Olen huomannut etteipä suomesta kannata yleensä hommata mitään ja olisin nyt tablettia hankkimassa ni tietäiskö joku saksalaista tai jotain muuta eurooppalaista tablet kauppaa? Josta vois tilata netin kautta halvemmalla kotiovelle.
saksalainen tablet kauppa
tablettiaostamassa
2
153
Vastaukset
- suosisuomesta
Kannattaa hankkia suomesta niin takuuasiat hoituu paljon helpommin ja suomenkielellä. Lisäksi säilytetään suomalaisten työpaikkoja eikä anneta niitä muille EU maille.
Vapunen usko jo, että ne takuuasiat hoituu ihan samalla tavalla jos pitää alkaa tilailemaan ja kaikki osaa vähintään englantia, varsinkin jos harkitsee ulkomailta tilaamista.
Ja sitten markkinataloudessa on sellanen jännä juttu nimeltään kilpailu ja kilpailukyky. Jos hallitus ja sitä kautta yritykset ei pysty kilpailemaan niin sietää kaatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848