Assasin creed mikä on paras? tarina??

fanittaja

Mikä näistä on paras?
Assasins creed unity
Assasins creed black flag
assasins creed rogue
----------------------------------------------------------------------------------------------------mikä on paras koneelleni
Intel core i5 4460s
Nvidia geforce gtx745 4gb
8GBRAM
1 tera kovalevy.. eli mikä on paras ja missä paras fps?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huehuehue666

      Ei kukaan voi tietää mikä on sinun mielestäsi paras.

    • perkeleensaatana

      Paras fps on luollollisesti siinä, jossa on pienimmät laitteistovaatimukset, eli toisinsanoen siinä, joka on vanhin.

    • Kantapää

      Jos kysymys olisi siitä mikä noista olisi ihan vaan yleensäottaen para, niin melko varmasti olen mielipiteineni vähemmistössä, mutta minä sanoisin noista kolmesta ehdottomasti Unityn. Laitteistovaatimusten pohjalta paras vaihtoehto olisi varmaan Rogue, koska se vie luullakseni niistä vähiten tiedostotilaa.
      En tosin mene kommentoimaan jälkimmäisestä mitään varmaa koska todensanoakseni tuo viestisi loppuosa on minulle ihan täyttä siansaksaa. Yksi suurin syy miksi itse olen ensisijaisesti konsolipelaaja on juurikin se, ettei tarvitse rassata itseään tuolla tietoteknisellä potaskalla..

      • huehuehue666

        "Yksi suurin syy miksi itse olen ensisijaisesti konsolipelaaja on juurikin se, ettei tarvitse rassata itseään tuolla tietoteknisellä potaskalla.."

        Aika hissiamis saa olla jossei numeroita osaa.


      • Kantapää

        "Aika hissiamis saa olla jossei numeroita osaa."

        Nimitä minua miksi lystäät, mutta jos ei tietotekniikka kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. Kyllähän minä nuo tiedosto- ja laitemääritteet saisin halutessani selville ja opeteltua mitä ne käytännössä tarkoittavat, mutten pidä mokomaa ajan ja energian väärtinä. Minulle riittää, kun tiedän mikä mikäkin käyttämäni laite on ja mitä kaikkea sillä voi tehdä; miten ja millä keinoin se tarkalleen mahdollistaa tuon toiminnan on täysin yks hailee..
        Olen pelaaja omaksi ilokseni ja suhtaudun pelaamiseen aika lailla samoin kuin elokuvien/sarjojen katsomiseen tai kirjojen lukemiseen, se sellaisenaan on mukavaa ajanvietettä. Minussa ei ole tippaakaan hifistelijän vikaa, joten jos joutuisin itse rukkaamaan ja säätämään itselleni sen vehkeen millä pelaan ja muokkaamaan sitä tietyin väliajoin uusiin peleihin sopivaksi, koko touhu alkaisi maistua enemmän työltä kuin vapaa-ajan vietolta..


      • huehuehue666

        Sen lisäksi, että kestää viikko sisäistää kolme riviä tekstiä, on sinulla aika hassu käsitys "työstä". En edes taida kysyä, mitä teet oikeaksi työksesi.


      • Kantapää
        huehuehue666 kirjoitti:

        Sen lisäksi, että kestää viikko sisäistää kolme riviä tekstiä, on sinulla aika hassu käsitys "työstä". En edes taida kysyä, mitä teet oikeaksi työksesi.

        "Sen lisäksi, että kestää viikko sisäistää kolme riviä tekstiä"

        En puhunut aikamääreistä mitään ja edelleenkin ongelma ei ole siinä etten pystyisi oppimaan tuota kolmen rivin tekstiä, vaan se ettei minua yksinkertaisesti kiinnosta mikä on joku Intel core tai Nvidia geforce..
        Jos nyt edellisen viestisi numero-kommentti viittasi noihin tiedostomääriin, niin ne kyllä osapuilleen sisäistän.


        "on sinulla aika hassu käsitys "työstä". En edes taida kysyä, mitä teet oikeaksi työksesi."

        No jos otit tuon oikeasti noin kirjaimellisesti (ja jos taas vaan vittuilet, niin tempaise tumppuusi..), niin tähdennetään että se ei tunnu työltä siinä mielessä, että se käytännössä vastaisi mielestäni työnteon edellyttämää panosta, vaan siinä mielessä että pelien hankkimisesta, asentamisesta ja pelaamisesta tulisi isolta osin pakkopullaa ja jos harrastus tuntuu pakkopullalta, niin silloin sen pariin palaaminen tuntuu enemmän työltä kuin harrastukselta.
        Ja mitä teen oikeaksi työkseni; opiskelen työvaltaistetusti ja työkokemukseni koostuu tähän mennessä pääasiassa myyjäntyöstä erilaisissa tavara- ja elintarvikeliikkeissä, toimistotyöstä, hautausmaan kunnossapidosta jne.


      • huehuehue666
        Kantapää kirjoitti:

        "Sen lisäksi, että kestää viikko sisäistää kolme riviä tekstiä"

        En puhunut aikamääreistä mitään ja edelleenkin ongelma ei ole siinä etten pystyisi oppimaan tuota kolmen rivin tekstiä, vaan se ettei minua yksinkertaisesti kiinnosta mikä on joku Intel core tai Nvidia geforce..
        Jos nyt edellisen viestisi numero-kommentti viittasi noihin tiedostomääriin, niin ne kyllä osapuilleen sisäistän.


