Aaveita makuuhuoneessa

aaveistakärsivät

Minä, bestikseni, veljeni ja hänen ystävänsä sekä isovanhempani lähdimme Vuokattiin. Me tytöt saimme yläkerran, joka on yksi iso huone. (Vuokrasimme siis mökin) Portaat on tosi Jyrkät ja niitten ylä ja alapäässä on portit. Ne portit on semmoset että ne pitää nostaa sillee jännästi ja ne on aika vaikeet avata. Niitä ei voi työntää tai vetää auki. Nostaminen on ainoa keino saada ne auki ja ne on aika painavatkin. Ukki lähti golfaamaan ja me muut ulos. Me jätettiin portit kiinni. Kun me tultiin sisälle, oli ylempi portti auki. Ei kiinnitetty erityisempää huomioo edes sillon kun tää toistu. Illalla kun mentiin nukkumaan, me suljettiin portit. Aamulla ne oli auki. Sitten kamuni meni ylös huoneeseemme ja miä jäin alas. Pojat olivat ulkona ja isovanhempani nukkuivat. Selasin puhelinta alakerran nojatuolissa. Kaverini tuli alas ja ilmoitti että ol sulkenut alemman portin kun oli mennyt ylös, ja nyt se oli auki.
Seuraavana yönä ylempi portti aukeni taas.
Portit avautuivat uudestaan ja uudestaan.
Tänään päivä alkoikin pelottavasti. Portit olivat taas auki, ja kun istuimme aamiaispöydässä, alkoi kuulua omituista musiikkia, josta tuli heti mieleen pelle. Kenenkään puhelimessa ei ollut sellaista soittoääntä. Se kuului kuitenkin vain pesukoneesta joka ilmoitti pesun päättyneen. Myöhemmin lähdimme keilaamaan. Minä ja kaverini olimme kotona kauan ennen muita. Portti oli taas auki ja juttelin kaverilleni. Yhäkkiä hän käski minua olemaan hiljaa ja sanoi kuulleensa ääntä ylhäältä. Minä hiljenin ja tajusimme kuuntelevamme yläkerrasta kuuluvia askelia. Lähdimme ulos koska meitä pelotti. Nyt haluaisimme saada aaveen esille, voitteko auttaa?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AvuliasAdolf

Aaveet saa parhaiten esille tohtori melahoidon mela terapialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      169
      6452
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3058
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2957
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1526
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      33
      1311
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1201
    Aihe