Onkos kellään hyviä ideoita,miten viettää kolmeakymppiä kavereiden kesken? Syömään ravintolaan ja bilettämään, Tarjoanko itse sapuskat? Kotona en viitsi pitää juhlia. Ideoita otetaan vastaan!
Miten juhlia kolmeekymppiä?
8
1769
Vastaukset
- m29
No ei kai sellaista syntymäpäivää kuin 30 juhlita.:) Nuo sun omat ideat oli ihan hyviä. Voi kai sitä kans jonkun yksityistilan vuokrata jossa juhlia aikansa omalla jengillä ja lähteä ehkä sitten vielä ulos.
- Kun
ollaan kolmekymppisiä totta kai juhlitaan ja lauletaan " oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen, takana on, jne. Oikein paljon onnea vain sinulle, pidähän hauskaa
- raven55
Ei musta siinä ole paljon juhlimista,se on vaan vuosi lähempänä hautaa
- takamies
Jos sun himaan ei mahdu, niin viritä sun kaverin kanssa kimppabileet ja vuokraatte jonkun mestan, missä on tilaa, keittiö ja sauna. Safkaksi lämmitettäviä systeemejä(karjalanpiirakat,nakit ym.) ja helvetisti boolia.
- juhlittu on
Boolia, kavereita.. Näillä pääsee hyvin alkuun :)
Hankkikaa sinne bileisiin 18-20 poikia ja ne bileet on tietysti alusvaate bileet ja juotte paljon alkomahoolia niin varmasti tulee hauskat ja ikimuistoset bileet.
- ryttynaama
Kaikista paras on kun tekee sellasta mitä et muuten ikinä tekisi, silloin jää parhaiten muistoihin kaikille, minkä näkönen sessu sul on mul on nimimerkiä vastaava poika niin kun mäki vai oliko et koirasta nääkee minkälainen isäntä =)
- yks tyttö vaan
laitappa kaveris järkkään sulle ylläri synkkärit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392060
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691- 66616
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467