Leikkaukset eläkeläisten etc. oma syy

Perpanssi

Tällaista tekstiä saa palstalla joskus lukea. On mielenkiintoista että syyllistetään heitä joilta leikataan ja sanotaan että kaikki johtuu heistä itsestään. Työttömien pitäisi mennä töihin, vaikka töitä ei ole ja uusia YT neuvotteluja julkaistaan jatkuvasti. Se että firmat noudattaisivat sosiaalista vastuutaan ja jättäisivät osingot (joita muuten ei veroteta, vaikka persut ovat siitäkin jauhaneet) ja johdon palkkiot pienemmiksi on ajatuksena ilmeisesti mahdoton. Joten emme mitenkään voi edes harkita että yritykset määrättäisiin lunastamaan sosiaalinen vastuunsa. Kaikkihan on työläisen vika. Eläkeläiset puolestaan ovat laiskoja loisija, samoin opiskelijat. Mitäs siitä että eläkeläinen on painanut 40 vuotta duunia tai että opiskelija pyrkii tulemaan tuottavaksi osaksi yhteiskuntaa. Pienperheetkin ovat leikkauslistalla ihan omaa syytään. Ajatusmallinahan tämä ei ole yhtään sosiopaattinen ja sadistinen eikä uhkailu ja kansan kiristäminen ole lainkaan epäoikeudenmukaista...

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perpanssi

      Miksei persufiili vastaa? Taisi mennä jauhot suuhun ja frakturoitunut mieli koki pahan kolauksen.

    • drtxzzvb

      Sipilä hyökkää niiden kimppuun, joilla ei ole puolestapuhujia. Sipilä haluaa syöstä eläkeläiset kurjuuteen.

      • Kyllä Soinikin tässä kusetuksessa on mukana. Mitenhän se kehtaa?


      • MitenSoiniKehtaa

        Kehtaahan se.


    • Perpanssi

      Ja taas kerran joku sadistinen psykopaatti on sitä mieltä että köyhyys on köyhän oma syy. Mahtaako olla wahlroos itse.

    • jakovaraleikkaus

      Eikös tuo vaje ja leikkaustarve ole aiva aluksi Jutan lupaamaa jakovaraa eli förskottia. Eihän nykyinen hallitus ole vielä ehtinyt valtion varoja tuhlata euroakaan?

      • Perpanssi

        Eipäs yritetä taas vierittää syytä muille. Leikkauslistat ovat persuhallituksen itse tekemät, eivät demarien tai kenenkään muunkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      99
      2235
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1856
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1453
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1113
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1029
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      51
      862
    Aihe