Kiitos, etukäteen niille jotka vastaavat!

11

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metori

No kun Siin Pine Hillin kartonon salaisuus pelissä menee sihen kartanoon siinähän on se aukko mistä pääsee lapyrinttiin, nii ku tarpeeks yrittää, se hevonen menee sinne Linda kyydissä! Ja ku menee hevosella sen oven eteen, siihe ilmestyy se tähti ja satulan kuva, ja paina siit niin KAPUUM Linda on kateissa ja voit mennä Meteorilla ilman ratsastajaa! ja Lindan saa takaisin näkyviin ku painaa hiiren vasemmalta puolelta nii sit pelaat taas lindalla! toivottavasti sait tästä jotain irti XD

• Starshine

jees! Täytyy kokeilla! eli sit pääsisin ees kerran ilman Lindaa! Mut ois kuitenki kiva tietää kans et miten sen saa makaamaan...

• XDXDXD

Tjaah... Kannaittais kysyy muilta koska MULLA ei oo ees tietoo koko pelistä!
      ( tää nyt ei vastaus ollu vaa tiedotus! XD!!!

• Starshine

jaah... No ei pahalla mutta toi ei nyt oikein auttanu...

• APUAAHH

sE Hevonen ei liiku jos Linda ei oo seläs!! oo... ONNISTUUKO SE TEILLÄ??

• Starshine

Kyllä niin voi tehdä mutta en tiedä miten! mulla se onnistuu vain pine hillissä eli siinä kartanossa!!

• ENmääkäänTIIÄetMitenSEN

en määkään tiiä et miten sen makaan saa

• MäEnOsa

Mäkin haluaisin saada sen makaan mutta kun en osaa!

• Mäoonjännäpelaaja

mä sain sen makaan sillee: Pelasin Starshine 1 peliä ja olin siinä kentäs missä piti jusota ka´rkuun sitä ostusta ja juoksin sen kiven ympäri ja sit nuosin pystyy ja sit se Lisa vaa liuku selästä ja katos maan alle ja sit menin ilman ratsastajaa siellä! Ja se Starshine meni kainen LÄPI! mä siis laukkasin sille sinne tänne ja se menikaiken paisa maan läpi mut mun harmikseni se sit putos maan alle!

• Mäoonjännäpelaaja

nii ja ennen ku se putos maan alle nii se meni makaan? en tiä miks? XD

• TODODA

Okay toimi mullaki tod

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe