HEO kokemukset

HEOonko

Hain lääketieteen linjalle HEO:on, onko kellään kokemuksia tosta linjasta tai koulusta ylipäätään? Onko tasokasta?

9

1590

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaaaaaaaaaa

Hain itsekin tonne! Kiinnostaa!

• heollesiis

Kaveri oli Heolla ja sanoi, että tykkäsi ainakin lääketieteen linjasta. Ryhmähenki oli kiva, mutta toisaalta sanoi, että opintotuen jälkeen piti maksaa itse osa kurssimaksuista.. eikä hänellä meinannut riittää raha sekä asumiseen opistolla että kurssimaksuun.

• tosasijoit

Joo, köyhien kouluja kansanopistot eivät ole. Sikäli ovat Suomessa erikoisia, että on lukukausi- tai viikko- tai kurssimaksut. Myös asuminen ja ruokailu maksaa. Opintotuki ei riitä kaikkeen. Vanhempien on suostuttava maksajiksi. Tämä on hyvä tietää etukäteen ja asia sovittava vanhempien kanssa.

Mutta kansanopistovuosi on monelle ollut elämän paras vuosi. Ja näiden lääketieteelliseen ja oikeustieteelliseen valmistavien linjojen arvoa ei voi mitata rahassa. Maksavathan kalleimmat valmennuskurssitkin todella tuntuvasti. Eivät nekään ole köyhille.

• Dingging

HEOn viime vuoden lääkisläisenä voin sanoa että kannatti! Vuosi oli hauska mutta keväällä piti tehdä paljon töitä. Hain kolmatta vuotta lääkikseen ja HEO vuoden jälkeen pääsin sisään!

• lääkiks

Erittäin hyvä on, osaavat opet, kiva ilmapiiri ja monia etuja (loistava ruoka, sijainti jne) mut opiskella pitää tosissaan koska lääkikseen ei pääse helpolla!

• mikätunnuseiolekäytössä

Koulusta ylipäätään: en suosittele.

• Lääkis112

Tapahtuuko opiskelu tällä linjalla keskellä päivää? Monta kertaa viikossa on oppitunnit ja monelta yleensä?

• olisin

Kansanopisto, kuten HEO, on oikeastaan elämäntapa. Ja kyllä, opiskelu tapahtuu ihan keskellä kirkasta päivää, vieläpä joka arkipäivä. HEOssa siis oikeasti opiskellaan ja paljon.

HEO ei ole mikään etäopisto.

• Anonyymi

Heon pt-linja (liikunta) oli outo, kyräilevä ja tulehtunut ilmapiiri alustalähtien.

Tuppisuisia, mykkiä 20v. noubodeja, muutama adhd-tapaus & pari homoseksuaalia bodaria.
      Jengiä lähti heti alussa pois, kun oli surkea ilmapiiri. Itse olin muutaman vkon ja kyllästyin häviäjiin. Harmitti kun heitin pari vkoa aikaa ja rahaa hukkaan luusereitten touhuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      318
      2923
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70