EPÄONNISTUNUT eka kerta

surkea

Hei vaan kaikki!

Halusin vain jakaa oman neitsyyden menettämis- tarinani lähinnä vaarallisena esimerkkinä. Ehkä toivoisin löytäväni myös kohtalontoverin?

Olen 21-vuotias nainen, ja seurustellut useita kertoja. Mahdollisuuksia seksin harrastamiseen on ollut useita, mutta olen kieltäynyt. Minulle oli tärkeää odottaa, että löydän oikean ihmisen, jonka kanssa seksi olisi "erityistä".

Eräänä iltana jokin aika sitten menetin yht' äkkiä kaiken arvostelukykyni. Olin juonut enemmän kuin laki sallii ja aloin flirttailemaan seurustelevan ystäväni kanssa baarissa. Lähdimme samaa matkaa kotiin ja hän päätyi ensin sormettamaan minua- joka sekin oli aika epämukava kokemus. Olin yksinkertaisesti niin päissäni, että päädyin riisutumaan kokonaan. Hän vei neitsyyteni, mutta keskellä "aktia" alkoi katumaan pettämistään niin kovasti, että lähti pois. Jäin yksin makaamaan sänkyyn ja voin kertoa, ettei oloni ole koskaa ollut yhtä likainen.

Menetin siis neitsyyteni ympärikännissä pojalle, johon minulla ei ole mitään kiinnostusta. En muista tapahtumasta juuri mitään ja muistoksi jäi ainoastaan veriset lakanat ja aamulla oksentelu vessassa (sekä tietysti ERITTÄIN kipeät paikat). Ainiin, ja kondomia ei tietenkään käytetty joten nyt pelkään olevani raskaana.

Onko kenellekkään muulle käynyt mitään vastaavaa?

6

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panemistailmantunteita

      Tarinasi antaa ymmärtää että tämä "poika" ei ole mikään mies saatikka edes 18v täyttänyt,ei normi mies jos se vierasta ämmää nussii ni mieti samalla että mitä hänen oma akkansa asiasta ajattelee. Mutta tämä poika voi olla loppuelämän kiitollinen kuinka halvalla sai vietyä jonkun neitsyyden,sillä maailmasta löytyy miehiä sikariportaasta joil on pätäkkää ja ovat maksamaan useita tonneja jonkun tytön neitsyydestä.

    • Urpolubtbttu

      Kannattaa välttää liiallista juomista. Se on todella pahasta.

      • Ursula23

        Muuten tuliko raskaus?


      • Naineen
        Ursula23 kirjoitti:

        Muuten tuliko raskaus?

        No häntä pystyyn vaan, ei auta kuin unohtaa. Kyllä niitä huonoja kokemuksia tulee kaikille joskus, ei ihan noin huonoja. > mut selvii ainoastaan sillä et unohdat, ja ennenkaikkea annat itsellesi anteeksi. Tsemppiä


    • NiinTäälläkin

      Luokkabileissä amitsussa viimeisenä keväänä, laivalla minut sai eräs mies pauloihinsa. Tanssimisten ja juottamisen ansiosta olin iloisesti huppelissa. Menimme hänen hyttiinsä, missä hän riisui hameeni samantien, kierähdettyäni sängylle selälleni. Heitettyään omat vaatteensa pois, hän yksinkertaisesti kiskaisi stringit jalastani ja polvistui haaroihini, rullasi kortsun paikalleen työtyi sisääni! Aih !!
      Alapäätä kivisti, kun hän pumppasi päälläni. Sitä jyystämistä kesti hyvän tovin, ennen kuin hän laukesi. Sänky oli hieman veressä. Kävin pesemässä hellänä olevaa alapäätä suihkussa ja lähdin nopsaan hyttiini. Harmitti koko tapaus.

    • olinsilloin22

      eka kerta,mutta olin liian löysä,ei tullut verta tai mitään,harmitti,ei tuntunut missään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe