Miten juhlia kolmeekymppiä?

sudenkorento75

Onkos kellään hyviä ideoita,miten viettää kolmeakymppiä kavereiden kesken? Syömään ravintolaan ja bilettämään, Tarjoanko itse sapuskat? Kotona en viitsi pitää juhlia. Ideoita otetaan vastaan!

8

1738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m29

No ei kai sellaista syntymäpäivää kuin 30 juhlita.:) Nuo sun omat ideat oli ihan hyviä. Voi kai sitä kans jonkun yksityistilan vuokrata jossa juhlia aikansa omalla jengillä ja lähteä ehkä sitten vielä ulos.

• Kun

ollaan kolmekymppisiä totta kai juhlitaan ja lauletaan " oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen, takana on, jne. Oikein paljon onnea vain sinulle, pidähän hauskaa

• raven55

Ei musta siinä ole paljon juhlimista,se on vaan vuosi lähempänä hautaa

• takamies

Jos sun himaan ei mahdu, niin viritä sun kaverin kanssa kimppabileet ja vuokraatte jonkun mestan, missä on tilaa, keittiö ja sauna. Safkaksi lämmitettäviä systeemejä(karjalanpiirakat,nakit ym.) ja helvetisti boolia.

• juhlittu on

Boolia, kavereita.. Näillä pääsee hyvin alkuun :)

• Hankkikaa sinne bileisiin 18-20 poikia ja ne bileet on tietysti alusvaate bileet ja juotte paljon alkomahoolia niin varmasti tulee hauskat ja ikimuistoset bileet.

• ryttynaama

Kaikista paras on kun tekee sellasta mitä et muuten ikinä tekisi, silloin jää parhaiten muistoihin kaikille, minkä näkönen sessu sul on mul on nimimerkiä vastaava poika niin kun mäki vai oliko et koirasta nääkee minkälainen isäntä =)

• yks tyttö vaan

laitappa kaveris järkkään sulle ylläri synkkärit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      51
      5866
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4595
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4352
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4141
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3735
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      61
      3275
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2453
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2349
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2089
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1219
    Aihe