Bikinit???

BikinitHaluava

Hei kaikille:) Haluisin bikinit, mutta viime vuonna äitini sanoi, että ostaa minulle KOKOuimapuvun. Nyt minulla on kaksiosainen uimapuku. Siis sellainen tankini missä on toppi ja se alaosa. Pelottaa että jos kysyn häneltä bikineistä, hän sanoo että bikinit eivät sovi 10-vuotiaalle. Minusta sopii. En halua biksuja jotta näyttäisin seksikkäältä vaan siksi, että rannalla on varmasti mukavampi bikineissä. Nehän on kai tarkotettu rannalle. Minulla ei ikinä ole ollut bikineitä. :(

Olen 10v tyttö ja menen syksyllä 4B:lle :)

En ole pila vaikka saatatte luulla niin.

PS. Kirjotan yöllä koska päivällä en uskalla jos äiti huomaa. Olen nyt puhelimella :)

8

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asdfghjjk

      Sanot vaan haluavasi bikinit, ei oo paha juttu! :)

    • papmah

      kanttii ajatella että MIKSI äitisi ei halua että käytät bikineitä. kannattaa kysyä ihan rohkeasti ja sitten sanoa mielipiteesi asiasta, voisit itse perustella sitten miksi haluat ne. jos bikinit eivät sovi hänen mielestä 10 vuotiaalle kysy että miksi. kyllähän muutkin käyttää, ei siinä ole mitään outoa. :)

    • EIpaljastaviapls

      Jos ostat bikinit niin EI kolmion muotoisia ne ei käy 10 vuotiaalle ja katokki et ne ei oo ihan hirveen paljastavat mua ällöttää jos on..

    • Crushedd

      Sanoisin että ton ikäsenä uimapuku on parempi. Bikineitä ei oo tarkotettu uimiseen kun niistä aina tuppaa yläosa lähtemään kun ui

    • BikinitHaluava

      Terve taas. :) olen aloittaja. En halua siis kolmion muotoisia vaan semmoset bandeau-tyyppiset missä on hihna joka menee niskan takaa. Kiitos vastauksista :)

    • Sofiaaaa

      Kuka ny ei bikineit sais käyttää???? Ja muutenki K.kino.com

    • eibiksuissamitäänvikaa

      Siskoni sai suunnilleen 7vuotiaana ensimmäiset bikininsä, ei äiti mitään sanonut. Ei hyvä Luoja, ei niissä mitään "sellaista" ole. Ja uimiseen ne on tarkoitettu:) sano vaan, että mitä vikaa niissä on ja että entä sitten jos vatsa näkyy?:D

    • Bikiinitytto

      Pyydä jotain perus lasten bikinejä jostain h&m tai ellos tms. Itse sain ekat bikinit 6v, aiemmin en halunnut. Sen jälkeen ollu aina bikinit. Ja ihan vaa btw ku joku sano ettei pysy pääl nii miks mul ei oo koskaa ollu sitä ongelmaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe