Älkää missään tapauksessa sekaantuko tuohon merkkiin. Meillä töissä on nyt lopputalvesta ollut tuollainen eikä sellaista enää tule mutta ei tuosta myös eroon pääse. Tuli meille lopputalvesta ja sen verran pääsi kokeilemaan että eteneminen lumessa ohan säälittävää, voimaa todella niukasti eikä lämpene sisätilat millään. Ei kelpaa talvikoneeksi. Nyt keväällä ja kesällä ollut sitten takuisiin ongelmia enemmän kuin vaihdossa männeessä 4200 volvossa ikinä. 4200 vaihdettiin tuohon kun olisi pitänyt uusia hydrauliikkaletkuja enemmänkin ja renkaat. Nyt on kaduttu.
Huolto on ollut todella ala-arvoista. Kone seisoo tälläkin hetkellä jonkin vaihdelaatikkovian takia jota eivät saaneet perjantaina kuntoon. Pomo kävi tarjoamassa tuota vaihdossa toiseen koneeseen mutta eivät hyvitä tuosta kiinan koneesta yhtään mitään.
Ei sitten mitään hyvää sanottavaa tuosta. Malli oli siis ER16
On nyt koettu kiinan kone Everun
Max81
2
3289
Vastaukset
- VolvoL70C
Näkeehän sen jo päällepäin, että kone on paska
- Kutuhaukka
Naapurin verstaalla on tuollanen everun. mallia en muista mutta ei ole paljon kehunut. Sähköt eivät ole pelanneet päivääkään. Mutta halvalla sai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909