Tällaiseksi, aivan kuten maailmameno palstakin

ValvomattomanaPaska

menee ilman valvontaa, ja kuria.
Pelkkää sairasta paskaa täynnä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihervasuritAlas

      Perussuomalaisia syytetään kaikesta. Emme me leikkaisi köyhimmiltä, duunareilta tai eläkeläisiltä saatikka vammaisilta. Mutta nyt on pakko. Trollit heti hyökkäsivät mikä oli odotettavissakin. Modeja kaivattaisiin.

      • utyrfyu

        Soini puhui järkeviä!

        "Meillä on suomalaisessa yhteiskunnassa noin miljoona ihmistä suurin piirtein tuhannen euron tuloilla. Siltä porukalta ei voi, ei saa, eikä ole varaa leikata.
        Nämä ihmisryhmät käyttävät tulonsa kulutukseen ja palveluihin Suomessa sekä ylläpitävät omalta osalta kulutuskysyntää. Heiltä Perussuomalaiset eivät suostu leikkaamaan."

        - Timo Soini 17.1.2015 "Soinin listasta" kysyttäessä.
        _________________________________

        Ikävää, että hän käänsi takkinsa ja söi sanansa ja muut PS:läiset siellä eduskunnassa taapersi kiltisti perässä."

        http://henry.puheenvuoro.uusisuomi.fi/196292-soini-puhui-jarkevia

        Mikään pakko leikata ei ollut.


    • valvojathoi

      Missä on valvojat tosiaan!!? Perussuomalaisia syytetään ihan joka asiasta. Me vain yritetään hoitaa asiat kuntoon. Kun ei ole valtiolla mahdollisuuksia ottaa varakkaimmilta pois (verotuksella ne lähtisivät pois), niin on pakko leikata kaikkien muiden tukia tasapuolisesti. Ei mene kaikille jakeluun. Suomen itsenäisyyden takia kannattaisi edes vähän ryhdistäytyä itse kunkin!

    • Voit_syyttää

      sairaasta pskasta suurelta osin kaupunkipalstojen vapaamuurarisolvaaja Piaa. Hullut täytyisi hoitaa pois täysjärkisten keskuudesta.

    • pettynytPersuihin

      Ei se ole mikään helvetin pakko leikata niiltä joilla on vähiten. Kyse on siitä, että Soini antoi periksi liian helpolla. Olisi ollut mahdollista ihan hyvin laatia toisenlanen ja hieman oikeudenmukaisempi "leikkausohjelma".

      Koko ohjelma on 80 % Kokoomuksen ja kepun käsialaa. PS sai läpi lähinnä jotain toisarvoisia juttuja. Joidenkin jonninjoutavien maahanmuuttojuttujen takia oltiin valmiita antamaan sipilälle terävät sakset millä leikata eläkeläisiltä, opiskelijoilta, sairailta, työttömiltä ja pienituloisilta.

      Halvalla myitte sielunne.

      Kaiken huippuna vielä luovuitte VM:n salkusta vapaaehtoisesti. Voi jeesus kristus mitä sakkia!

      • IhmeIninää

        Vittuako sinä sitä sitten itket?


      • IhmeIninää kirjoitti:

        Vittuako sinä sitä sitten itket?

        Kai se persukin voi eheytyä...


      • Soinin_päiväuni

        Mutta pääasia, että maahanmuutto sen kus lisääntyy ja Kreikka saa rahansa.


    • kerrankinoikein

      Ihan oikein että meille varakkaammille kerrankin jää edes jotain ja muilta otetaan. Perussuomalaisten äänestys lähti itselläni ihan siitä että vaistosin heissä olevan enemmän oikeistoa kuin vasurimädätystä. Onneksi olin oikeassa.

    • Miten_ootte_noin_lihavia

      Niin on, täynnä itseään täynnä olevia Perstrokkalaisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      98
      2225
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1846
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      71
      1444
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1103
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      73
      1019
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      50
      848
    Aihe