        "on sinulla aika hassu käsitys "työstä". En edes taida kysyä, mitä teet oikeaksi työksesi."

        No jos otit tuon oikeasti noin kirjaimellisesti (ja jos taas vaan vittuilet, niin tempaise tumppuusi..), niin tähdennetään että se ei tunnu työltä siinä mielessä, että se käytännössä vastaisi mielestäni työnteon edellyttämää panosta, vaan siinä mielessä että pelien hankkimisesta, asentamisesta ja pelaamisesta tulisi isolta osin pakkopullaa ja jos harrastus tuntuu pakkopullalta, niin silloin sen pariin palaaminen tuntuu enemmän työltä kuin harrastukselta.
        Ja mitä teen oikeaksi työkseni; opiskelen työvaltaistetusti ja työkokemukseni koostuu tähän mennessä pääasiassa myyjäntyöstä erilaisissa tavara- ja elintarvikeliikkeissä, toimistotyöstä, hautausmaan kunnossapidosta jne.

        Noh... Ei kaikki voi olla älykkäitä...


      • Kantapää
        huehuehue666 kirjoitti:

        Noh... Ei kaikki voi olla älykkäitä...

        Juu näköjään ei voi ei. On aina niitä joille saa selittää saman asian moneen kertaan, eikä se ikinä mene perille.. Sitten vielä niitä jotka tulevat keskusteluun vaan aukomaan päätä eivätkä edes yritä noteerata mitä heille vastataan; idiootteja jotka haaskaavat omaa ja toisten aikaa..
        En viitsi edes arvailla kumpi sinä oikeasti olet..


    • minäolenses

      Kaikki on paskaa Assasin's creed 4:n jälkeen. Kaikki. Siis ei vittu ne kusee niin täydellisesti. Jos haluaa uudempaa ja parempaa grafiikkaa niin AC3. sitten jos haluaa hyvän tarinan niin AC1, AC2, AC BH tai AC Revelations. 3 on kuitenkin paras. Hienot grafiikat juu noissa uudemmissa mutta tarinassa ei ole mitään järkeä. Assasin's Creed Black Flagissa olet kaappari, tapat Salamurhaajan, väität temppeliritareille olevasi hän ja myyt pullon niille, sitten boom tiedätkin että kaveripiiris on vaan juoppoja ja salamurhaajia. Toinen boom ja sitten tapatkin temppeliritarit ja yrität tehdä jotain juovuksissä äökhlää.

      • AC3_me_not_gusta

        Joopa se joo, joku on nyt kyllä pelannut ne pelit puoliunessa...
        Ihan vakavissaan, makuasioistahan ei tietenkään voi kiistellä, mutten kyllä ymmärrä millä logiikalla kukaan voi väittää kolmosta sarjan parhaaksi peliksi millään mittapuulla; huono sekään ei missään nimessä ole, mutta kaikki on vaan heikompaa kuin aiemmissa tai myöhemmissä osissa. Isoin tekijä miksen itse tykkää kolmosesta on sen tylsä miljöö ja puhkikalutta ennalta-arvattava historiallinen aikakausi. Amerikan vallankumous kun on turhankin glorifoitu historiallinen ajankohta, eikä lopulta pidä sisällään mitään järin mielenkiintoista (kuin korkeintaan amerikkalaisten itsensä mielestä), tahi Assassin's Creedin tyyliin erityisen hyvin sopivaa, eikä AC3 pystynyt tätä faktaa mitenkään käänteentekevästi muuttamaan. Eivätkä ne Pohjois-Amerikan korpimetsät ynnä hökkelikyläkaupungit vaan onnistu olemaan yhtä näyttäviä ja elämyksellisiä peliympäristöjä, kuin Euraasian historialliset suurkaupungit, tai Karibianmeren viidakoituneet rauniosaaret ja Atlantin valtameren pohjoisosien jäätikköaavat. Sitten on Connor, jolla on koko pelin ajan parhaimmillaan kolme eri ilmettä, vihainen, surullinen, tai puunukke ja jälkimmäistä näemme selvästi enemmän. Sano muista protagonisteista mitä haluat, mutta ainakin jokaisella on jonkin verran enemmän persoonallisuutta.
        Ja se itse tarina, jota en sitäkään varsinaisesti kävisi kehumaan. Connorin heimo toimii tälle tarinan alussa melko ymmärrettävänä motivaattorina, mutta assassiiniksi tämä rupesi syystä jota ei itse oikeastaan edes ymmärtänyt ja minulle ei tänä päivänäkään ole täysin selvää, mitä tarkoitusta Connorin osuus Amerikan itsenäisyyssodassa palveli varsinaisen juonen etenemisen kannalta, paitsi näyttivät meille sodan glorifoituja historiallisia tilanteita, kuin jossain "Olipa kerran Amerikassa" konsanaan. Kolmosen juoni oli parhaimmillaan niissä parissa kohtaa, joissa Connor pääsee vuorovaikuttamaan itseään kiinnostavamman, antagonistin virkaa toimittavan isäukkonsa kanssa. Niissäkin tilanteissa herää vaan aina se kysymys, että niin miksi me emme taas saaneetkaan pelata koko peliä jommallakummalla Connorin vanhemmista, kun kumpikin olisi ollut tätä itseään kiinnostavampi karakteeri?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1957
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1340
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1105
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      61
      1012
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      996
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      82
      952
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      810
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      734
    Aihe