en tiedä mitä pitäisi tehdä

mietiskelijää

Tänä viikonloppuna olen sopinnut isäni kanssa että menisin hänen luokseen koko viikon lopuksi. No vähän aikaa sitten äitini valmistui merkonomiksi ja hänellä on valmistujaiset saman viikonlopun lauantaina. Asun siis äidilläni ja haluaisin jäädä hänen juhliinsa ja auttaa niiden järjestelyissä. Mutta sitten haluaisin myös mennä isälleni jota en nää kovin usein, ja viime kerrallakaan en päässyt kun hän pyysi minua viikonlopuksi kotiinsa eli en haluaisi tuottaa hänelle pettymystä.
Ja tuntuu kummin vain päätän tuotan jommalle kummalle pettymyksen :(
Kummin te valitsisitte, tai onko jotain vinkkejä?

2

114

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 75675556

Jos välimatka ei ole liian pitkä niin auta juhlien järjestelyssä jonkin aikaa ja sitten lähde isällesi. Sun pitää nyt vain valita ja päättää kumpi on tärkeempi.

• hhgfdaeaaqqwe

Vaikka et kertonutkaab että kuinka ainutlaatuinen tilaisuus tää on isääsi tavata että tuleeko tyylii toisesta maasta käymään vai olisiko mahdollisuus nähdä esim kuukausittainkiin niin sanon mielipiteeni antamies tietojen pohjalt. Sun äitis valmistuu vaa kerta elämässään merkonomiks, vaikka näetkin isääsi harvemmin niin siihen tulee kuitenkin mahdollisuuksia myöhemminkin. et sinänsä ite valitsisin olla sen viikonlopun äitillä se tapahtuu hänelle kerran elämässä ja isääsi voit nähdä muulloinkin. Voit ilmottaaa asian isällesi silleen että samalla kun kerrot ettet pääse niin ehdotat jtn toista kertaa niin ei tunnu isästäsikään pahalta eikä hän luule että välttelet hänen tapaamistaan. Vaikka itsehän sinä tiedät mikä on sinulle tärkeämpää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      889
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      554
      789
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe