Oikeasti,
uskaltaisitteko lomailla mökillä, jonka pihaan voi ilmestyä susi milloin vain.
Yksin ollessasi kitkeä kukkamaata, selkä metsään päin? Kolmella sivulla metsä, yhdellä järvi.
Älkää ehdottako minua aitaamaan itseni. Ennen sudet olivat aitauksissa.
Tiedän kokemuksesta, että suden ulvoessa läheisessä pusikossa, että siskot syömään, niin ääni kouraisee sieltä asti ja kammoksuttaa.
Haluaisiko joku teistä vihreistä ostaa sen paikan, myynnissä on?
Vihreät, haluatteko mökin, jonka pihassa käy susi?
7
138
Vastaukset
- 5tgfre
Ai että se olis hienoo että olis mökki jossain missä sudet kävis pihapiirissä kääntymässä. Näkisi majesteettisen eläimen usein ihan luonnossa. Karhukin kävisi.
- Miettijä
Vastauksesi voi ymmärtää yleiskielen kysymyksenä:'ai että se olis', ilman pilkkuja kun kirjoittelet, eli et osaa tuoda tarkoitustasi ymmärrettävästi esille. Opiskele kielioppia.
- poiuytr
On se helppo haaveilla mökistä luonnon helmassa, kun asuu kerrostalon kolmannessa, eikä uskallakaan lähteä luontoon, kun sielä on niitä susiakin.
- raatinen
Olisipa hieno mökinpaikka, sellaisessa viihtyisin. Tällä hetkellä asun maalaistalossa jossa karhu kävi viimeksi syksyllä syömässä omenoita maasta.
- Ruokaasusillekin
Ne "pikkuhauvelit" varmaankin "leikkisivät" mielellään lasten kanssa pihalla kun äiti kokkaa paistia päivälliseksi keittiössä.
- tutkitaan
Tuskin todellista vaaraa ihmiselle: sori vain, mutta kymmenessä vuodessa noin 100 lasta kuolee omien vanhempien käden kautta!
- vihreän_absintin_juoja
Jos se on Nuuksiossa ja tonttia on 1000 neliömetriä, vesijohto ja viemäri ja hinta alle 60 kiloeuroa olen kiiiiiiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201