Lennot ostettu Kreetalle, mutta hotelli varaamatta. Suosittele hyvää ja edullista hotellia rannan läheisyydessä. Lapsia mukana matkalla. Lento laskeutuu Haniaan. Kiitos vastauksista.
Plataniaksen hotellit
10
461
Vastaukset
- kreetaonihana
Maryssa oltiin viime vuonna ja hyvin viihdyttiin. Pieni, siisti ja mukava.
- viimekesänäkäytiin
Sonio Beach oli kiva! Suosittelen!
- Sirkka-Liisa-jkl
Gradma katina hotellissa tullut oltua ,plataniaksessa ja aivan rannalla. Hyvä aamupala ja palvelut pelaa. Uima-allas löytyy ja kaupat, leikkipaikat jne. 1 km sisällä
Jopa lidli löytyi ja sieltä kreikkalaista kivennäisvettä,muita ruokatuotteita(kreikkalaisia)
Varustaso keittiössä vaatimaton mutta toimiva. Mukava henkilökunta ja ihmeen rauhallinen alue. - taasmennään
sonio beach,mukavia ihmisiä,erittäin hyvää ruokaa,kival paikalla.
- perhematkailua
Minkä matkanjärjestäjän valikoimissa kyseinen Sonio Beach hotelli on. Kiinnostaisi.
- chaniaman
ei mitään matkanjärjestäjiä vaan itse varaat lennot esim.norwegianilta ja majoituksen suoraan hotellin omilta sivuilta tai kysyt s.postilla niin pääsee halvemmalla.....
- Margit69
Taitaa olla tällä hetkellä Deturin, joskus aiemmin Tjäreborgin. Ihan ok hotelli, kokemusta vuodelta 1992 ja 2000, sittemmin on näköjään remontoitukin ainakin rantabaaria.
- 2xollutjaTYYTYVÄINEN
Anna Maria platania, 60 metriä rannasta, rauhallinen alue. Ei ruokailimahdollisuutta,kaupat ja leipomot sekä ruokapaikat vieressä. Siisti ja hyvät sängyt mikä ylellisyyttä kreikassa, käy katsoon sivut.
Todella edullinen! - 2xollutjaTYYTYVÄINEN
Oho, olikin viimevuoden kysely....toivottavasti löysitte sopivan hotlan?!
- helpponakkiffff
Kannattaa katsoa hotelleja Zyntravelista, tarjoukset vaihtuu joka päivä.
Esim. eilen Zyntravelista sain tällaisen hotelli diilin: 2-8.5 Grand Zaman Beach hotelli 4* Alanyan keskustasta täyshoidolla 33e/yö, vastaava paketti esim. trivagolta n. 64e/yö. Kato mitä hotelleja sieltä saa Kreetalle. Kirjoita promo cood:iksi 8027.
Zyntravel on siis uus yritys, joka tarjoaa halpoja matkoja, mainostajia ovat käyttäjät kuten minä, jotka saavat rahaa, kun löytävät lisää ihmisiä Zyntravelille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863317Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921889Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441581
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941365Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861257