Hei vaan kaikki!
Halusin vain jakaa oman neitsyyden menettämis- tarinani lähinnä vaarallisena esimerkkinä. Ehkä toivoisin löytäväni myös kohtalontoverin?
Olen 21-vuotias nainen, ja seurustellut useita kertoja. Mahdollisuuksia seksin harrastamiseen on ollut useita, mutta olen kieltäynyt. Minulle oli tärkeää odottaa, että löydän oikean ihmisen, jonka kanssa seksi olisi "erityistä".
Eräänä iltana jokin aika sitten menetin yht' äkkiä kaiken arvostelukykyni. Olin juonut enemmän kuin laki sallii ja aloin flirttailemaan seurustelevan ystäväni kanssa baarissa. Lähdimme samaa matkaa kotiin ja hän päätyi ensin sormettamaan minua- joka sekin oli aika epämukava kokemus. Olin yksinkertaisesti niin päissäni, että päädyin riisutumaan kokonaan. Hän vei neitsyyteni, mutta keskellä "aktia" alkoi katumaan pettämistään niin kovasti, että lähti pois. Jäin yksin makaamaan sänkyyn ja voin kertoa, ettei oloni ole koskaa ollut yhtä likainen.
Menetin siis neitsyyteni ympärikännissä pojalle, johon minulla ei ole mitään kiinnostusta. En muista tapahtumasta juuri mitään ja muistoksi jäi ainoastaan veriset lakanat ja aamulla oksentelu vessassa (sekä tietysti ERITTÄIN kipeät paikat). Ainiin, ja kondomia ei tietenkään käytetty joten nyt pelkään olevani raskaana.
Onko kenellekkään muulle käynyt mitään vastaavaa?
EPÄONNISTUNUT eka kerta
6
1471
Vastaukset
- panemistailmantunteita
Tarinasi antaa ymmärtää että tämä "poika" ei ole mikään mies saatikka edes 18v täyttänyt,ei normi mies jos se vierasta ämmää nussii ni mieti samalla että mitä hänen oma akkansa asiasta ajattelee. Mutta tämä poika voi olla loppuelämän kiitollinen kuinka halvalla sai vietyä jonkun neitsyyden,sillä maailmasta löytyy miehiä sikariportaasta joil on pätäkkää ja ovat maksamaan useita tonneja jonkun tytön neitsyydestä.
- Urpolubtbttu
Kannattaa välttää liiallista juomista. Se on todella pahasta.
- Ursula23
Muuten tuliko raskaus?
- Naineen
Ursula23 kirjoitti:
Muuten tuliko raskaus?
No häntä pystyyn vaan, ei auta kuin unohtaa. Kyllä niitä huonoja kokemuksia tulee kaikille joskus, ei ihan noin huonoja. > mut selvii ainoastaan sillä et unohdat, ja ennenkaikkea annat itsellesi anteeksi. Tsemppiä
- NiinTäälläkin
Luokkabileissä amitsussa viimeisenä keväänä, laivalla minut sai eräs mies pauloihinsa. Tanssimisten ja juottamisen ansiosta olin iloisesti huppelissa. Menimme hänen hyttiinsä, missä hän riisui hameeni samantien, kierähdettyäni sängylle selälleni. Heitettyään omat vaatteensa pois, hän yksinkertaisesti kiskaisi stringit jalastani ja polvistui haaroihini, rullasi kortsun paikalleen työtyi sisääni! Aih !!
Alapäätä kivisti, kun hän pumppasi päälläni. Sitä jyystämistä kesti hyvän tovin, ennen kuin hän laukesi. Sänky oli hieman veressä. Kävin pesemässä hellänä olevaa alapäätä suihkussa ja lähdin nopsaan hyttiini. Harmitti koko tapaus. - olinsilloin22
eka kerta,mutta olin liian löysä,ei tullut verta tai mitään,harmitti,ei tuntunut missään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187