Miten voin mennä Starshine pelisä hevosella ilman ratsastajaa? Entä miten sen hevosen saa makaamaan? Kiitos, etukäteen niille jotka vastaavat!
Tarvitsisin apua Starshine pelissä!
11
88
Vastaukset
- Metori
No kun Siin Pine Hillin kartonon salaisuus pelissä menee sihen kartanoon siinähän on se aukko mistä pääsee lapyrinttiin, nii ku tarpeeks yrittää, se hevonen menee sinne Linda kyydissä! Ja ku menee hevosella sen oven eteen, siihe ilmestyy se tähti ja satulan kuva, ja paina siit niin KAPUUM Linda on kateissa ja voit mennä Meteorilla ilman ratsastajaa! ja Lindan saa takaisin näkyviin ku painaa hiiren vasemmalta puolelta nii sit pelaat taas lindalla! toivottavasti sait tästä jotain irti XD
- Starshine
jees! Täytyy kokeilla! eli sit pääsisin ees kerran ilman Lindaa! Mut ois kuitenki kiva tietää kans et miten sen saa makaamaan...
- XDXDXD
Tjaah... Kannaittais kysyy muilta koska MULLA ei oo ees tietoo koko pelistä!
( tää nyt ei vastaus ollu vaa tiedotus! XD!!!- Starshine
jaah... No ei pahalla mutta toi ei nyt oikein auttanu...
- APUAAHH
sE Hevonen ei liiku jos Linda ei oo seläs!! oo... ONNISTUUKO SE TEILLÄ??
- Starshine
Kyllä niin voi tehdä mutta en tiedä miten! mulla se onnistuu vain pine hillissä eli siinä kartanossa!!
- ENmääkäänTIIÄetMitenSEN
en määkään tiiä et miten sen makaan saa
- MäEnOsa
Mäkin haluaisin saada sen makaan mutta kun en osaa!
- Mäoonjännäpelaaja
mä sain sen makaan sillee: Pelasin Starshine 1 peliä ja olin siinä kentäs missä piti jusota ka´rkuun sitä ostusta ja juoksin sen kiven ympäri ja sit nuosin pystyy ja sit se Lisa vaa liuku selästä ja katos maan alle ja sit menin ilman ratsastajaa siellä! Ja se Starshine meni kainen LÄPI! mä siis laukkasin sille sinne tänne ja se menikaiken paisa maan läpi mut mun harmikseni se sit putos maan alle!
- Mäoonjännäpelaaja
nii ja ennen ku se putos maan alle nii se meni makaan? en tiä miks? XD
- TODODA
Okay toimi mullaki tod
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103