Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hyvistysä maksuista pks:lla tökkimisen takia

vttuuntunut

onkos kukaan hakenut?
onhan tuo nyt hemmetti että jämähtää ja pitää katkoo joka hiton ilta mont kertaa.
sitten tsiikataan että heilä ei oo mitään vikaa käyttäjiä on paljon vaan.
no mitä veen väliä olen maksanut jostain toimivuudesta enkä siitä että ainakatkoo
3g pakotus päällä. 4g ei tuo niin suurta hyötyy että kantsis hinta 50% korottaa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihdanhetikunvoin

      Niin katkoo myös täällä Raahen keskustassa. On 4g , tunnin aikana saattaa tulla 4-5 katkoa. Joskus kun yrittää nettiin niin ei pääse parilla, kolmella yrittämiselläkään. Sanoo "yhteys katkennut tai ei tunnista konetta, peruuta". Kun katkaisee virran koneesta ja taas yrittää, se kuluttaa kovalevyä, jatkuva kiinni ja auki.

    • Hei! Onpa ikävää, että internetyhteydet on teillä pätkinyt. :( Mikäli ongelmat vielä jatkuvat, niin kannattaa laittaa Elisan Palstan kautta yksityisviestillä yhteystiedot ja käyttöpaikka http://elisa.to/ammattimies , niin voidaan tutkia tarkemmin ja tarkastaa onko alueelle esim. tulossa lähiaikoina parannusta verkkoon :)

      Henri/Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • ihanvaanihminen

      minä soitin 15min puhelun saunikselle ja he tutki että vikaa ei heidän päässään ole. suositeltiin mua laittamaan mokkula parempaan asemaan ja ehkä vaihtamaan 4g. mihinkän oma guruun en soittele koska nyt maksan jo toimimattomuudesta. 2v tuli maaliskuussa asiakkuutta ja tänä talvena alkoi näkyä per$een merkit. eli kärsi / vaihda liittymää. mutta onhan tuo nyt kertakaikkiaan vattu että raholle ei saa vastinetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe