Tarvitsisin apua Starshine pelissä!

Starshine

Miten voin mennä Starshine pelisä hevosella ilman ratsastajaa? Entä miten sen hevosen saa makaamaan? Kiitos, etukäteen niille jotka vastaavat!

11

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metori

      No kun Siin Pine Hillin kartonon salaisuus pelissä menee sihen kartanoon siinähän on se aukko mistä pääsee lapyrinttiin, nii ku tarpeeks yrittää, se hevonen menee sinne Linda kyydissä! Ja ku menee hevosella sen oven eteen, siihe ilmestyy se tähti ja satulan kuva, ja paina siit niin KAPUUM Linda on kateissa ja voit mennä Meteorilla ilman ratsastajaa! ja Lindan saa takaisin näkyviin ku painaa hiiren vasemmalta puolelta nii sit pelaat taas lindalla! toivottavasti sait tästä jotain irti XD

      • Starshine

        jees! Täytyy kokeilla! eli sit pääsisin ees kerran ilman Lindaa! Mut ois kuitenki kiva tietää kans et miten sen saa makaamaan...


    • XDXDXD

      Tjaah... Kannaittais kysyy muilta koska MULLA ei oo ees tietoo koko pelistä!
      ( tää nyt ei vastaus ollu vaa tiedotus! XD!!!

      • Starshine

        jaah... No ei pahalla mutta toi ei nyt oikein auttanu...


    • APUAAHH

      sE Hevonen ei liiku jos Linda ei oo seläs!! oo... ONNISTUUKO SE TEILLÄ??

    • Starshine

      Kyllä niin voi tehdä mutta en tiedä miten! mulla se onnistuu vain pine hillissä eli siinä kartanossa!!

    • ENmääkäänTIIÄetMitenSEN

      en määkään tiiä et miten sen makaan saa

    • MäEnOsa

      Mäkin haluaisin saada sen makaan mutta kun en osaa!

    • Mäoonjännäpelaaja

      mä sain sen makaan sillee: Pelasin Starshine 1 peliä ja olin siinä kentäs missä piti jusota ka´rkuun sitä ostusta ja juoksin sen kiven ympäri ja sit nuosin pystyy ja sit se Lisa vaa liuku selästä ja katos maan alle ja sit menin ilman ratsastajaa siellä! Ja se Starshine meni kainen LÄPI! mä siis laukkasin sille sinne tänne ja se menikaiken paisa maan läpi mut mun harmikseni se sit putos maan alle!

    • Mäoonjännäpelaaja

      nii ja ennen ku se putos maan alle nii se meni makaan? en tiä miks? XD

    • TODODA

      Okay toimi mullaki tod

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe