Tarvitsisin apua Starshine pelissä!

Starshine

Miten voin mennä Starshine pelisä hevosella ilman ratsastajaa? Entä miten sen hevosen saa makaamaan? Kiitos, etukäteen niille jotka vastaavat!

11

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metori

No kun Siin Pine Hillin kartonon salaisuus pelissä menee sihen kartanoon siinähän on se aukko mistä pääsee lapyrinttiin, nii ku tarpeeks yrittää, se hevonen menee sinne Linda kyydissä! Ja ku menee hevosella sen oven eteen, siihe ilmestyy se tähti ja satulan kuva, ja paina siit niin KAPUUM Linda on kateissa ja voit mennä Meteorilla ilman ratsastajaa! ja Lindan saa takaisin näkyviin ku painaa hiiren vasemmalta puolelta nii sit pelaat taas lindalla! toivottavasti sait tästä jotain irti XD

• Starshine

jees! Täytyy kokeilla! eli sit pääsisin ees kerran ilman Lindaa! Mut ois kuitenki kiva tietää kans et miten sen saa makaamaan...

• XDXDXD

Tjaah... Kannaittais kysyy muilta koska MULLA ei oo ees tietoo koko pelistä!
      ( tää nyt ei vastaus ollu vaa tiedotus! XD!!!

• Starshine

jaah... No ei pahalla mutta toi ei nyt oikein auttanu...

• APUAAHH

sE Hevonen ei liiku jos Linda ei oo seläs!! oo... ONNISTUUKO SE TEILLÄ??

• Starshine

Kyllä niin voi tehdä mutta en tiedä miten! mulla se onnistuu vain pine hillissä eli siinä kartanossa!!

• ENmääkäänTIIÄetMitenSEN

en määkään tiiä et miten sen makaan saa

• MäEnOsa

Mäkin haluaisin saada sen makaan mutta kun en osaa!

• Mäoonjännäpelaaja

mä sain sen makaan sillee: Pelasin Starshine 1 peliä ja olin siinä kentäs missä piti jusota ka´rkuun sitä ostusta ja juoksin sen kiven ympäri ja sit nuosin pystyy ja sit se Lisa vaa liuku selästä ja katos maan alle ja sit menin ilman ratsastajaa siellä! Ja se Starshine meni kainen LÄPI! mä siis laukkasin sille sinne tänne ja se menikaiken paisa maan läpi mut mun harmikseni se sit putos maan alle!

• Mäoonjännäpelaaja

nii ja ennen ku se putos maan alle nii se meni makaan? en tiä miks? XD

• TODODA

Okay toimi mullaki tod

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe