Ei alkoholitarjoilua koneissa

Matkusta_selvänä

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äännestetään kuka on sinunlaisen kukkahattutädin kannalla vai että alkoholia saa ja pitää saada nauttia lentokoneessakin?

    • Loungeen

      Entäs kun tankkaa jo ennen koneeseen menoa.

    • ScheduleFlight

      Älä sitten matkusta enään valmismatkalla. Niillä lennoillahan ne omista pulloista ryyppäävät matkustaa. Niillä lennoilla myös vaihdellaan lasten vaipat penkillä ei lentokoneen vessassa.Kakarat juoksee pitkin käytäviä kiljuen suureen ääneen jne. Karjankuljetus lentojahan ne charterlennot ovat lentävätkin joillain vanhoilla Boeing 767 romuilla tai vastaavilla.

      • ihanhirveetä

        Vielä pahempaa jos matkustaa finskin reittilennolla. Elämää suuremmat ilmapiiat tukkivat käytävät tai pakenevat nukkumaan. Eivät ymmärrä että ovat tarjoilijoina asiakkaita varten.


    • Masinamestari

      Joo, en minäkään ja siksi olen karsastanut mm. espanjan lomalentoja ja käynyt
      lähinnä Madeiralla. Kaikkihan tietää, että yleensähän nämä ns. känniääliöt on
      vetäneet kunnon pohjat jo ennen koneeseen astumista (pelon tai muun v*tutuksen
      lieventämiseksi tai kenties jopa pahennuksen aiheuttamiseksi). Olen itsekin
      vetäissyt useita pikkupulloja likööriä lennolla kun on joutunut "kakarakatraan"
      piirittämäksi. Lentohenkilökunnalla pitää vaan olla pelisilmää milloin ja kelle tar-
      joillaan. Alkumatkasta ei pitäisi alkoholia tarjoilla ollenkaan.

    • 28v

      Ei ole häirinnyt minua paitsi yhden kerran. Noin 50v mamma tuli lyömään minua kun olin uskaltanut ehdottaa, että hän siirtäisi ahterinsa pois käytävää tukkimasta. Olin odottanut väylän vapautumista muutaman minuutin.
      Mammalta loppui tarjoilu vaikka tuli pyytämään anteeksi.

      Joskus olen ottanut koneessa konjakin mutta en koskaan olutta enkä viiniä. En myöskään näe järkeä lähtökentällä dokaamisessa. Mennessä ehtii perillä sammuttamaan janonsa ja palatessa se ei sovi jatkosuunnitelmiin.

      Riehuvat pennut ovat olleet alkoholia pahempi riesa.

      Minulla on tunumaa yli 150:n nousun otannasta. Lyhyistä Keski-Euroopan lennoista mannerten välisiin.

    • 28v

      Vaikka itse lentelen selvin päin niin yli 150:n nousun aikana on sattunut vain yksi humalaisen häiriköinti. Noin 50v mamma tuli lyömään minua kun uskalsin ehdottaa ahterin siirtämistä sivuun käytävää tukkimasta. Olin katsellut pulleaa perää ehkä minuutin, parin ajan. Mammalta loppui tarjoilu.
      Lentelyni ovat tapahtuneet eniten Euroopan sisällä mutta joukossa on myös Atlantin saari ja kolme saariryhmää sekä kolme mannerta.

      Riehuvat pennut ovat olleet pahempi häiriötekijä.

      Vielä alkosta. Vaikka olen kohtalaisen perso niin enimmillään olen joskus ottanut yhden konjakin, en koskaan olutta enkä viiniä. Kusettaa muutenkin.
      En myöskään ole ottanut lähtökentällä mitään alkopitoista mutta kukin elää tyylillään ja tavoillaan enkä ole koskaan häiriintynyt, tuota agressiivista mammaa lukuun ottamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      153
      3454
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      55
      1174
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      241
      1027
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      43
      950
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      294
      916
    6. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      903
    7. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      880
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      859
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      51
      847
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      834
    Aihe